недеља, 18. октобар 2015.

What to do on weekends? - Fall Edition


- Ovaj vikend je jedan od onih u kojima ipak mogu da nađem par slobodnih sati i podignem glavu sa knjige, što me čini neizmerno srećnom i zahvalnom. Da, pa, sledeća nedelja mi je paklena što je tiče kontrolnih, ali ja sam uglavnom sve lekcije već naučila, tako da vam preporučujem da ne učite kampanjski, ovako je mnogo lakše :). Nije baš da se stvari koje radim vikendom menjaju sa godišnjim dobima, ali odlučila sam da ovaj post bude "Fall Edition" zato što su ideje uglavnom za kišne dane kada ne možete izaći napolje (baš kao ovih poslednjih par dana). Da počnemo!


- Kada sam poslednji put posetila Lagunu, za oko mi je zapala veoma neobična knjiga na kojoj je pisalo "Kreativno Bojenje Za Odrasle". Prvo sam se nasmejala, još uvek misleći da su bojanke samo za malu decu, ali kada sam je prelistala shvatila sam da je to zapravo nešto potpuno genijalno, odnela je do kase, a zatim i kući :). Ova bojanka prepuna je crteža A4 formata, komplikovanijih za bojenje, koji zahtevaju strpljenje, ali izgledaju predivno kada ih završite. Savršena je za slobodne, jesenje vikende i preporučujem je svim kreativcima koji traže novi izazov :).


- Prvo moram da se izvinim što je ova slika malo mutna, aparat i moj ekran od kompjutera se uopšte ne slažu dobro, a kada slikam ekran neće da se ubaci u post :/. Pa, ako preko nedelje niste imali vremena da odgledate nove videe svojih omiljenih jutjubera, učinite to sada! Ja sam upravo pogledala Tijanin novi video i samo mogu da kažem da morate obratiti pažnju na 0:08, ja sam umrla od smeha :). Takođe, isto važi i za blog, Pinterest i sve drugo što volite da radite na internetu :).


- E sad, ako imate baš puno vremena, možete napraviti i filmski maraton :). Dok vi ovo čitate ja sam udobno zavaljena u fotelju i uvijena u ćebe, sa šoljicom kafe u ruci i gledam drugi deo Twilight-a :). I, pošto znam da mi svaki put treba pola sata samo da nađem sajt koji radi, preporučujem vam Filmovitu, sajt koji sam skoro otkrila i radi veoma dobro :).


- Ako u toku filma ogladnite, nemojte samo zgrabiti prvu kesu čipsa koju dohvatite, već na kratko zaustavite film i uputite se ka kuhinji. Dobro, kao nepopravljivi ljubitelj čokolade, odlomila sam dve štanglice Najlepših želja sa keksom (čokolada sa keksom je zakon.), a da bih učinila svoju mini užinu zdravijom, dodala sam i malo nara, koji obožavam :).


- Iako mislite da ste naučili sve što treba, zapitajte se da li ste stvarno naučili sve? Ili samo ono što vam treba za ponedeljak? Nije loše da barem pročitate nove lekcije kad već imate dosta slobodnog vremena :).


- Želim da vas upoznam sa gospodinom Koalom. Hahah, šalim se :). Ovo je zvučnik koji sam dobila od kume iz Rusije. Kao što vidite, koala na šapama ima male zvučnike a u torbi na stomaku je kabl koji stavite u telefon, na mesto gde stavljate slušalice i, ta-daa! Možete napraviti sopsvenu karaoke žurku (naravno, samo ako ste sami kod kuće) i svakako možete koristiti kompjuter ili bilo koje druge slušalice :).

- Nadam se da su vam se ideje dopale :). Ja sad odoh da gledam Twilight, vidimo se u nekom sledećem postu :).


Sonja, xxx



12 коментара:

  1. Odličan post.Slike mi se a posebno Mr.Koala jako sviđaju <3
    ivanasworldbyivanar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno divan post! Ove bojanke za odrasle viđam sada svuda, ali sam ja nekako još uvek raspoložena za Sunđer Boba i razne druge crtane likove. Totalno sam oduševljena ovom preslatkom koalom. Slike su stvarno mnogo lepe, baš sam uživala, a ti uživaj u filmu!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :). Skoro su postale popularne i ja sam ih zavolela, mada idalje uvek ima mesta za Sunđer Boba, naravno :)

      Избриши
  3. Stvarno originalne ideje. Pokusacu da odgledam film sa tog sajta. Koala je tako cool! Odlican post zaista.
    novi post na mom blogu sa slikama bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Poslednja slika je najjaca hahaha!! ♥ Cula sam za ove bojanke za decu. Odlican post i jako zanimljiv
    Diy ideas | Collab post

    ОдговориИзбриши
  5. Hhahaha ,Neka kokoška' Odlican post ♥


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/aura-correct-me-korektor-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  6. Originalan post, kao i uvek! Samo da te obavestim da je i Filmotopia odličan sajt gde imaš ogroman izbor filmova, čak ima i nekoliko koji se trenutno daju samo u bioskopima. ;)

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши