уторак, 22. децембар 2015.

New Year's Eve - Outfit, makeup & random ideas



- Planirani post za danas bio je sasvim drugačiji, ali između mene i mog fotoaparata isprečila se užasna magla koja traje danima i više prosto ne mogu da je podnesem, ali sam ugrabila par sunčanih trenutaka, tako je barem jedan deo gotov, pa očekujte to uskoro. Tema današnjeg posta pala mi je na pamet sasvim slučajno, dok sam pokušavala da shvatim da je Nova Godina za manje od deset dana. Idalje mi se čini kao da je ostao najmanje još mesec i trenutno sam u fazi užurbanog pravljenja "last minute" planova. Da se vama to ne bi desilo, evo nekoliko Polyvore ideja za outfit, šminku i neke random ideje za aktivnosti, ukoliko slavite kod kuće (kao ja).


1. Počinjemo od outfita. Moja preporuka je neka elegantna, ali ne previše napadna, kraća haljinica, u bojama sličnim kao na slici. Nemojte obući nešto previše napadno i upadljivo, jer, ipak, nije primereno našim godinama, a ako slavite kod kuće, ne morate uopšte da se sređujete, možete čak obući i samo pidžamu, ako se tako osećate prijatnije :).

2. Prelazimo na obavezan ženski detalj, torbicu. Kao što rekoh, ovi outfit i makeup predlozi su više ako idete negde ili slavite u gostima. Dovoljna je mala pismo-tašnica i neka mala preko ramena, biće sasvim dovoljno da smestite telefon, šminku i ostale potepštine, a ipak neće biti prevelika.

3. Stižemo do dela oko kog sam se najviše dvoumila, cipela. Jednostavno, dugo sam smišljala šta je to što ide uz elegantne haljinice, a da nikako nisu štikle. Možete obuti neke lagane svečanije baletanke, UGG čizmice koje takođe mogu da izgledaju veoma lepo u ovoj kombinaciji, ali i neke druge elegantne čizme. Izbor je na vama :).

4. Predlažem da ne preterujete sa nakitom, da kombinacija ne deluje kičasto, već da uzmete samo neku tanku ogrlicu sa elegantnim priveskom ili sličnu narukvicu. Svakako može i neki diskretni prsten, ako ste ljubitelj, mada ja iz nekog razloga nikada nisam mogla da podnesem nešto pripijeno uz prst.

5. Dovoljno je da na nokte nanesete providni lak kao podlogu i sačekate da se osuši, pa ga premažete nekim lakom sa blagim šljokicama. Preporučujem Essence lakove, koji su jeftini, a veoma kvalitetni, čak je pre neki dan izašla nova praznična kolekcija "Merry Berry" i lakovi su divnih Novogodišnjih nijansi.

6. Kod parfema neću dužiti, naprskajte se svojim omiljenim osvežavajućim mirisom i spremite se da osvojite svet :).

7. Dolazimo do šminke. Od senki bih preporučila kombinaciju nekoliko prirodnih tonova, tek toliko da vam istakne oči. Uvek koristim Maybelline maskare i pokazale su se odlično, a što se tiče ajlajnera, to je vaš izbor, možete ga i preskočiti ako ne volite previše šminke na sebi. Na usnama neka vam bude neka tamnije crvena ili čak bordo nijansa, možete upotrebiti neki novitet koji ste kupili skoro, u jesenjim bojama, poslužiče :).


- E sad, ako slavite kod kuće, sa drugaricama, postoji mnogo toga što možete da radite, ali je najbolje da sami osmislite aktivnosti za koje ste sigurni da ćete sve uživati. Možete napraviti klasičan movie night, utonuti u jastuke i gledati praznične filmove celu noć, a uz to grickati kokice i Božićne kolačiće i piti toplu čokoladu. Zatim, možete i organizovati zajedničko pakovanje poklona (ako ih dajete ujutro) ili pravljenje kolačića, zašto da ne? Ili možete napraviti karaoke, igrati društvene igre, ili uvesti pravilo da svako ko dođe mora da bude praznično maskiran :). Takođe, predlažem da svoje čaše za šampanjac dekorišete, tako da doček učinite posebnim.

- Nadam se da su vam se ideje dopale, uskoro očekujte novi post :).


Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Hvala na idejama! :D Inace se dogovaramo sa prijateljicama gde cemo slaviti ali mozda ipak kod kuce ostanem pa su mi ove ideje dobro dosle!♥
    CHRISTMAS DIY

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Slika na pocetku je savrsenaa, kao i ideje!☺♥

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Doček je najlepši kod kuće :) Ja, iako imam 18 godina, i dalje ne volim da idem van kuće te noći. Uvek sam u krugu najbližih prijatelja i porodice, u opuštenoj odeći, sa izvrsnom hranom koju mama i ja zajedno pripremamo :) Super ideje u vezi aktivnosti :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se da je doček najlepši u krugu porodice :). I ja tako slavim Novu godinu, mada nam obično dođu i kumovi, pa bude prava žurka :).

      Избриши
  4. Iako nisam neko ko posebno obilježa Novu Godinu, ideje mi se zaista dopadaju. Posebno mi se dopadaju ideje za aktivnosti prilikom slavlja u kući. Uglavnom, divan post! ❤☺

    Novi post na mom blogu: ☺

    http://zarinkutak.blogspot.ba/2015/12/winter-must-haves-essentials-clothes.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista si mi jako pomogla sa ovim idejicama šta i kako ako slavimo kod kuće jer će to kako obično biva i ove godine biti moja priča. :) <3

    ОдговориИзбриши