уторак, 01. децембар 2015.

To-do before New Year list


* In love with this photo*
-  Oh, mrzim svoju neistrajnost (ha?) u odlukama. Ovaj post sam završila danas i apsolutno nemam nameru da čekam do petka da ga objavim. Ne znam da li ću se idalje pridržavati rasporeda, ili ću nastaviti da objavljujem postove bez posebnog rasporeda. Možda ću postove pisati samo petkom tokom "normalnog" doba godine, između prazničnih, back to school i ostalih serija postova, a da ću na raspustima i tokom serija pisati češće. Veoma sam neodlučna, ne zamerite. 

- Svima su nam veoma dobro poznate Novogodišnje odluke. Ili, kako ja to volim da zovem, odluke u kojima znamo da nećemo istrajati, ali ipak nastavljamo da ih donosimo iznova svake godine. Budimo realni, da li ćete stvarno prestati da jedete čokoladu i početi da se hranite zdravo samo zato što je to bila vaša Novogodišnja odluka? Ne, naravno. Ove godine možete učiniti nešto malo drugačije i napraviti spisak onoga što biste voleli da učinite pre Nove godine. Znam da ne zvuči kao da ima neke velike razlike, ali verujte mi da uspeva. Ne moraju to biti neki veliki i nemogući planovi, njih zadržite u svojoj mašti i nastavite da sanjate. Donesite neke jednostavne odluke, vezane za kraj ove i početak nove godine, nešto što će vas usrećiti, a što nikada niste radili, ili, sasvim suprotno, nešto što radite svake godine, neki mali običaji koji vam nikad neće dosaditi. Ja ću podeliti sa vama svoju "To-do before New Year" listu, a volela bih da pročitam par vaših stavki sa liste u komentarima :).


1. Napraviti Sneška
2. Usrećiti porodicu i prijatelje divnim poklonima (po mogućstvu ručno rađenim :) )
3. Napraviti gomilu predivnih fotografija prazničnih dekoracija po gradu
4. Nabaviti neke nove ukrase, kako bih osvežila svoju jelku
5. Isprobati što više prazničnih ideja sa Pinteresta
6. Napisati puno zanimljivih postova u vezi sa praznicima
7. Ići na klizanje
8. Naučiti da pravim savršenu toplu čokoladu, jer je 200 dinara za istu stvarno previše
9. Dočekati sneg (pravi, ne onaj koji potraje samo par sati)
10. Odgledati puno božićnih filmova (ako znate neki dobar, preporučite :) )
11. Konačno dočekati 6B sezonu i vratiti se PLL opsesiji (kao da me je ikad napustila...)
12. Otići kod frizera i malo osvežiti frizuru za doček
13. Popiti bar gutljaj šampanjca u 00:00 (jer je to kao običaj, ali ja ga mrzim)
14. Kupiti puno Novogodišnjih prskalica :)
15. Odgledati Novogodišnji vatromet
16. Uživati u svakom trenutku praznika! 

- To je moja prednovogodišnja lista :). Sad sam ukapirala da 6B sezona izlazi tek u januaru, što i nije baš pre Nove godine, ali okej... U komentare mi napišite par svojih prednovogodišnjih odluka i preporučite vaše omiljene Božićne filmove, ako ih imate :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx



24 коментара:

  1. Zaista predivan post!Obozavam ove praznicne postove,jer mi nekako stvaraju praznicnu groznicu.To do nam je jako slican, ja cu morati da napisem svoj ❤️!

    Pocela sam praznicnu sezonu --------------->perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, mada prazničnu groznicu posedujem već u prevelikoj meri. Pogledaću :).

      Избриши
  2. Odlična ideja.I ja jedva čekam nastavak sezone PLL.


    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bukvalno svaki dan čitam spoilerse i previše sam opsednuta. U stvari, mislim da postoji gomila stvari kojima sam previše opsednuta. Hm...

      Избриши
  3. Nova Godina je za menw zapravo uvek bila vreme donosenja novih odluka ili bar presabiranja starih i mastanja o onome sto sam ostavila iza sebe u staroj godini. Definitivno cu se i ja potruditi da napravim sto vise diy projekata, da ostvarim sto vise pinterest ideja i da napravim sto lepse slike naseg divnog grada.☺☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, ima puno zanimljivih dekoracija za fotkanje u našem gradu (kako smo zle, morate da pogodite, hahah), tako da se uskoro bacam na posao :).

      Избриши
  4. Odličan post stvarno. Obavezno postavljaj praznične postove. Imamo par zajedničkih stavki. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :). Hoću, obožavam i da čitam i da pišem praznične postove :).

      Избриши
  5. Sigurna sam da ćeš ostvariti sve stavke sa liste. Ja takođe čekam sneg, ali onaj pravi. Za sada uopšte nije ni padao u mom mestu, pff. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U mom gradu je jedno jutro napadalo malo, ali je potrajalo jedva par sati :/.

      Избриши
  6. Ona slika na pocetku je prelepa. Obavezno pogledaj film Elf. <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam prosto zaljubljena u njuu ♥♥. Hvala na preporuci, uvek dobro dođu :).

      Избриши
  7. Post je zaista predivan. Volim praznike i sve što dolazi zajedno s njima. Jedva čekam naredni post!

    welcometoownway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Također imam u planu napraviti gomilu predivnih fotografija dekoracija po gradu, nabaviti neke nove ukrase kako bih osvježila izgled svoje sobe, isprobati što više DIY ideja sa Pinteresta, napisati mnogo zanimljivih postova, ići na klizanje, dočekati snijeg, odgledati puno božićnih filmova i definitivno otići kod frizera i malo osvježiti frizuru za doček! Zapravo, vrlo identična " To-do before New Year " lista. ☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Post je divan! Ja takodje imam ciljeve i to do liste do kraja ove godine, do kraja raspusta, inace obozavam da pravim to do liste... :D
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/
    Novi blog, tek dvs posta, oa ako budes imala vremena, bice mi drago da ga posetis. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Dok sam čitala baš sam osećala tu prazničnu euforijuu! :3

    http://saskascloud.blogspot.rs/2015/12/relationships.html ako želiš pogledaj moj blog :)

    ОдговориИзбриши
  11. Pod 3 i pod 5 obavezno postavi na blog slicice, jedva cekam da ih vidim.


    Poseti http://makeupnroses.blogspot.rs/2015/12/fake-macnaked-instagramfacebook-shop uskoro giveaway

    ОдговориИзбриши
  12. Baš lepoo pišeš,i post je divaan

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши