четвртак, 07. јануар 2016.

Sonja's Tea Time - Bliži se rođendan bloga, nova slika, The Carrie Diaries, Wattpad...



- Hristos se rodi! Srećan Božić želim svima koji danas slave!

- Prošlo je dosta vremena od poslednjeg posta iz ove rubrike i još tada sam obećala novu sliku za ove postove jer sam staru slikala skoro čim sam otvorila blog i osvetljenje je bilo jako loše. Ova nova nije ništa posebno, čak nije ni mnogo različita od prethodne, mada je malo više tambleri zbog ovih sličica :), i osvetljenje je dosta bolje.

- I, iako i sama još uvek pokušavam da poverujem u to, bliži se i rođendan mog bloga. Prošlo je skoro godinu dana od kako sam ga otvorila, ne znajući ni kako se koristi, ni šta bi trebalo da pišem na njemu, ali iz velike radoznalosti i ljubavi prema pisanju i fotografisanju. Mislim da se moj trud isplatio i presrećna sam što sam uspela da istrajem u ovome uz pomoć vas, jer bez vas sada verovatno ne bih ni pisala ovaj post i želim da znate da vas doživljavam kao najbolje prijatelje i nadam se da ću nekad imati priliku da upoznam bar neke od vas ♥. Rođendan bloga je na samom kraju januara, ali vam neću otkriti tačno kad, jer želim da ipak bude iznenađenje (mada znam da možete skrolovati do prvog posta i videti, ali mislim da niko nema toliko živaca, ni vremena).


- Kao što ste mogli da vidite u prethodnom postu, za Novu godinu dobila sam i knjigu "Kerini dnevnici" koju sam bukvalno progutala za dva, tri dana i nisam izdržala da ne počnem da gledam i seriju, koja me apsolutno nije razočarala, bar za sada :). Tako da ću, kada izađu nove epizode PLL-a za par dana (WHAT??), morati da ih gledam paralelno.


- Mislim da je većina vas pročitala Tijanin post o programu Wattpad, preko kog sam i sama saznala za ovo. Wattpad je sajt na kom možete anonimno pisati priče ili čak cele romane, a takođe i čitati knjige koje su na istom sajtu napisali potpuno obični ljudi, koji nisu pisci ili bilo šta slično, a ima predivnih, verujte mi na reč. Postoji i aplikacija koju možete skinutu na telefon ili tablet i ja sam trenutno potpuno opsednuta ovim otkrićem.

- Za kraj da vas obavestim da sutra menjam izgled bloga, pošto su praznici prošli :).


Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Slika je divna! Jedva čekam post za godinu dana od otvaranja bloga, imam osećaj da će biti mnogo zanimljiv. Ja za wattpad znam odavno, i sajt je odličan zaista, mada je meni uvek bilo lepše da čitam pravu knjigu. Ovaj sajt je i spas ako u blizini nema nijedne (dobre) knjige.
    Odličan post, uživala sam, predivno pišeš. Srećan Božić i tebi! :)

    planiram nove rubrike, ako želite možete pročitati više o njima u najnovijem postu: devojkasadrugeplanete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, mnogo mi znače komentari da divno pišem, mislim da je to nešto što svaka blogerka želi ♥. Potrudiću se da post bude zanimljiv :).

      Избриши
  2. Baš sam planirala da počnem da gledam Kerine dnevnike, jer sam čula da je serija super :) Knjigu nisam pročitala, ali verujem da je još bolja :) Inače, slažem se sa komentarom iznad (da prelepo pišeš) ♥

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno pročitaj i knjigu, odlična je i čita se u jednom dahu :). Hvala ti punoo ♥♥.

      Избриши
  3. Predivan post,ova slika mi se jako dopada ❤️!Kao i ceo post,I ja ne mogu da poverujem da je uskoro rodjendan tvoj blogu vreme bas brzo prolazil❤️!

    ОдговориИзбриши
  4. Baaš mi se sviđa ova uvodna,naslovna slika kako je ja zovem. :D I taj obeleživač je prelep!
    Volim ovakve postove.☺

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se tvoj post puno! Volela bih da posetis moj novi blog I slobodno komentarises, takodje sam te zapratila pa ako bi ti uzvratila bilo bi super . Kisses

    missbabybluelove.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши