понедељак, 12. октобар 2015.

Sonja's tea time - Haos u školi, Twilight, Fall obsession...



- Dobro, primetila sam da ovaj post nisam napisala skoro dva meseca. Što je puno. A imam toliko toga da vam kažem. Pa, hajde da na trenutak zaboravimo na kišu koja ne prestaje da nam uništava život, dograbimo šoljicu sveže smućkane kafe, pokrijemo se omiljenim ćebencetom i malo proćaskamo :).

- Pre svega, mislim da je i meni i vama dosadila naslovna slika ovih postova, tako da trenutno radim na novoj, pa će novi postovi iz ove rubrike biti osveženi i nadam se zanimljiviji :). Da, imam jedno pitanje za one koje imaju svoje blogove: Kako da uklonim beli okvir koji mi se uvek pojavi oko slika u postovima? To mi stvarno mnogo smeta, mislim da bi slike izgledale sto puta lepše da nema tih okvira, tako da ako neko zna, molim vas pomozite :(.

- Meni je u školi trenutno opšti haos. Bukvalno svaki dan imam po bar jedan kontrolni i neko odgovaranje, tako da sam skroz rastrzana i ne znam šta pre da učim :(. Takođe pokušavam da se nekako borim sa matematikom (a sad i fizikom) koje mi trenutno uopšte ne idu, pa sam trenutno u fazi izmišljanja novih načina da ih shvatim :(. Jednostavno nisam "prirodni" tip. Kako je vama u školi? Da li i vi imate toliko za učenje? Stvarno bih volela kada biste mi napisali svoje školske utiske u komentarima, bar da znam da nisam jedina :).


- O, takođe sam postala potpuno opsednuta jeseni. Nikada nisam mogla da zamislim da ću je toliko zavoleti. Sve svoje slobodno vreme (?) koristim za gledanje videa sa fall inspiracijom i čitanje jesenjih postova, kao i smišljanje raznih fall diy projekata (oh, da li se sećate da sam u prošlom postu obećala da će sledeći biti diy? Ovom prilikom se izvinjavam, ali ne gubite nadu :) ) i uživanje uz omiljene serije i filmove i pijuckanje kafice ili nekog dobrog čaja. Usput, da li još neko od vas voli čajeve? Ja ih obožavam, a nijedna od mojih drugarica ne voli, pa me zanima da li među vama ima tea lovera :)?


- Pre oko nedelju dana sam, po Teodorinoj preporuci, odgledala prvi deo Twilight-a. Ljudi moji, ja sam oduševljena. Jedva čekam da ugrabim još par slobodnih sati ove nedelje i pogledam nastavak, meni je film skroz savršen. Ako neko nije gledao, nemojte više čekati, ne znate šta propuštate :) (mada, možda se nekom i ne dopadne, sve zavisi kakve filmove volite). I takođe ovih dana završavam PLL, znam da puno kasnim, ali šta je tu je, i jednostavno ne mogu da dočekam januar i sezonu 6B!

- I za kraj, jedno malo obaveštenje. Prošle nedelje sam išla na testiranje Regionalnog centra za talente i primljena sam, tako da ako neko od vas takođe ide ove godine, javite se u komentarima, možemo da se upoznamo :). 
- Ja sam se baš raspričala :). Ja mislim da sam vam rekla sve što sam htela (ljudi, naravno da nisam, posle pet minuta ću se setiti još nečega, pa ću se živa pojesti), tako da je ovo kraj posta :). Želim vam uspeh u borbi sa školom i vidimo se u nekom sledećem postu!



Sonja, xxx


14 коментара:

  1. Sjajan post, draga. Nego, moram ja tebe nesto da pitam, hah.♥ Kakav je to centar za talente, posto jos nisam cula za to? Bila bih ti jako zahvalna ako bi mi rekla o cemu se radi.
    :-)
    Sto se tice Twilighta,ja sam tim filmom bila opsednuta negde pocetkom ove godine,ali sada kada vidim Edwarda bukvalno mi padne mrak na oci,boga pitaj zasto. Ali svaki drugi put kad gledam film pocnem da mu trazim mane pa ih nabrojim hiljadu i onda se smejem mami sto gleda taj 'glupi' film po hiljaditi put. Uhh, jesam poludela. Stvarno ne znam zasto sam sve ovo napisla, ali ne svidja mi se kako su vampiri tamo predstavljeni,haha.;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, to je centar za talentovanu decu. Tvoj/a razedni/razredna izabere nekoliko učenika iz odeljenja i oni odu na testiranje i onda psiholozi odlučuju ko postaje član. Kada te prime, izabereš predmet i oblast iz tog predmeta i praviš neki projekat na tu temu, koliko sam ja shvatila :). Ali mislim da mogu da idu samo oni iz Beograda ili okoline Beograda zato što bi ostali morali dosta da putuju.
      Hahah, pa dobro, uhvatila te neka "hate Twilight" faza :D

      Избриши
  2. aaaaaaa, TWILIGHT ♥
    Ја sam sve delove odgledala za dva dana, film je toliko predobar! OBOŽAVAM!

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post.U skoli aspolutno ne mogu da zivim,da disem,odmore ne koristim za odmor (kako sam recitaxD) vec za ponavljanje lekcija,jer je i meni isto tako.Kontrolni,odgovaranja...A sto se tice Twilighta,u istoj sam euforiji kao i ti,gledala sam to ali sam pocela opet od prvog dela i fantasticno je.Film je tako predobar,nikad ne znas sta ce da se desi i totalno te ocara.Po mom misljenju zadnji deo (Praskozorje 2) je najbolji,u jednom delu vidis borbu,u drugom vidis da bi to samo bila buducnost,necu nista da ti otkrivam,sama pogledaj,film je predobar i odusevices se totalno ♥ Na nekim delovima u filmu se bas prepadnes,ali ono... :3|


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao znam i kod mene je tako :(. Jedva čekam da pogledam i ostale delove :)!

      Избриши
  4. Nisi jedina koja se bori sa školom :( Ne mogu da dišem od učenja, svakog dana kontrolni, odgovaranja itd. Jedva čekam da sve to prođe, kako bih se malo odmorila i opustila :) A jesen jako volim, kišu posebno (čak i ako je to svima čudno). Nekako volim kada je tmurno, a unutra toplo :) Od čajeva volim da pijem samo nanu i eventualno poneki voćni, nisam preterani ljubitelj. Više sam za kafe iz kesica :) Čestitam ti što si primljena, to je baš lepo <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ I ja preferiram kafe iz kesica :), ali ponekad volim da popijem i čaj :).

      Избриши
  5. TWILIGHT je NAJBOLJI FILM KOJI SAM GLEDALAA IKADA!!
    Uzivala sam citajuci ovaj post, predobro sve napisano, odlicnooo!
    Novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da nas škola trenutno sve muči i to baš baš. Ne znam ko pravi takve planove rada, ali ni malo nisu prilagođeni... Nadam se da će uskoro neka pauza, da odmorimo malo. :) Ja isto obožavam čajeve, sve vrste. I zeleni i voćni i crni sa limunom, uživam u njima svaki dan. Odličan post!

    ОдговориИзбриши
  7. Super post ♥
    Ako mozete pogledjte moj blog i ako hocete uclanite se uzvracam
    Novi blog vannja9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши