субота, 02. јануар 2016.

What I got for New Year?



- Mogu vam reći da je biti na raspustu pravo olakšanje i trudim se da uživam u svakom trenutku. Ovih dana imaću dosta vremena za pisanje i želim da se više posvetim blogu i vama i vratim osećaj koji dugo nisam potpuno osetila. U prvom postu u 2016. godini (ta brojka tako čudno zvuči i izgleda, nadam se da nisam jedina koja tako misli) odlučila sam da vam pokažem delić stvarčica koje sam dobila za Novu godinu. Da počnemo!




- Prva stvar koju sam dobila je knjiga od Kendas Bušnel "Kerini dnevnici" ("The Carrie Diaries"), po kojoj je snimljena istoimena serija i koju već dugo želim da pročitam. Knjiga je veoma lepo urađena, pogotovo za ljubitelje zlatne boje :) i veoma je obimna. Večeras počinjem sa čitanjem, pošto sam tek juče završila knjigu koju sam čitala, a nikad ne mogu da čitam više knjiga u isto vreme. Ako nekog zanima, kupljena je u Laguni :).




- Ova jesen bila mi je u naku mirišljavih sveća, palila sam ih bukvalno svako popodne ili veče i u sobi  su mi stvarale predivnu i umirujuću atmosferu. Pošto su sve potrošene, a cozy vreme se nastavlja, dobila sam novu, ovog puta malo veću i mogu reći da nikada nisam pomirisala ništa lepše. Nikada. Na kutiji su nacrtani čokoladni kolačići, med, pomorandža, cimet, karanfilić, menta i bademi, što predstavlja miris ove sveće. Znam, svi najlepši mirisi na jednom mestu :). Dok kucam ovaj post svećica po prvi put gori i nadam se da će mi duugo trajati :).





- I moja mama je pomislila da je pravo vreme da dobijem prvu sopstvenu šminku (labela i karminčići se baš i ne računaju), tako da mi je uzela ovu savršenu Essence "All about NUDES" paletu, punu božanstvenih prirodnih nijansi. Naravno, dok sam slikala, ispala mi je i napravila se ogrebotina, ali dobro...




- Moju kolekciju lakova dopunila su dva iz essence praznične kolekcije "Merry Berry" u nijansama "02 purple with purpose" i "03 pink & perfect". Drugi sam već isprobala i boja je malo tamnija neko što izgleda u pakovanju, onako prava praznična, a za prvi ne mogu ništa da kažem, pošto ga još nisam probala, ali u postojanost i kvalitet ne sumljam.




- I poslednje su ove preeedivne minđušice iz Six-a, koje su me bukvalno oduševile. Nisu previše ni sitne ni velike, srebne su i prikladne za svaku priliku, pa čak i za školu :).

- Dobila sam još neke korisne stvari koje su mi trebale, novu jaknu, odeću, ali ovi poklončići su mi najdraži, pa sam želela da ih podelim sa vama :). 

P.S. Upravo sam pogledala kroz prozor i videla da je počeo sneg! Konačno ćemo možda dočekati pravu zimu :).


Sonja, xxx





26 коментара:

  1. Ja imam ovu Nudes paletu i mislim da je ekstra, verujem da će se i tebi svideti :) Srećna Nova Godina! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepe stvarčice si dobila, sve mi se dopada, a posebno ova paleta. :) Imamo istu knjigu za čije čitanje nikako da pronađem vremena, moram ovaj raspust iskoristiti za to jer zaista deluje zanimljivo. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikada ne izdržim da sačuvam knjige nepročitane, hah :).

      Избриши
  3. SVe je predivno. Volela bih da procitam ovu knjigu, izgleda interesantno. Srecni praznici. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bas planiram isto da pocnem da se sminkam, i prvu paletu koju kupujem je bas ta all about.. nudes.;)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. ;)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je savršena za početak, ima predivne prirodne nijanse :).

      Избриши
  5. Predivne stvarcice. Ja obozavam ove mirisljave svece, ali zamalo nisam kucu upalila sa njima ( bolje ne pitaj haha ).

    ОдговориИзбриши
  6. Lepe stvarcice. Paletica od Essence-a je predobra, drago mi je sto ces uzivati u njoj. Sve najbolje u Novoj godini <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post,sve stvarcice su perff ❤️!Najvise mi se svidjaju sveca(i ja sam opsednuta) i lakovii ❤️!Zaista divno!

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe stvarčice! Obavezno javi kakva je knjiga kada je pročitaš, mada verujem da je sjajna :) Paleta je vrh, moje boje :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je predivno! Minđuše su prelepe, senke All About Nudes imam i ja i preodlične su! Volela bih knjigu da pročitam, sigurno je super kao i serija, šteta što su je otkazali. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  10. Knjiga Kerini dnevnici je dolična. Puno toga može da se nauči iz nje.
    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Jaoo, da nisam pročitala ovaj post ne bih znala da postoji i knjiga, hvala ti. Inače, odlični pokloni:)

    decembarski favoriti:
    http://moonsdreamer.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, zaista. ☺ Bas si me zainteresovala ovom knjigom, moracu da je potrazim.☺❤

    ОдговориИзбриши