четвртак, 10. септембар 2015.

Fall Makeup Tutorial ♥



- Hejj ♥. Nadam se da uživate u rashlađenju, iako je danas kišovit dan :(.  I da, kako preživljavate školu? Nadam se da nisam jedina kojoj se već smučila :(. Ako vam se ovih dana desilo nešto lepo ili zanimljivo u školi, podelite to sa mnom u komentarima, volela bih da čujem vaša iskustva :).
- Tema današnjeg posta je "Fall Makeup Tutorial". Ja se ne šminkam puno i smatram da ima još vremena, pogotovo za šminku u školi, ali ovaj post je napisan prvenstveno za one koji se šminkaju svakodnevno, ali može poslužiti i kada želite da se doterate za neku jesenju proslavu ili nešto slično :). Sliku sam uradila na Polyvore-u i, kao što možete da vidite, šminkanje sam podelila u 4 koraka. Pa, da počnemo!



- Na slici možete videti šta će vam sve biti potrebno. Pre nego što počnete, skinite ostatke prethodne šminke, ako ste je imali i očistite lice.

1. Na lice nanesite podlogu, BB kremu, ili štagod da koristite i dobro je utapkajte. Biće vam još lakše ako to radite Beauty Blender-om. Zatim na bubuljice, mitisere, ili druge nesavršenosti na koži stavite korektor i potrudite se da što više može "stopi" sa bojom kože. I, da završite prvi sloj, nanesite puder preko celog lica u tankom sloju (izgleda jako ružno kada se stavi previše).

2. Drugi korak je jednostavan i potrebno je samo da četkicom stavite bronzer i/ili rumenilo kako biste udahnuli boju svom licu :).

3. Sada prelazimo na oči. Preporučujem da prvo stavite senku, pa tek onda maskaru i ajlajner, da ih ne biste razmazali. Uz jesen najbolje idu prirodni tonovi. Možete nositi jednu boju, kombinovati dve, ili čak i više. Izbor je na vama :). Zatim stavite ajlajner, a potom i maskaru, tu nema šta mnogo da se objašnjava :).

4. I kao šlag na tortu, dolaze usne koje će upotpuniti vaš jesenji izgled :). Predlažem tamnije nijanse u boji "trula višnja". Savršeno će se uklopiti i dodati još malo jeseni vašem licu :).

- Za kraj, pronašla sam sliku Zoelle na kojoj ima izgled sličan ovom tutorjalu, čisto da biste videli kako izgleda na kraju :).


- Nadam se da vam se post dopao. U komentare mi napišite kako se vi šminkate za jesen i koji su vam omiljeni jesenji beauty proizvodi :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx


10 коментара:

  1. Super post:)
    Ja se ne sminkam,nije mi potrebna sminka:D
    Ovi karmini su mi preeeelepi!<3
    teengirl2003.blgospot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :). Ni ja se ne šminkam, samo pomalo za neke posebne prilike :). Slažem se za karmine, savršeni su ♥.

      Избриши
  2. Ja se ne ne sminkam za skolu, posto mislim da za time nema nikakve potrebe, zato sam jos jako mlada za tako nesto. Ipak, volim da vidim neku lepu srednjoskolku sa svedenom i pristojnom sminkom, a to je bas ovakav izgled.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja smatram da sam premala za svakodnevno šminkanje za školu, što i ne radim :).

      Избриши
  3. Divna ideja za šminkanje, moraću da je isprobam, iako se ne šminkam baš puno. :) Odličan post♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Tutorijal je divan. <3

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши