четвртак, 21. јануар 2016.

Saveti za drugo polugodište - ocene, prijemni, koncentracija...



- Svima nam je poznat osećaj kada se prvog septembra probudimo u uverenju da ćemo ove školske godine učiti redovno od prvog dana, čak i kada nemamo kontrolne ili ispitivanja, ali to nam nikada ne pođe za rukom i jedva dočekamo kraj prvog polugodišta kako bismo ostavili loše ocene iza sebe i počeli ispočetka. Ja se trenutno baš tako osećam i ne mogu da verujem da sam na početku sebi opraštala i lošije ocene jer ću ih "popraviti do polugodišta". Većinom sam uspela, ali iz par predmeta su me baš ti početnički kiksevi koštali gubitka petice.

- Ne želim da vam kažem da u drugom polugodištu treba da učite redovno od prvog dana, jer se to sigurno neće desiti, ali bih volela da vam pomognem da održite koncentraciju, učite bolje i da vam dam par saveta za prijemni ukoliko ste osmaci (znam da sada mislite da ne mogu ništa da vam kažem jer ove godine nisam u vašoj koži, ali verujte mi da sam pokupila par korisnih saveta).


- Prvo i osnovno što meni bukvalno uvek pomogne je pravljenje dnevne liste obaveza vezanih za školu. Popišite sve predmete koje morate da učite za naredni dan i odredite tačno vreme koje vam je potrebno za svaki. Tako ćete tokom dana moći da se pridržavate liste i bićete mnogo bolje organizovani.

- Zatim nešto što sam skoro otkrila i smatram potpuno genijalnim. Za android telefone postoji besplatna aplikacija "Self Control" koja će vas sprečiti da vam tokom učenja pažnju odvuku omiljene aplikacije. Dovoljno je samo da obeležite aplikacije poput Instagrama, Fejsbuka i Pinteresta i vreme učenja i ova aplikacija će ih zaključati i potruditi se da ne ulazite ni na jednu dok ne budete znali za peticu :).


- Takođe, pomažu i male "nagrade" kada naučite sve što ste imali. Možete sebi pokloniti par epizoda više omiljene serije nego što obično gledate, izlazak sa drugaricama, omiljenu poslasticu... Tako ćete se motivisati da i sledeći put učite znajući kako vas čeka lepa nagrada :).


- Sad dolazimo do par saveta za osmake. Svake godine, u januaru ili februaru izlaze tri zbirke sa velikim brojem zadataka iz srpskog, matematike i sa kombinovanih testova od prošlih godina. Preporučujem da zbirke nabavite uskoro, kako biste imali dovoljno vremena da opušteno i bez pritiska prođete kroz sve zadatke. Svaki zadatak koji ne znate da uradite, obeležite i slobodno pitajte svoje nastavnike da vam ih objasne.


- Sjajan način da se spremite za prijemni potpuno besplatno je sajt Mala matura koji sadrži video pripreme i pripreme u obliku testova koje osmišljavaju profesori iz gimnazija. Sve što je potrebno je da se ulogujete na sajt i često ga posećujete i budite sigurni da ćete prijemni odraditi uspešno :). Klik ovde.

- Nadam se da sam uspela da vam prenesem neke korisne savete i svima vam želim da zablistate u drugom polugodištu! 

P.S. Ovo je 100. post :).


Sonja, xxx




10 коментара:

  1. Odlican post! Super saveti. Cestitam na 100. postu! ☆☆☆
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista sjajan post! ☺ Sve si jako lepio napisala, inace, ovu cokoladu vidjam na mnogim blogovima, tako da definitivno moram da je probam.☺❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ja sam je dobila za Novu godinu i mislim da je jedna od najukusnijih koje sam ikada probala, probaj obavezno :).

      Избриши
  3. Odlican post, koristice mi tvoji saveti jako, nadam se da cu biti uspesnija u drugom polugodistu :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post,jako koristan takodje!Slikice su odlicne <3!Ja sam amli maturant i mogu ti reci da sam jako zadovoljna svojim pripremama za sada <3!A zbirke su od danas zvanicno u prodaji jedna je 670 dinara,a u jednoj ima 450 zadataka :)!

    Novi post:perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥! Čula sam da će uskoro uzaći, ali nisam znala tačno kada :).

      Избриши
  5. Sjajne ideje, originalne pre svega. ♥ Baš sam se zainteresovala za ovu aplikaciju, moraću da je pogledam. Nemam problem sa učenjem, ali mogla bih je predložiti onima kojima telefoni 'ne daju mira'. :D

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anja ♥. Nemam ni ja uglavnom, ali je svakako korisna :).

      Избриши