среда, 25. новембар 2015.

Fall/Winter Outfits 2015 + Mini update


- Ulice i prodavnice polako počinju da poprimaju praznični duh i ja sam preeesrećna. Ozbiljno ljudi, počinjem da opsedam sve osobe oko sebe prazničnom groznicom i table na Pinterestu su već ispunjene zimskim sličicama. Prvo, hoću da se izvinim što me nema ovoliko dugo, jedan razlog već znate (neću da ponavljam, da ne bi ispalo kako se pravdam), a drugi razlog je i prehlada koju vučem već dobrih 5 dana i nikako da prođe. Ovaj post je vrlo kratak i u njemu ću vam pokazati dva autfita koje sam skoro pravila, a druga njegova svrha je mali apdejt, kasnije ćete saznati o čemu se radi :).


- Nekako sve što pronađem na Polyvore-u, a što mi se sviđa za hladnije dane, je u mračnim tonovima. Ova kombinacija je, po meni, preelepa, pogotovo mantil, ja sam zaljubljena ♥.  Uz njega možete kombinovati neke tamnije farmerke ili pantalone, a što se tiče obuće. neke UGG ili čizmice do članaka (crne ili sive, ofc). A ako hoćete da razbijete tamne boje, dodajte i sivi šal :).


- Druga kombinacija je bar maalo veselija. Nisam uzela u obzir da vam treba jakna, ali dobro, ovo može da bude neki insajd autfit :). Za hladne dane nikako ne preporučujem iscepane farmerke, posle nekog vremena nećete osećati noge (iz iskustva), tako da možete uzeti obične ili neke kao ove sa slike, koje su pocepane samo do pola :). Obucite neki winter inspired duks ili džemper, a na noge kanađanke, UGG ili štagod vam dođe pod ruku, pod uslovom da je slične boje kao na slici :), a možete dodati i neki lep šal ili kapicu.

- E sad ide čuveni apdejt. Dakle, svi znate da, kao i druge blogerke, imam puno školskih i vanškolskih obaveza, pa sam shvatila da bih verovatno bila mnogo organizovanija što se tiče bloga, kada bih napravila raspored izlaženja postova. Razmislila sam i shvatila da skoro niko postove ne objavljuje petkom, pa eto, ako se slažete da to bude petak, kako bih vam unela još malo radosti u predstojeći vikend :).
- I, druga stvar je da se bližimo trenutku kada će nas biti 100 i sada bih vam svašta rekla, ali ne želim da budem dosadna, pa ću to ostaviti za taj trenutak :). Spremam vam jedan veeliki giveaway povodom 100 čitalaca i nadam se da će vam se svideti, polako počinjem sa prikupljanjem nagrada :). 

- Sledeći post izlazi u ovaj petak i zaista sam se potrudila oko njega, tako da jedva čekam da ga objavim :).


Sonja, xxx


5 коментара:

  1. Prvivoutfit mi se baas dopada, s obziro ma to da sam veeliki ljubitelj tamnih boja, a narocito crne.☺ Jako se radujem giweaway-u.❤

    ОдговориИзбриши
  2. Prvivoutfit mi se baas dopada, s obziro ma to da sam veeliki ljubitelj tamnih boja, a narocito crne.☺ Jako se radujem giweaway-u.❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, nešto sam opsednuta tamnim tonovima u poslednje vreme :).

      Избриши
  3. Jako lepi outfiti, ovaj drugi mi se jako dopada. Ljubitelj sam sive i bež boje :)
    I ja ljude oko sebe opsedam praznicima, čini mi se da su se svi smorili :'D

    ОдговориИзбриши