понедељак, 05. октобар 2015.

Pinterestly Fall ♥



- Ovih dana Pinterest mi postaje sve češće mesto boravka. Table su mi pune najrazličitijih jesenjih pejzaža, kapica, šalova, ćebadi i kafe i prosto ne mogu odoleti da to danas ne podelim sa vama. Nadam se da vam ne smeta što je post ovako kratak, ali mislim da svakom ponekad treba odmor od svega uz prelepe jesenje Pinterest čarolije, zar ne :)?






























- Nadam se da vam se izbor slika dopao i da ste malo odmorili oči :), a već sutra očekujte još jedan collab, kao što sam i najavila :)!


Sonja, xxx




6 коментара:

  1. Slazem se sa tobom, i meni je Pinterest u zadnje vreme postao prava opsesija i bukvalno mogu da provodim sate i sate gledajuci u predivne jesenje slike. Obe koje siti izabrala su sjajne i u bas lepom svetlu docaravaju jesen.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao,slike su sjajne :) ♥ Sigurno ce neka od njih da mi uskoro stoji na pozadini telefona ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam Pinterest i ima zaista puno lepih i inspirativnih slika!

    ОдговориИзбриши