петак, 05. фебруар 2016.

Pobednik giveaway-ja!


- Došao je i taj 5. februar, a samim tim i proglašenje pobednika rođendanskog giveaway-ja koje ste očekivali :). Htela sam da ovo ubacim u neki post, pošto mi je glupo da objavim posebno, ali nisam stigla, pa se nadam da se ne ljutite. Dakle, da ne dužim više, pobednik je broj 5, a to je


Aleksandra Popović! Čestitam Alex, ja ću te kontaktirati da se dogovorimo oko preuzimanja paketića, ali ću ga poslati tek u ponedeljak, jer Pošta radi samo sutra prepodne, a ne mogu da stignem tada. Nemojte biti razočarani, kao što rekoh, biće još puno giveaway-ja :).

9 коментара:

  1. Jaoj jako mi je drago sto sam pobedila,ocekujem tvoj mejl ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Sve čestitke Aleksandri! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam pobednici ! Btw,kod mene je guveaway takodje. Pa se prijavi ako zelis. :)
    blogteenqueen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam pobjednici sa zakašnjenjem.Prvi put sam na tvome blogu I pročitala sam par postova,i čine mi se odlično.Blog izgleda profesionalno i predivno pišeš.Posjeti moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ -učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi mi uzvratila:)


    ОдговориИзбриши