уторак, 29. септембар 2015.

17 Random Questions TAG - collab sa Majom ♥



- Iiiiiiii.... Evo gaa! Moj prvi collab post u životu! Ne možete ni da zamislite koliko sam uzbuđena :). Pre par nedelja kontaktirala me je Maja sa bloga The White and Gold i pitala da li bih volela sa njom da uradim collab, a ja sam naravno pristala :). I Maja će objaviti post u toku dana, obavezno ga pogledajte. Imala je nekoliko predloga, ali na kraju smo se odlučile za jedan, po meni jako zanimljiv tag, za koji ste verovatno čuli, jer ga radi mnogo jutjubera, pa smo mislile da ga malo ubacimo i na blog, što da ne? U pitanju je 17 Random Questions TAG i hajde da odmah počnemo, da ne dužim više.

1. Kako si smislila svoje youtube (blog) ime?

- Kada sam zvanično odlučila da se oprobam u blogovanju, prvo na pameti mi je bilo da smislim neko zanimljivo, originalno ime, a ne neko od onih koja se stalno ponavljaju i, verujte mi, to je trajalo danima :). A pošto sam ja veoma kreativna osoba, BCreative mi se svidelo jer je kratko i lako se pamti :). i eto, tako je sve počelo :).

2. Ako bi mogla da promeniš ime, kako bi se zvala?

- Ja obožavam svoje ime! Ne poznajem puno svojih imenjaka, volim retka imena, a takođe mi se jako sviđa kako zvuči :). Pa, da baš moram da promenim ime... Ne, stvarno ne bih menjala svoje ime :).

3. Ako bi mogla da vratiš vreme i daš mlađoj sebi neki savet, šta bi to bilo?

- Iskreno, nikada nisam razmišljala o tome. Možda bih rekla sebi da ne treba da se nerviram zbog mišljenja nebitnih ljudi, jer sam na to protraćila sve živce poslednjih godina :(. Da, bila sam jaako nesigurna i svaka loša reč koja mi je upućena mnogo me je pogađala i bila sam u stanju da plačem ceo dan zbog toga :(. Da, definitivno bih to promenila da mogu.

4. Koliko si godina imala kada si naučila da praviš balone od žvake?

- Okej, nadam se da mi se nećete smejati. Ja idalje ne znam da pravim balone od žvake :). Jednostavno, nikada nisam mogla to da radim, ne znam zašto. O, smejete se. Pa dobro.


5. Šta si želela da postaneš kad si bila mala?

- Imala sam bezbroj faza, ali najduže sam želela da budem ginikolog, novinarka, učiteljica itd. Sa oko 5 godina sam se zaludela nekim crtaćem i zbog toga želela da postanem pilot :D.

6. Šta naručuješ u Starbaksu?

- Kao što reče Jana u svom videu, oni verovatno namerno postavljaju ova pitanja, jer znaju da mi nemamo Starbaks i umiremo za njim. Život nije fer.


7. Kada si se najviše smejala?

- Uf, bilo je baš dosta takvih događaja, ali uglavnom umirem od smeha kad sam sa sestrom od tetke. Ljudi, ponekad skoro izgubimo vazduh :).

8. Ako bi mogla da sviraš neki muzički instrument, koji bi izabrala?

- Većina vas zna da ja sviram violinu, tako da, violinu, naravno :). Ali ako bih morala da izaberem neki drugi, to bi bio klavir, jer sam se i na upisu dvoumila između ta dva, a klavir takođe obožavam :).


9. Šta radiš kada si neraspoložena?

- Pijem kafu, slušam muziku ili gledam neki film ili seriju :).

10. Koji ti je omiljeni film?

- Uuhh, ovo mi je ubedljivo najneomiljenije (da li ta reč postoji?) pitanje. Jednostavno, u životu sam pogledala toliko predivnih filmova, da prosto ne znam kako da izdvojim jedan. Evo nekoliko: "A Walk To Remember", "If I Stay", "The Notebook", "The Fault In Our Stars", "Pitch Perfect 1&2", "The Last Song"...


11. Nešto od hrane bez čega ne bi mogla da živiš?

- Palačinki! Svih vrsta palačinki, čokolade, a od slanog možda piletina, špagete... Iako sam ja jako mršava i svi me pitaju da li išta jedem, ja ustvari obožavam hranu i jedem skoro sve :).


12. Koji je tvoj omiljeni dezert?

- Čokoladaa ♥♥♥!

13. Omiljeni toping za picu?

- Kečap? Nije baš da u Srbiji ima puno topinga za picu...


14. Da li bi radije da imaš moć čitanja misli ili da budeš nevidljiva?

- Prvo sam pomislila sigurno čitanje misli, ali sad shvatam da tako život ne bi bio toliko zanimljiv, recimo, nikada ne bi morao nikom da postavljaš pitanja, već bi video šta misle. Ne znam, možda ipak da budem nevidljiva :).

15. Šta si radila za svoj poslednji rođendan?

- Za poslednji rođendan sam išla na porodični ručak, i uglavnom samo uživala, jer mi je rođendan na raspustu :). A da, pakovala sam se za more :).


16. Ako bi imala jednu sebičnu želju šta bi to bilo?

- Nemam pojma. Možda da u školi izbacim predmete koje ne volim, ali to i nije tako sebično. Ili, recimo, da kada u nekoj prodavnici vidim nešto što mi se baš dopadne, to se pojavi u mom ormaru :). Ili da upoznam Beth. Da, definitivno to.


17. Šta za tebe znači OMGHHKP?

- Whaaat???

- To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se moj prvi collab svideo, ne zaboravite da pročitate Majin post na ovu temu. Ovih dana vam spremam još jedan collab, sa jednom divnom blogerkom ♥, samo da stignemo da islikamo sve, jer vreme uopšte nije na našoj strani, tako da, stay tuned :).


Sonja, xxx


6 коментара:

  1. Baš su interesantna pitanja, kao i tvoji odgovori naravno. I ja jakoo patim jer nemamo Starbaks, mislim da bih stalno zalazila tamo :) Inače, i moj omiljeni film je 'A walk to remember'. :) ♥

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anjice ♥! Užas, nadam se da će se uskoro otvoriti i kod nas :(. Jaoo film je savršenn ♥ ♥ ♥

      Избриши
  2. Stvarno, zasto Starbaks ima toliku zelju da nas sve ovde poubija? Uuhh. Haha;)
    Nisam znala da sviras violinu, svakako to je sjajno.♥:-)

    ОдговориИзбриши
  3. Odgovori su jako zanimljivi, bas sam se udubila citajuci ih. Inace ovaj takodje se slazem sa tobom u vezi citanju misli. ♥

    NESTO NOVO KOD MENE

    ОдговориИзбриши