среда, 28. октобар 2015.

Fall DIY: Amazing Candle Project ♥



- Volela bih, pre nego što počnem sa postom, još jednom da vam se beskrajno zahvalim na 10.000 pregleda bloga, iako sam to već uradila. Dakle, HVALA VAM PUNO, ne znate koliko mi ovo znači ♥. Znam da sam dosadna, ali šta ću.
- Uživala sam pripremajući današnji post, prvi diy posle dužeg vremena, što me veoma raduje, jel ja obožavam da pišem diy postove. Provela sam sate i sate na Pinterestu, u potrazi za nekim zanimljivim falish diy projektom i konačno pronašla nešto vredno truda :). Ova predivna sveća udahnuće jesenji duh vašoj sobi i učiniće da koliko-toliko prestanete da oplakujete Bath&BodyWorks i ostala savršenstva od sveća koje kod nas nemaju da se kupe.


- Biće vam potrebno:
- 1 manja staklena čaša (najbolje je da bude valjkastog oblika)
- puno grančica različite debljine 
- mala svećica
- lepak



- Prvo pripremite puno grančica slične dužine, tako što ćete ih izlomiti ili iseći makazama (poželjno je da ne budu kraće od vrha čaše). Nanesite lepak na mestu gde ćete zalepiti prvu grančicu i nemojte naneti odmah na veću površinu kako biste uštedeli vreme, jer će se onda lepak osušiti i grančice će otpasti.



- Ponovite postupak sve dok ne pokrijete celu čašu, a zatim sačekajte da se dobro osuši.


- Sada stavite svećicu unutra i zapalite je. Ta-daa! Vaša predivna ručno pravljena sveća je gotova i spremna da unese jesenji duh u vašu sobu ♥.


- Nadam se da vam se diy dopao, komentarišite ako želite još jesenjih diy-eva :). Sledeći post izlazi za par dana i, verujte mi, biće jako zanimljiv :).


Sonja, xxx





10 коментара: