уторак, 01. септембар 2015.

Sonja's tea time! - Prvi dan škole :)



- Pa, verovali ili ne, preživeli smo prvi dan škole! Ovo će biti malo kraći post nego obično, ali samo želim da vam prenesem svoje utiske i da čujem vaše ♥.

- Kao što neki od vas možda znaju (u stvari ne znam da li iko zna, jer mislim da nikad to nisam spomenula), ja sam ove godine krenula u sedmi razred :). Početak ove školske godine značio je dobijanje jednog novog predmeta, hemije, ali pored toga i neočekivane promene nastavnika koje su nas ostavile u šoku. Naša nastavnica srpskog, koju smo svi obožavali, postala je bibliotekarka i svi smo bili toliko očajni, da smo posle časova otišli kod nje i plakali pola sata. Zatim, promenila mi se nastavnica istorije i još nismo upoznali novu, a našu nastavnicu tehničkog zamenio je nastavnik iz naše škole koga već poznajemo. Hm, ne znam kako ostali reaguju na ovakve promene, ali ja ih, iskreno, mrzim. Koja je poenta promeniti nastavnika kad vam je predavao nekoliko godina i kada ste već naviknuti na njegov način rada i ocenjivanja? Pa, valjda mora da bude tako, ne znam.

- Pored toga, moj prvi dan nije prošao savršeno. Skoro da sam imala utisak da nikad nisam ni prestala da idem u školu. Raspust je otišao i vratio nas u surov svet realnosti :/. Probudila sam se u šest (inače se budim u pola sedam, zato što moja škola jedina počinje u pola osam, umesto u osam :/) i počela da se spremam. Bila sam gotova za pola sata i onda sam iskreno zažalila što sam se probudila toliko rano. Pred sam polazak, imala sam jako čudan osećaj u stomaku, nešto slično mešavini treme i uzbuđenja, mada ne vidim čemu to, pa ovo mi je već sedmi put da preživljavam isto! Kada sam stigla, sve nas je dočekalo veliko iznenađenje. Dvoje učenika našeg odeljenja se preselilo i, kako kaže moja razredna, postali smo pravo žensko odeljenje, s obzirom na to da sada imamo 9 dečaka i 19 devojčica :D. Čudno, znam. Pored toga, nisu nas štedeli časova zbog prvog dana, imali smo svih sedam, ali skraćenih po 10 minuta :/.

- A najgore od svega: mislim da mi nikada u životu nije bilo toliko vruće! Sedeli smo u sabijeni u onim malim, zagušljivim kabinetima, nastavnici su pootvarali sve prozore (iskreno, čemu to, napolju je isto), znoj nam se slivao sa čela i mahali smo sveskama ispred lica u bezuspešnom pokušaju da se rashladimo. A ja sam imala puštenu kosu i nisam imala gumicu. Horor :(.

- Pa, sada shvatam koliko sam u stvari odužila :). Za kraj, da vas obavestim da, kao i svi vi, i ja ću sada imati mnogo više obaveza i u školi i van nje, ali trudiću se da postovi izlaze redovno, koliko god je to moguće :). Takođe, Back 2School serija postova još uvek nije gotova i prosto ne vidim razlog da ne objavim još nekoliko njih koji mislim da će vam biti od koristi, tako da, očekujte ih tokom septembra. Ne zaboravite da mi u komentare napišete kako je prošao vaš prvi dan i svoje utiske :)!


Sonja, xxx


12 коментара:

  1. Divan post, Sonjice!<3 Meni je i ovaj prvi dan škole bio kao i svatki drugi, ujedno pretežno ispunjen osobama koje mi odgovaraju, ali i onima od kojih mi se diže kosa na glavi. U mojoj školi inače imaju dve nastavnice biologije i njih dve se svake godine menjaju, tako da nam čas predaje jedna, čas druga. Ali one misle da je to dobro zbog prilagođavanja i da će nam pomoći oko srednje škole, tako da možeš gledati to sa vedrije strane. Po mom mišljenju, hemija je jedan divan predmet i ukoliko bar malo radiš na njemu olako možeš imati peticu. :-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ne mogu baš da sudim po jednom času, ali mislim da će mi se dopasti hemija, zanimljiva je :).

      Избриши
  2. I nama se promienilo dosta nastavnika. No ,ne zalim se i ako promenama nisam najzadovoljnija.To tako mora biti zbog broja casova odredjenih profesora. Da ne pominjem da su ucionice bile poput sauna zaista nevidjena vrucina danas. Bila sam u znoju tokom celog dana. Vecnina nastavnika je govorila da ne zeli da nas plasi , ali da je ovaj razred jedan o tezih. Inace divan post , ocekivala sam ih mngo jer bas volim da ih citam , ali naisla sam samo na tvoj. I nisam pozalila sto sam te zapratila<333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod nas je bilo potpuno isto, što se tiče tih nastavnika koji pričaju kako ne žele da nas plaše, ali kako je ovo težak razred itd. Hvala ti puno ♥♥

      Избриши
  3. Sjajan post:)Ja sam sad krenula u sesti,i mi sad imamo hemiju:)
    Nismo imali mnogo drugih profesora,ali u prvom polugodistu petog nam je predaval jedna zena koju su svi voleli,ali ja je nisam volela,nekako imala je ucenike do kojih joj je stalo,a na mene i par mojih drugarica nije uopste obracala paznju.Onda nam je u drugom polugodistu predavala jedna sjajnaa zena,bila je odlicna nastavnica i sve to.Sad nam opet predaje ova sa pocetka petog razreda,i svi su u fazonu 'Jeeej,ona je najbolja'i bla bla bla....
    http://teengirl2003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Najgore mi je pala upravo ta vrućina... U nekim učionicama imamo klime i tamo je super prijatno, a u nekim učionicama klime nema, a otvoreni prozori ne pomažu s obzirom na to da nema daška vetra. Mi smo dobili dosta novih profesora, mnoge su nam i promenili, pa nisam sigurna kako ću tome uspeti da se prilagodim, ali preživećemo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti je bar malo lakše, mi nemamo klimu ni u jednog jedinoj učionici :(.

      Избриши
  5. Super post! U mojem razredu je 10 dečkiju i 10 cura. ☺♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I meni je tesko pala vrucina :/.
    U nasem odeljenju ima 19 devojcica i 6 decaka :D.
    Prelepo napisan post vidi se da si se potrudila :)♥

    ОдговориИзбриши