уторак, 10. новембар 2015.

Bookmarks by Ema + Giveaway!



- Posle prvog ( i drugog) collaba, došlo je vreme i za prvu saradnju! Ovo je post saradnje sa predivnom Emom i njenom fejsbuk stranicom Bookmarks by Ema, gde prodaje originalne ručno rađene obeleživače. Prava poslastica za ljubitelje knjiga koji stalno gube obeleživače pa stave prvo što im dođe pod ruku (čitaj: za mene) :). 
- Jutros mi je stigao očekivani paketić od Eme, sa četiri obeleživača koje sam poručila za sebe i par koje mi je ona poslala za giveaway na blogu. Jedva sam dočekala da ga otvorim, prvo, jer sam jedva čekala da vidim kako obeleživači izgledaju uživo, a drugo, jer nisam znala kakvi su obeleživači koje mi je poslala za blog, to je bilo iznenađenje :).



- Za sebe sam poručila ova četiri preslatka obeleživača, iako ozbiljno ne znam šta će mi četiri, nikad ne čitam više knjiga u isto vreme, ali nisam mogla da odolim :). Prvi je Frozen, na kome piše "Sometimes being a sister is even better than being a princess" i razmišljam da ga poklonim sestri, mislim da je baš slatko ♥. Zatim, ovaj bledo roze savršeno opisuje moj stav prema životu, jer, ako ste ušuškani u fotelji sa kutijom omiljenih čokoladica, šoljicom kafe i dobrom knjigom, šta vam više treba u životu? Ne, ozbiljno. Kada čitam, toliko se unesem u priču da mi uvek treba neko vreme da se vratim u realnost, pa mi se ovaj prelepo ukrašeni obeleživač, učinio nezaobilaznim. I, za kraj, simpatični motivacioni citat dopunio je moju kolekciju :).



- Kao što ste pročitali na početku posta, Ema i ja organizujemo jedan mini giveaway u kome vam poklanjam tri obeleživača sa simpatičnim ilustracijama i dva neobična, male ukrašene spajalice, koje su, takođe, veoma praktične i originalne :). Ako ste "knjiški moljac", obožavate da putujete i prosto jedva čekate Novu godinu, a želite i nešto slatko i originalno, mislim da je ovo pravi paketić za vas :). 
- Evo šta treba da uradite da biste učestvovali:
- Učlanite se u moj blog.
- Lajkujte Eminu fejsbuk stranicu Bookmarks by Ema.
- Lajkujte BCreative fejsbuk stranicu.
- Zapratite me na Twitteru, @blogger_dreamer (nije obavezno, ali ponekad umem da lupim i nešto zanimljivo).
- U komentaru mi ostavite e-mail i fejsbuk ime, kako bih vas kontaktirala ukoliko pobedite :).



- Giveaway traje do nedelje, a pobednika biram preko sajta Random.org. Srećno svima ♥. Do sledećeg posta!


Sonja, xxx





8 коментара:

  1. Nazalost ja nemam facebook, ali pratim Emu na instagramu. Nadam se da se i to racuna, hah.♥ Obelezivaci su predivni, zaista!♥♥

    Email: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sarađujem sa Emom. Obeleživači su preslatki, imam ovaj rozi, savršeno je :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svi obelezivaci su preslatki,zaista bih volela da ih osvojim :)!
    E-mail:adjithequeen01@gmail.com

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Anonimna sam pa ne mogu reći FB ime :/
    E-mail: bluebaby204.blogspot.com

    Srećno!

    ОдговориИзбриши