уторак, 15. децембар 2015.

Christmas Room Makeover + DIYs



- Živa sam, ne brinite. Nisam pisala malo više od nedelju dana, a imam osećaj kao da je prošao ceo mesec. Ne volim taj osećaj i trenutno, dok pišem ovo, osećam kao da se deo mene ponovo vraća na mesto, neopisiv osećaj, ali mi je veoma teško da održim balans između popravljanja ocena pred polugodište, bloga i vanškolskih aktivnosti, nadam se da razumete, ali već sam počela da radim na jednom postu koji izlazi za par dana i mislim da će vam se dopasti :). Danas je bio jedan od mojih omiljenih dana u godini, kada sam konačno preuredila svoju sobu u prazničnom duhu :). Želela sam da je ukrašavate sa mnom, pa sam sve islikala, tako da je ovo kao mini Christmas room tour :).
- Btw, diy projekti koje sam napravila i koje ću vam pokazati u ovom postu nisu moji, već oni koji su mi se dopali sa jutjuba, ili neke moje slične improvizacije, pa ću staviti linkove na kojima možete pogledati kako se prave.



- Konačno sam ispunila veliku želju da, pored velike jelke koja ukrašava dnevnu sobu, dobijem i jednu malu, koja će biti moja i koja će uneti praznični duh i u moju malu sobicu. Za vikend sam je kupila, kao i ukrase i neizostavne lampice za nju i još par stvarčica za ostale diy projekte i okitila sam je bukvalno čim sam došla iz prodavnice. Bila sam sama kod kuće, pa sam pustila christmasy plejlistu i provela jedno divno popodne :). Ako se dobro zagledate, možete videti moje ruke i aparat na jednom od ukrasa :).





- I, nešto što sam videla od LaurDIY, koja je po meni prekreativna (imam autorska prava na ovu reč). Nisam mogla da odolim i ne napravim ga, jer je po meni prosto preslatko i kao da vrišti "Christmasss!". Pošto nisam mogla da nađem duboki ram kao njen, uzela sam običan i mašnice zalepila na staklo, umesto unutra, videćete već.


- Sledeći diy je moja improvizacija na ovaj "Let it snow" iz istog videa i mislim da je bez obzira na činjenicu da nisam našla parče drveta koje bi moglo da posluži u ovu svrhu, ispalo poprilično slatko.




- Koristila sam običan zlatni marker i, dok sam ga kupovala, setila sam se da možda uopšte neće hteti da piše po platnu, ali sam imala sreće :). Inače, totalno sam zaljubljena u treću sliku.



- Minut ćutanja za ove savršene papire. Ozbiljno, prosto nisam znala koje da izaberem, ali pobedili su irvasi, a znate da je tirkizna jedna od mojih omiljenih, ako ne i omiljena boja, pa još sa christmasy motivima... Ove zastavice takođe možete videti u videu LaurDIY, ali veoma lako se prave, pa možete pokušati i sami, ako volite izazove :).


- Mislim da moja soba odiše totalno novim duhom posle ovih malih prazničnih promena i nadam se da sam vam dala zanimljive ideje, ako još uvek ne možete da se odlučite. Do sledećeg posta! (Koji izlazi za samo par dana, obećavam.)

Sonja, xxx


10 коментара:

  1. Odlican post! Ideje su divne, kao ni tvoja jelkica. ^_^
    Inace, najvise minse dopada druga ideja, obozavam zlatnu boju! <3
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, baš su slikice super. Ideje mi se jako sviđaju pogotovo ova druga ideja ako baš izdvajam jednu.☺

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastične dekoracije. Sve je precizno, uredno napravljeno. Zaista imaš odličan blog! ♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post Sonja,odusvila si me.Imam isti ukrasni papir(tirkizni) i mogu ti reci da sam se dugo dvoumila izmedju njega i onih sa irvasima.Sobu si prelepo ukrasila,svii diy projekti su presavrseniii!!!Obozavam LaurDIY i ona mi je jedan od uzora.Zaista divno!!!A za obaveze te razumem jer je i kod mene ista prica.

    perfecthigh136.blogspot.com--->novi winter post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥. Verovatno smo kupile u istoj knjižari :). Kao što rekoh, mislim da je LaurDIY apsolutno prekreativna.

      Избриши
  5. Sve je tako preedivno. Obavezno cu morati da probam ovu drugu ideju, ali mislim da cu probati to da napravim sa sper plocom☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao i ja sam htela sa šper-pločom, ali sam već potrošila onu koju sam dobila u setu za tehničko, tako da mi je ovo bilo jednostavnije :).

      Избриши