среда, 03. фебруар 2016.

Big Dreams & How to deal with them in Reality



- Prvo želim da vam kažem da sam skoro otkrila da Sonja na italijanskom znači sanjalica i od tada još više volim svoje ime :).

- Ovaj post je znatna promena u odnosu na tri prošla koji su bili u rođendanskom duhu i ispunjeni uzbuđenjem. Ovim postom želim da vam pomognem da se suočite sa snovima i skoro nemogućim planovima za budućnost kojima mi je mozak svakodnevno okupiran i provodim sate i sate na Pinterestu u potrazi za raznim slikama koje podstiču na sanjarenje. 



-Jedna od najvažnijih stvari, ako ne i najvažnija koju sam naučila što se tiče toga je da je sve moguće samo ako to dovoljno želite i dovoljno se trudite da to ostvarite. Zvuči kao obična fraza, ali stvarno je tako. Želite da naučite da surfujete? Da napišete knjigu ili da odete na Novi Zeland? Moguće je. U poslednje vreme provodim bukvalno svaki slobodan sekund u postavljanju novih ciljeva samoj sebi, uglavnom čuvam "bucket list" slike na Pinterestu i preporučujem vam da ih pogledate, ima ih gomila i, kad jednom napravite "bucket list" tablu, postaćete zavisnici, jer, bukvalno svaka slika je life goal. I just like that, od devojčice bez ikakve ideje o bližoj, a kamoli daljoj budućnosti, kakva sam bila do pre par meseci, postala sam devojčica puna snova i ciljeva i konačno, po prvi put u životu, mogu da kažem da znam šta želim. Stvarno.

- Druga stvar koja zaista uspeva jeste gledanje slika koje predstavljaju vaše snove, npr. ako želite da upišete tu i tu srednju školu, odštampajte sliku i zakačite je na vašu plutenu tablu, ili je jednostavno sačuvajte u telefonu i gledajte svaki dan. Maštajte kako bi bilo da stvarno uspete da se upišete i zamišljajte sve detalje. I, sigurno će se desiti, samo ako verujete. Takođe je jako važno da ne razmišljate o preprekama koje mogu da vas spreče da cilj ostvarite, jer ćete tako ubiti sebe u pojam. 



- Ovo je više kao "problem današnjice". Mnogi roditelji kao mladi nisu ostvarili svoje snove i zbog toga žele da njihove snove ostvare njihova deca, a ne oni, jer su propustili svoju šansu. Nikada, ali nikada, ne smete dozvoliti da neko tako utiče na vas jer, ako ne stvorite život po svojim merilima, nikada nećete biti srećni. Morate objasniti takvim osobama kako vi želite nešto drugo i kako vas to što oni žele da vi radite ne bi usrećilo. Ako je tim osobama stvarno stalo do vas, razumeće i prihvatiti, možda istog trenutka, a možda će im trebati i malo vremena.

- Iz ličnog iskustva imam utisak da mnoga deca nemaju snove jer ih se plaše, u bukvalnom smislu. Recimo, žele da postanu piloti (glup primer, znam), ali ih svi plaše kako je opasno i mogu da se povrede i da poginu. Ili žele nešto za šta je potrebno uložiti mnogo para, koje nemaju. Postoji puno prepreka u sanjalačkom životu, ali baš zato je i toliko divno. Kada pređete preko svega što vas je sputavalo i nađete način da ostvarite san, osećate se kao da ništa na svetu ne može da vas spreči u onome što želite. I mislim da je to jedan od najboljih osećaja na svetu. I kada sami kreirate svoj život onako kako ga zamislite i pronalaženje načina da pobedite prepreke je lakše i zanimljivije. 

- Ne znam da li je iko od vas imao živaca da pročita ceo post, ali imala sam potrebu da pišem o ovome, tako da se nadam da je bilo od pomoći i da vam je unelo bar malo vere u život. Prestanite da budete uplašeni i hrabro krenite da ostvarujete snove! 



Sonja, xxx



18 коментара:

  1. Stvarno prelijepo napisan post, iskreno, ja sam sad bez ikakvih snova i želja, ne znam čak ni koju srednju da upišem :3

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Ovo je znatno drugacije od postova koje inace pises. Kvalitetnije jee. I osecajnije. Iskreno,svaka ti cast! Ja ucim spanski jezik u skoli,i SOÑAR (cita se 'sonjar') znaci SANJATI.
    Inace,ja imamm mnogi snova i svim silama u zivotu cu se truditi da ih ostvarim!
    Preduvan post!
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Post je prosto savršen, jako lepo napisano. Uživala sam u čitaanju! <3

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno si ovo divno napisala. Svi mi puno sanjamo i mastamo, a slabo radimo nesto oko tih zelja. Imam drugaricu koja samo lezi u krevetu i jede slatko i samo kuka zasto ima visak kila. Moramo se pokrenuti!!! Nadam se da cu ove godine uraditi nesto vezano za moje zelje. :)

    Na mom blogu je novi post i znacilo bi mi da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam da hoću, a tebi takođe želim puno sreće :)♥.

      Избриши
  5. Mnogo mi se dopada post. Jako si lepo ovo napisala i verujem mnoge inspirisala da sanjaju i da, ako to već rade, ne prestaju. Stvarno jako lep post!☺♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post Sonjice! Imala sam iskustva sa plašenjem (Vau, kako sam lepo ovo napisala) a tvoj post mi je mnogo pomogao da nastavim da verujem u ''nemoguće''. Ne, stvarno. Ne zato što se post radi o tome već zato pto je na mene stvarno ostavio utisak. ♥ Divna si Sonjice. :*

    Novi post: Senny

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Ostavi mi tvoj username na pinterestu. :*

      Избриши
    2. Drago mi je što te je post inspirisao :). Moj username je @blogger27.

      Избриши
  7. Predivno, zaista! Ja sam se najezila!☺ Sjajno si ovo napisala i dok sam cutala bukvalno sam imala osecaj da citam post koji opisuje neke od mojih najskrivenijih misli. :) Inace, verujem da su svi procitali ceo post jer si nam bas sjajno drzala paznju, jako lepo pises!☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dosta sam odužila, pa sam mislila da će postati dosadno, ali izgleda da sam stvarno uspela da održim pažnju ♥ :).

      Избриши
  8. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши