четвртак, 31. децембар 2015.

It's the last day of 2015!


- Okej, došao je i poslednji dan ove godine. A ovo je moj poslednji post za 2015. i ujedno prva Nova godina koju dočekujemo zajedno ♥. Pre godinu dana bila sam stidljiva i potpuno neupadljiva devojčica, koja je uvek bila previše neodlučna i nikada nije znala šta stvarno želi. Nova godina je počela, a ja sam znala da nešto u svom životu moram da promenim, da ga malo "obojim", jer mi se činilo da živim u nekim utabanim i previše dosadnim okvirima današnjice. Pa, učinila sam to. 

- Otvorla sam ovaj blog i moj svet se promenio iz korena. Našla sam gomilu zanimljivih stvari koje volim, oprobala se i istrajala u blogovanju i shvatila da me to veoma ispunjava. Cele godine radila sam ono što volim i to mi je dosta pomoglo da rešim probleme vezane i nevezane za školu koji su se, tu i tamo, pojavljivali tokom godine. Otputovala sam u Budimpeštu i tamo doživela neke predivne trenutke i sakupila uspomene koje ću zauvek pamtiti. Uspešno sam završila šesti razred i provela još jedan predivan letnji raspust, tokom koga sam i napunila famoznih trinaest godina. U drugoj polovini godine, postala sam sedmak i pomirila se sa činjenicom da će ova školska godina verovatno biti najteža od svih. I moje ocene počele su pomalo da opadaju, ali nastavila sam da se borim i popravila ih koliko sam mogla. 

-  Prošlog meseca nisam uopšte razmišljala da će se ova godina završiti tako brzo. Čak ni pre neki dan nisam mislila o tome. Jednostavno, ova godina mi se čini kao najduža i najkraća u mom životu. U isto vreme. I kad pogledam unazad, mislim da će mi ostati u jednom od najlepših sećanja. A možda se pomalo i plašim ove nove, koja dolazi. Da li će biti podjednako lepa? Možda, a možda i ne. I nećemo saznati dok ne počne. Ali u nju ulazim sa ogromnom verom i nadam se da se biti još bolja od prethodne, što žeim i vama. Svima vam unapred želim SREĆNU NOVU GODINU, da je provedete sa ljudima koji vam uvek izmame osmeh na lice u najtežim trenucima i da 2016. dočekamo sa osmehom, verom i radošću! 


Sonja, xxx



4 коментара: