уторак, 19. јануар 2016.

DIY Motivational/Vision Board



- I opet moram da se izvinim na neredovnim postovima, ponovo ću razmisliti da nastavim sa postovima svakog petka, jer izgleda da ne mogu dobro da se organizujem ako nemam tačan raspored. Takođe, tome je malo doprinelo i jurenje poslednjih ocena u polugodištu i konstantno sedenje nad knjigom kako bi se iste popravile. Danas vam donosim kratak i zanimljiv DIY post, kao biste uneli malo kreativnosti i mašte u svoju sobu :).


- Potrebno:
- Razni časopisi
- Makaze
- Tabla od plute
- Čiode za tablu



- Prelistajte sve časopise koji su u dobrom stanju i imaju puno lepih sličica za seckanje i isecite sve što vas inspiriše, vaše ciljeve, pa čak i samo neke šare koje će upotpuniti krajnji izgled vaše table. Razmišljajte o tome kako svakodnevni pogled na tablu treba da vas oraspoloži, unese vam veru u novi dan i izmami osmeh na lice, pa odaberite slike u skladu sa tim.


- Takođe, možete iseći i neke citate, neke inspirativne reči iz časopisa, ili jednostavno svoje inicijale :).


- Kada ste isekli dovoljno, uzmite čiode i počnite da pravite kolaž od slika na tabli. Lepše će izgledati ako ne pravite velike razmake između slika, čak naprotiv, neke mogu i da se poklope i ako pazite da ne stavljate slične boje i motive jedan pored drugog, kako bi sve izgledalo raznovrsnije.


- I to je to! Ja nisam popunila celu tablu jer je moja poprilično velika, ali sviđa mi se i ovako, pa možda dodam još po nešto kad kupim neki novi časopis :). Nadam se da sam vam malo popravila raspoloženje šarenim sličicama i da će ova motivaciona tabla biti vaša svakodnevna inspiracija :). Čitamo se uskoro!


Sonja, xxx




6 коментара:

  1. Predivan post Sonja ♥!Kada sredjujem tablu uvek gledam da to bude nesto sto moze da me oraspolozi i unese mi veru,kao sto si i sama rekla ♥!Dala si mi dosta ideja,jer i ja na slicne nacine trazim slike ♥!Superr ♥!

    Novi post:perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥! Ja sam skoro poskidala stare sličice, koje su već izbledele i rešila da tablu malo osvežim novim :).

      Избриши
  2. Super post!

    -Postavi pitanja za Q&A: http://myworldajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan diy!Sigurno cu nesto ovako napraviti!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши