петак, 27. новембар 2015.

Winter Decor Hacks!



- Mogu da vam kažem da je ovaj post zahtevao dosta vremena, iako na prvi pogled ne izgleda tako, ali uglavnom je sve pravljeno po tri puta, jer mi nijedan diy ne uspe iz prvog puta, ma koliko da je lak, još plus iza mene ostane toliki haos da izgleda kao da je stampedo prošao :). Ovo neće biti klasičan dekor post, već par trikova za dekoraciju, neke od njih primenjujem skoro svake godine, a jedan sam prvi put isprobala. Mislim da sada već apsolutno nije prerano da počnemo da razmišljamo o dekoraciji sobe u zimskom duhu, tako da će vam ovaj post svakako dobro doći :).


- Potrebno:
- Bela vunica
- Makaze

- Namotajte vunicu oko dva prsta. Uzmite dosta vunice, kako bi pufnica bila lepša i popunjenija. Kada ste namotali, pažljivo je skinite sa prstiju i vežite čvor manjim parčetom iste vunice. Makazama prosecite celu pufnicu, pazeći da ne isečete tračicu koja je vezuje, a zatim isecite viškove i oblikujte je makazama. Možete ih napraviti nekoliko i staviti na sto ili policu da budu kao lažne grudvice :).
- Potrebno:
- Šišarke
- OHO lepak 
- Kuhinjska so

- Ovo je najjednostavniji diy i mislim da izgleda prelepo, a još je i neka vrsta reciklaže, jer možete iskoristiti šišarke koje su vam stajale u sobi kao jesenja dekoracija. Nanesite lepak na spoljašnje delove šišarke i pospite so. Istresite višak i gotovi ste :). Stvarno nema ništa prostije :).


- Potrebno: 
- Samolepljivi kolaž papir (ili običan)
- Makaze 
- Čačkalice
- OHO lepak (ako vam kolaž papir nije samolepljiv)

- Ovo sam videla na yt-u i ove slike su bukvalno uspela proba, mada na kraju nije ispalo baš savršeno. Isecite traku širine oko 1,5cm i dužine oko 20cm. Duž cele trake makazama iseckajte male tračice, pazeći da ne presečete ivicu. Ako vam je papir samolepljiv, odlepite ga od zaštite, a ako nije, razmažite lepak na čačkalicu, a zatim obmotajte tračicu duž čačkalice. Prstima podignite i što više raširite "iglice". Jelkicu možete zabosti u vatu i dodati snežne šišarke ili još par istih jelkica, kao na naslovnoj slici.


- Potrebno:
- Beli papir kvadratnog oblika
- Makaze

- Papir presavijte po dijagonali i nastavite da ga savijate sve dok ne dobijete trougao otprilike kao na slici. Na sve tri stranice isecite sitne oblike. Pahulje možete zalepiti na prozor :). Btw, evo vam jedna slika sa Pinteresta, pa možete isprobati različite oblike (ja sam ovo, naravno, pronašla tek posle više sati isprobavanja i izmišljanja oblika, ali dobro).



- Nadam se da vam se post dopao, u komentarima mi napišite šta vam se najviše sviđa i da li ste već isprobali nešto od ovoga. Čitamo se sledećeg petka!


Sonja, xxx


24 коментара:

  1. Odličan post! Ideje su ti pregenijalnee! <3 <3 <33
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja minse post. Ali mislim da ce biti tesko napraviti pahuljice sa poslednje slike. Inace, prba ideja mi se najvise dopada. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :). Ima i težih i jednostavnijih, ali možeš napraviti i kao sa moje slike, ili sama smisliti neke nove oblike :).

      Избриши
  3. Odličan post, super ideje zaista! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, Sonja! :) Do sada nisam pravila ove snezne pufnice od vunice, ali sam videla da dosta youtuberki to pravi, a sad nakon što sam videla kako je tebi to lepo ispalo, definitvno moram i sama da probam. <33

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post,svi diy projekti su odlicnii!Pufnice sam vec pravila i super su ispale,a kad sam videla da si pisala post na ovu temu vec sam bila ushicena jer obozavam ovo praznicno dobaa ❤️!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jaa, iako sam malo poranila sa ovim postovima, baš volim i da ih pišem i da ih čitam :).

      Избриши
  6. Pufnice su preslatke..♥♥ A drago mi je sto si stavila ovu sliku kako da secemo papire, da bismo dobili interesantne oblike jer me je to uvek interesovalo. :)

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I mene, uvek sam ih izmišljala sama, ali eto, Pinterest je čudo :).

      Избриши
  7. Ove pufnice su preslatkee,probaću sve da napravim ☺

    http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/11/predstavljam-vam-nyx-kozmetiku.html

    ОдговориИзбриши
  8. Obožavam tvoje DIY postove svaki put odlučim da nešto isprobam.☺ A ove pahuljice pravim još od kako sam bila mala i još uvek ih kačim po prozorima i sobi.☺ Stvarno divan post!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Ideje su ti fenomenalne zaista, molim te pravi više postova o zimi i prazničnoj atmosferi! :)
    Pogledajte i moj blog, nova sam. Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ideje su ti fenomenalne zaista, molim te pravi više postova o zimi i prazničnoj atmosferi! :)
    Pogledajte i moj blog, nova sam. Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ideje su stvarno fenomenalne!Iskreno,meni se baš dopada ova ideja sa vunicom!Već sam razmišljala o tome kako da dekorišem sobu,a ove ideje koje si dala su mi se jako svidele.Naravno,nijedna zima ne može da prodje bez moje privilegije pravljenja papirnih pahuljica :).Prelepe ideje!

    ОдговориИзбриши
  12. Ideje su stvarno fenomenalne!Iskreno,meni se baš dopada ova ideja sa vunicom!Već sam razmišljala o tome kako da dekorišem sobu,a ove ideje koje si dala su mi se jako svidele.Naravno,nijedna zima ne može da prodje bez moje privilegije pravljenja papirnih pahuljica :).Prelepe ideje!

    ОдговориИзбриши
  13. Ideje ssu sjajne,svaka cst za kreativnost!Vidi se da si se potrudila♥
    https://ilanna07.wordpress.com/2015/12/05/what-to-to-do-this-weekend/

    ОдговориИзбриши