среда, 21. октобар 2015.

10.000 blog views!



- Dragi moji čitaoci, blog je danas dobio ukupno 10.000 pregleda! Ne mogu da vam opišem koliko sam srećna, a ništa od ovoga ne bi se dogodilo bez vas ♥♥♥. Pa, znam da mnogi misle da je ovo veoma mali broj, ali meni mnogo znači i u budućnosti ću se potruditi da postovi budu sve bolji i originalniji i odlučila sam da pored svih školskih obaveza ipak moram naći dovoljno vremena za blog i pripreme postova i nadam se da ću u tome uspeti :). Još jednom hvala vam za sve!


Sonja, xxx


14 коментара:

  1. Čestitam! ♥ PS: Nominovala sam te za Black Wolf Blogger Award! x

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Zasluzno,cestitam:)
    Ako zelis komentarisi novi post kod mene:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam , baš mi je drago.
    Poseti moj blog www.emi134.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast ,samo tako nastavi!
    Ako želiš pogledaj moj post i učlani se! ♥
    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши