четвртак, 17. септембар 2015.

Coffee tricks! - Učinite svoju kafu savršenom ♥



- Odakle mi ideja za ovaj post, pitate se vi. Pa, pošto je kafa nešto čemu, kao i većina vas, ne mogu da odolim, pogotovo u jesen, shvatila sam da bi vam možda bili korisni trikovi koje sam pokupila sa raznih strana, a koji će vam pomoći da svoju dozu kofeina učinite savršenom :)!


1. Ovaj trik sam videla na Youtube-u pre nekoliko meseci. Znate onaj osećaj kad želite hladnu kafu i dodate nekoliko kocki leda, a one se istope, pa kafa postane vodena? Evo nečeg što će vam biti od pomoći. Kada pravite kafu, napravite duplu dozu (dve šolje) i onda pola popijte, a pola stavite u frižider. Kada se sutra probudite, vaša kafa će biti savršeno hladna i spremna da je samo zgrabite i ponesete u školu ili gde god da idete!



2. Još jedna veoma yummy ideja je da u kafu dodate mini maršmelou-e. Oni će upiti kafu i biće preukusno, verujte mi. E sad, pošto ja nigde nisam našla maršmelou-e, našla sam recept za njih, koji je pritom veoma jednostavan. Pogodite ko se setio ovog brilijantnog recepta? Beth, naravno :).

- Za domaće maršmelou-e trebaće vam:
- 3 kesice želatina
- 1 šolja hladne vode
- Prstohvat soli
- 1,5 šolja šećera
- 1 šolja kukuruznog sirupa (ako se pitate šta je to, ne znam, ali znam da i bez toga ispadnu super :))
- Ekstrakt vanile
- Boja za hranu

- U činiju sipajte želatin i pola šolje vode, a u šerpu još pola šolje vode, so, šećer i kukuruzni sirup (kao što sam već rekla, može i bez toga). Prokuvajte dok ne proključa, a zatim sve pomešajte u činiji i izmiksajte. Kada završite, dodajte vanilin ekstrakt i nekoliko kapi boje za hranu, ako želite šareni maršmelou :). Uzmite tepsiju i razmažite smesu, a zatim stavite u frižider da se stegne. Kada izvadite, imaćete džinovski maršmelou, koji možete iseckati na komadiće ili izvaditi neke zanimljive oblike modlama za kolače  :).


3. Okej, ja ovo baš i ne volim, ali moja mama obožava, tako da, ko zna, možda se vama svidi :). Ako u kafu dodajete šećer, a želite da prestanete zbog dijete ili nečeg drugog i učinite kafu zdravijom, a opet slatkom, probajte da šećer zamenite cimetom. Iz nepoznatog razloga nikada nisam previše volela cimet, pa je to razlog što ovo ne praktikujem, ali vi obavezno probajte, možda je ovo prava stvar za vas :).

- To bi bilo to :). Nadam se da će vam ovi saveti biti korisni i da ćete još više uživati u svojoj kafici :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx



15 коментара:

  1. Ja gotovo nikada ne pijem kafu, mislim, onu tursku ili nes. Ali zato svakodnevno pijem belu kafu koju pravi moja baka i mislim da nebih mogla da zivim bez nje, skroz sam se navukla. S obzirom na to da obozavaaam palacinke sa cimetom moracu da probam i kafu, posto sam zaista veliki cimetoljubac.♥ Odlican post!♥:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Uu odlična post i super saveti zaista! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post<3
    Hah,ja sam sinoc probala kafu prvi put,ali sa mlekom,ali mi se ne svidja preterano,i da,bila sam toliko pametna da sam je stavila u plasticnu casu iz Mekica,skroz se istopila xD:(
    Kafe na slikama izgledaju uvek tako lepooo i slatko*-*
    Recept je sjajan,moracu da probam:3
    teengirl2003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, super su saveti ❤ Ja oboožavam kafu na sve načine, pa ću probati da napravim maršmelou po ovom receptu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako volim kafu. Super post, savete, a i slikice su preslatke. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja za post! :) Obožavam kavu i moram isprobati ove savjete. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Great post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks :)! Okay ♥

      Greetings from Serbia ♥

      Избриши
    2. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!
      Have a nice day!! and keep in touch!!!!:)))

      Избриши