уторак, 17. новембар 2015.

Kako da dobijete željene poklone tokom praznika? (tips&tricks)



- Paa, malo je rano za ovakve postove. Što se mene tiče, otkad sam pre neki dan na ulici videla svetleće jelkice na banderama, zima, a samim tim i praznici, već mogu da počnu, ja sam potpuno spremna i nestrpljivo čekam. Da, imam i unapred spremne Novogodišnje želje. Koje sa vama neću podeliti unapred, ali biće jedan veeliki post o stvarčicama koje sam podobijala, tako daa, stay tuned :). I da, ovo ne znači da neće biti još jesenjih postova, ako budem dobila inspiraciju svakako očekujte još neki.



- Sigurno ste se svi ponekad zapitali kako da dobijete poklon koji toliko želite. Nije baš zgodno ako želite šminku, a vaši roditelji su protiv šminkanja u vašim godinama, ili, recimo, ako želite nešto previše skupo, kao neki najnoviji model telefona, najskuplje patike ili čizme... Koliko god da su vaše želje nerazumne, ovi saveti mogu da vam pomognu :).



- Napravite kompromis. Ako mnogo želite novi telefon, a vaši roditelji ne mogu baš da vam kupe ajfon 6, pokušajte da budete razumni i odlučite se za neki drugi, koji vam se sviđa, ali ipak ima cenu u granicama normale. Jer, razmislite, ni roditeljima nije lako, pogotovo još ako imate braću i sestre... 



- Manje je više. Želite da nabavite prvu šminku i koristite praznike, jer ste džeparac već potrošili. Naked palete i, uopšte, sva ona svetski popularna šminka, jesu primamljivi, ali ako vam je to PRVA šminka u životu, zapitajte se da li ćete zaista šminkati celo lice svaki dan? Po meni je to ipak malo previše. Umesto da odmah naručite kompletnu (i plus najpopularniju) šminku, napravite spisak, a potom razmislite i izbacite ono što vam zaista nije potrebno. Tako ćete lakše ubediti roditelje da vam tu šminku (ili bilo šta drugo) i kupe, a oni će biti zadovoljni, jer ipak niste preterali.



- Dobar raspored. Svake godine dobijete poklone sa raznih strana, a svoje želje uvek "uvalite" samo roditeljima, pa se često desi da vam bake, tetke ili neki rođaci koje viđate jednom u par godina, poklone nešto što vam se uopšte ne sviđa. I tek se onda setite da su vas oni, zapravo, pitali šta biste želeli, ali vama je bilo previše neprijatno da kažete... Da vam se ne bi desilo ovako nešto, unapred isplanirajte šta ćete naručiti od koga (naravno, prema njihovim mogućnostima), tako da imate spreman spisak kad vas budu pitali :).



- Da li i vas već trese praznična groznica? Želim vam da svi dobijete ono što stvarno želite ♥. Vidimo se u sledećem postu!



Sonja, xxx








15 коментара:

  1. Mene praznična groznica i te kako trese, jedva čekam poklončiće, kićenje jelke i sve ostalo :) Još uvek nisam sastavila svoju prazničnu listu želja, ali definitivno si me podsetila da je vreme da to uradim :) ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam mislila da sam jedina koju trese praznicna groznica,sad vidim da nisam.Jedva cekam decembar,snijeg,Novu godinu..naravno trenutno jedino gledam te praznicne slike.Zima pocinje kad vidim prvu zimsku coca colinu reklamu,ali evo ovaj put sam malo uranila xD

    ОдговориИзбриши
  3. Genialne ideje! Ja vec 3 dana pokusavam sastaviti WL i ne ide, haha. :') Uff ja jedna vecak zimu! I praznicna groznica me trese trese trese. Jedna cekam da lepo po zimi upalim mirisljave svece, opustim se uz knjigu i uzivam u padanju snega!

    ОдговориИзбриши
  4. Umesto da počne da me hvata zimska groznica, ja sam još uvek u nekom fazonu leto je svuda. Zaista ne znam zašto, ali meni su ovi prvi meseci škole jako, jako brzo proleteli i ja sam bukvalno zaglavila na početku septembra, što se orijentacije u vremenu tiče. Trikovi su zaista super i verujem da će mi dosta pomoći. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je tako bilo na početku, ali brzo sam počela da uživam u jeseni, a sada i u zimskoj groznici :).

      Избриши
  5. Odlicni saveti! Svake godina sam dobijala paketice od firme gde mi roditelji rade i nista drugo im nisam trazila. Ove godine cu im traziti neke stvarcice koje su mi potrebne.☺♥

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. I ja sam htela napisati sličan post ali sam mislila da je baš prerano,kada ono ti si napisala. Mene trese praznična groznica još od septembra, :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne ljutim se da ga i ti napišeš (naravno, no copy :) ), tako da, slobodno :).

      Избриши