уторак, 08. септембар 2015.

Fall is coming ♥!



- Kada sam jutros pogledala kroz prozor ostala sam u blagom šoku. Počinje jesen! Dobro, po kalendaru ima još više od 10 dana, ali pogledajte! Nema više vrućina, ali je opet prijatno, a lišće je još uvek zeleno ali ipak polako počinje da se suši!
- Iako sam kao mala mrzela i jesen i zimu i živela da dočekam leto, sada se to promenilo i volim svako godišnje doba na svoj način. Ove godine sam iz nepoznatog razloga veoma uzbuđena zbog dolaska jeseni i jednostavno ne mogu da dočekam da lišče počne da dobija predivne zlatne, crvene, smeđe i narandžaste nijanse. Pa, pitate se vi, koja je poenta ovog posta?
- Nešto zbog čega sam takođe veoma uzbuđena je početak postova iz jesenje serije! U stvari, neće baš bukvalno biti "serija", jer ih neće biti puno, ali hajde da to tako nazovemo, a vi nemojte da očekujete bog zna šta :). Dakle, mislim da ćete u ovim postovima uživati i da će i oni koji mrze jesen naći bar malo radosti u njoj ♥.

- Seriju jesenjih postova započinjem nekim razlozima zbog kojih biste trebali da zavolite jesen, jer je to stvarno predivno godišnje doba :).

1. Iako volimo topla leta, ovo je baš preteralo :D. Jesen će nam doneti prijatnije temperature u kojima ćemo uživati i biće mnogo lakše podneti školu :).


2. Da li ste primetili koliko priroda postane raznobojnija i "toplija" u jesen? Lišće je u predivnim toplim nijansama od žute, zlatne, do narandžaste, crvene i svih nijansi smeđe i meni odmah izmami osmeh na lice :).



3. Jedna od mojih mnogobrojnih opsesija je i DIY dekorisanje sobe u skladu sa godišnjim dobom. Možete pronaći inspiraciju na Youtube-u, Pinterestu, blogu... Pustite mašti na volju i pretvorite svoju sobu u remek-delo :).



4. Možete nositi novu odeću kupljenu za školu koju niste nosili zbog vrućina :). Ja, iskreno, ne mogu da dočekam da počnem da nosim nove farmerke, dukseve i sve predivne stvari koje sam kupila, a pogodne su za hladnije dane :).



5. Više nećete morati da nosite po dve flašice vode i sto gumica za kosu u rancu, a problemi sa znojenjem i neprijatnim mirisima postaće prošlost! Zar ovo nije divna vest? Ja mrzim da vezujem kosu, pogotovo u školi, tako da ću se sada otarasiti gumica i konačno moći da pravim lepe frizure za školu :).

- Pa, to bi bilo to :). Nadam se da sam vam prenela jesenje uzbuđenje i da ćete uživati u narednim postovima!


Sonja, xxx


6 коментара: