недеља, 13. септембар 2015.

The Wet Brush - review



- Posle dosta sati provedenih čitajući informacije i razne utiske o The Wet Brush četki, konačno sam skupila hrabrost i kliknula "poruči" :). Da, i ja sam morala da probam ovo čudo od četke, jer generalno imam jako puno problema sa raščešljavanjem kose, pa sam shvatila da nemam šta da izgubim. I verujte mi, isplatilo se!


- Četku sam, kao što verovatno već znate, poručila sa sajta DAMB.RS. Osim The Wet Brush četki za kosu, ovaj sajt nabavlja i ostale najpoznatije svetske proizvode za kosu, uključujući farbe, regeneratore, maske za kosu, pegle itd., tako da ih obavezno posetite! Što se tiče usluge, takođe sam veoma zadovoljna, isporuka mi je stigla u toku jednog radnog dana.


- "Najbolje i najprodavanije četke za raščešljavanje kose ikad proizvedene.

Wet Brush su sаvršene četke za korišćenje u toku tuširanja, posle tuširanja, u salonima, na plaži, čak i za decu koja se boje od samog pogleda na četku.
Dizajnirana specijalno za mokru kosu - raščešljava sa lakoćom bilo koju vrstu kose. Na prvi pogled čini se da je Wet brush obična četka, međutim samo posle jedne upotrebe shvatićete zašto je ova četka najbolja na tržištu. Tajna Wet Brush™ četke je u novoj tehnologiji i revolucionarnim specijalnim IntelliFlex™ iglicama koje su čvrste, tanke, vrlo fleksibilne a pri tome lagano klize kroz kosu bez čupanja i pravljenja čvorova. Fleksibilnost četke omogućava zaštitu i bezbedno češljanje. Masira vlasište i stimulišu cirkulaciju . Dovoljno čvrste za raščešljavanje najzahtevnije kose i dovoljno nežne za bilo koju kožu glave. Elimiše lomljenje kose bez bola i bez čupanja prilokom češljanja posle pranja kose. Omiljena za sve uzraste. Brzo i bezbolno raščešljava najzamršeniju i najsuvlju kosu.
Može sе koristiti na mokroj ili suvoj коsi kao i za češljanje ekstenzija i perika. Wet brush omogućava da svi imaju lepu, meku i zdravu kosu uz raščešljane i uredne uvojke. Budite prvi koji će ovaj proizvod preporučiti prijatelju. Zaboravite na probleme sa češljanjem i najzahtevnije kose."





- Kada ste pročitali opis sa sajta, vreme je za moje, malo neformalnije, utiske :). Kao što sam već pomenula, uprkos ne predugoj kosi, imala sam jako puno problema sa raščešljavanjem i kosa mi se konstantno sušila i mrsila, a imam veoma gustu kosu, što je dodatno pogoršalo stvari. Uglavnom sam skeptična što se tiče naručivanja sa interneta, pa mi je trebalo dosta vremena, informacija i još više blogerskih recenzija, da se uverim da vredi pokušati. Četka koju sam naručila je obična ljubičasta, a na sajtu možete naći i puno drugih, sa zanimljivim printovima, u neon bojama... Za svakog po nešto :). Pošto nisam bila kod kuće u vreme kada je došao poštar, juče sam išla u najbližu poštu da je preuzmem i nisam mogla da dočekam da stignem kući, već sam kutiju raspakovala na ulici :). Kada sam prvi put provukla četku kroz kosu, osetila sam kako njene mekane i fleksibilne iglice bukvalno klize i nekoliko minuta (i dosta poteza četkom) kasnije, svaki čvor je nestao! Znam da zvuči neverovatno, ali nadam se da mi verujete :). Još nisam imala priliku da isprobam kako raščešljava mokru kosu, ali probaću danas, pa ću vam javiti utiske :). 



- Nadam se da vam se recenzija dopala i da sam uspela da vam dočaram ovu savršenu četku :). Ne zaboravite da posetite sajt, a ako već imate The Wet Brush četku, ili neki drugi proizvod sa sajta, podelite utiske sa mnom u komentarima, volela bih da pročitam vaša mišljenja ♥.



Sonja, xxx



8 коментара:

  1. Slažem se da je sjajna! ♥ Videćeš tek kakva je na mokroj kosi, mene je oduševila. Sve stare četke su sada po strani. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo sam oprala kosu, tako da sam je isprobala i na mokroj, savršena je :) ♥

      Избриши
  2. Čula sam stvarno mnogo pohvala i pročitala još više recenzija o ovoj četki za kosu, ali ja, isto kao što je bio slučaj sa tobom,nikako da skupim hrabrosti da je narucim. Ipak, posle ove recenzije si me nekako ubedila je je četka zaista dobra i da je vredi poručiti. Moraću da pogledam sve printove koji se nude, valjda cu se odlučiti.♥:-) Sjajna recenzija!♥:-)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam čula puno pozitivnih stvari za ovu četku, ali još je nisam kupila. Super post :)

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши