недеља, 08. новембар 2015.

Do you know who you are?


- Danas sam razmišljala o mojoj inspiraciji koja je u poslednje vreme načisto presušila, pa se desi da me na blogu nema i po nedelju dana (naravno, tu sam ja, čitam vaše postove :) ). Jedan post mi je isplaniran za ponedeljak, tako da, objaviću dva posta za dva dana, možete smatrati to kao neku vrstu izvinjenja :).

- U trenutku kad sam se najmanje nadala, u glavu mi je uletela tema za jedan od onih "ozbiljnijih" postova. Da li ste se nekad zapitali ko ste vi zapravo? Da li ste uspeli da ispoljite sebe na pravi način i živite slobodno, ili se skrivate u osobi koja odgovara osobama oko vas, ali ne i vama (što je najvažnije)? 


- Sve do pre, možda, godinu dana, ni ja nisam shvatala koliko je to važno. Bila sam stidljiva i potpuno neupadljiva devojčica koju su hvalili i svima pričali "kako je pametna i dobra učenica" (daleko od toga da se hvalim, samo nastavite da čitate). Tada nisam ni shvatala koliko mi smeta to što oblikuju moj život na način na koji njima odgovara, samo zbog toga što sam ponekad bila previše stidljiva da izrazim svoje mišljenje. To je počelo da se menja negde oko moje osme godine, kada sam se upisala na balet i u muzičku školu i počela da ispoljavam neka interesovanja, što mi je mnogo lakše palo jer je mama uvek bila uz mene i podržavala me. 

- Iako sam već tada shvatila da o svom životu treba da odlučujem ja i da ne dozvolim da me okolina ukalupi, mislim da sam to skroz sprovela u delo tek ove godine. Možda mi je i otvaranje bloga pomoglo u tome. Prestala sam da se plašim da budem drugačija, da se plašim da volim ono što niko drugi ne voli. I znate šta? Od tada se moj život mnogo promenio i u potpunosti se isplatilo! Još da napomenem da, ako, naprimer, vi prvi počnete nešto da gledate ili nekog da slušate, vrlo je verovatno da nećete naići na ismevanje, kako ste se plašili, već na radoznalost i ubrzo će se to proširiti kao zaraza i vremenom će mnogo vaših drugara početi da radi ono što ste vi započeli, A čak i da se to ne desi, oni imaju pravo da im se nešto ne sviđa isto koliko i vi imate pravo da vam se to isto sviđa. Prosto je, niko vas neće osuđivati zbog toga što radite nešto drugačije. To je vaš život, a ne njihov.

- Ja idalje prolazim kroz period istraživanja sebe i mogu reći da je veoma zanimljivo :). Čitam knjige i gledam filmove raznih žanrova, kupujem raznu odeću (naravno, onu koja mi se sviđa), slušam raznu muziku i, prosto, eksperimentišem sa svojim životom :). Samo budite svoji i ne dozvolite drugima da upravljaju vašim životom i snovima!

- Obožavam kad počnem da pišem neki post i toliko se unesem da samo kucam i ne razmišljam da li ima ikakvog smisla, pa tek posle proveravam, a ovaj je jedan od njih :). Nadam se da ćete poslušati savete ili bar razmisliti o tome, a već sutra se čitamo u novom postu!


Sonja, xxx



14 коментара:

  1. Ne znam, ja obožavam tvoje postove i uživam čitajući ih. Stvarno si odlična! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Nalazim se u istoj poziciji, vrlo mi se dopada ideja posta. <3

    smothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Za mene, moj život je nešto što je ne procenjivo, jer jednostavno mora postojati razlog iz koga sam baš ja, baš ovakva došla na ovaj svet. A ja sam ta koja taj razlog može utemeljiti i menjati po svojoj volji. Uvek sam po nečemu bila drugačija od ostalih, po mišljenju dosta osoba, čudna devojčica, međutim meni to nije smetalo jer do skora nisam ni shvatala šta znači biti drugačiji i svojevrsan. Međutim, kada sam to otkrila, ne želim da to više ikada izgubim. Sjajan i jako inspirativan post! Svaka čast! <33

    ОдговориИзбриши
  4. Prosto savrsen post,tema je perfektna!Dok sam citala post imala sam osecaj da sam ga ja pisala,o Boze koliko smo slicne.Meni je blog u mnogo cemu pomogao a pogotovo u sticanju samopouzdanja.Pre me mnogo pogadjalo svacije misljenje,a sada je to mnogo drugacije.Postovi koji se pisu bez razmisljanja dolaze iz srca i oni su najbolji,sto ovaj tvoj i jeste <3 :)!

    Pogledaj moj blog perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Drago mi je da si se pronašla u postu i da isto razmišljamo :)♥

      Избриши
  5. Prelepa tema za pisanje, a jos lepse si napisala. Bas sam citala knjigu koja ima slicnu temu.Jako je bitno da prvo mi upoznam sebe i shvatimo ko smo, da bi nas i drugi ljudi mogli postovati i voleti.. U svakom slucaju savrseno uradjen post..♥♥

    Na mom blogu je novi post pa ako mozes pogledaj..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Iznenadila si me pitanjima na početku jer su tako dobro iskazana i odgovori su predivno napisani.I slažem se sa tobom u potpunosti da svako treba biti ono što želi ♥ odličan post :)

    Novi post → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Meni uopšte ne smeta kada blogerka ne bloguje puno, ali kada to uradi - onda taj post bude zaista kvalitetan! Ovo je jedan od njih. :)
    Kao što volim da pišem, tako volim i da čitam ove ,,ozbiljne'' postove. :)
    Volim kada se neko bavi temama kojim se niko drugi ne bavi. To nas čini jedinstvenima. :)
    Imaš divan stil pisanja, lako čitljiv i baš mi je prijao ovaj post. ☺
    I ja sam isto u nekoj fazi istraživanja same sebe i svojih interesovanja. Nekad mi više prija tiha, mirna muzika, a nekad obožavam da pustim Skrillexa, a nekad Crvenu Jabuku... Kako kad mi dođe☺
    Drago mi je što nisam jedina koja istražuje ono što je zanima! :)

    ОдговориИзбриши