среда, 24. фебруар 2016.

Sonja's Tea Time - Početak škole, takmičenja, povratak na blog...



- Prošlo je previše vremena od prethodnog posta i ja, u stvari, nemam neki pravi izgovor. Kraj raspusta koristila sam da se što više spremam za predstojeća takmičenja, jer znam da ću kada počne škola biti okupirana svakodnevnim učenjem za redovnu nastavu. Pored toga, sunčane dane trudila sam se da provodim napolju, u šetnjama i istraživanjima svog grada (zvuči čudno, ali svi to ponekad radimo, zar ne?).
- Po početku škole moja inspiracija potpuno je nestala i jednostavno nisam imala ni volju ni ideje za pisanje, pa sam napravila neku vrstu "odmora" od bloga. Ali, evo me, sa novim idejama i mogu reći da mi je, bez obzira na nedostatak inspiracije, zvuk dugmića sa tastature jako nedostajao ♥. 
- Ove godine idem na dva takmičenja, srpski i biologiju, ali za biologiju se nisam skoro uopšte spremala, jer mi je srpki bio važniji, pa mislim da školsko nisam uradila dobro i ne znam da li ću proći na opštinsko. U svakom slučaju, opštinsko iz srpskog mi je 19. marta i veoma sam zagrejana za gradsko, tako da me zanima da li još neko od vas ove godine ide na srpski, pa da se upoznamo ako prođem na gradsko ili republičko :).


- I, pošto svoje slobodno vreme ne mogu da zamislim bez gledanja neke serije, The Carrie Diaries sam odgledala brzo, pošto ima samo 2 sezone, a nove epizode PLL-a gledam samo kad sam sa sestrom, odlučila sam da nađem neku novu. Moja sestra redovno gleda Grey's Anatomy na Fox life-u, pa me je svakodnevno nagovarala da počnem i ja, čemu sam se prvo protivila pošto sam se uvek gadila igala, krvi i operacija, ali sam pomislila da ništa ne može da mi bude ako odgledam prvu epizodu. Postala sam opsednuta serijom i mislim da je predobra, čak imam i posebnu tablu na Pinterestu (evo korisničko ime ako želite da me zapratite: @blogger27) sa slikama i scenama iz serije. Ima 12 sezona (samo zamislite moj šok kad sam to saznala), tako da mislim da novih preporuka za serije neće biti u skorije vreme :).

- Ovo je bio kratak post, ali samo sam htela da malo popričam sa vama i kažem vam da sam se vratila, kao i moji postovi, koje ćete čitati uskoro :).


Sonja, xxx




18 коментара:

  1. Ja idem na takmičenje iz srpskog i odmah idem na okružno talmičenje jer sam se prošle godine plasirala na republičko. Međutim, ja sam srednja škola i datumi odigravanja takmičenja nisu isti, tako da se sigurno nećemo videti. Srećno! ❤
    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,drago mi je sto si ga napisala posle duzeg vremena.Ja sam zadnjih dana nekako bas presusila sa inspiracijom,tako da te potpuno razumem ❤️!Na srpski nisam Isla a ni sama ne znam razlog 😃!

    ОдговориИзбриши
  3. I ja idem na opštinsko iz srpskog. Samo, u kom gradu živiš?

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, lijepo je što si se ponovo posvetila blogu. Ako želiš posjeti moj blog, uclani se uzvratit ću ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam, nekim čudom imala 99 bodova iz biologije (1.), iz istorije sam 2. samo nisam sigurna koliko bodova, mislim 90+ i matematiku 60 i prosla sam nekim cudom. Srpski sam danas radila da cekam rezultate, ali to je bio test sa opstinskog 2014./15. godine tako da sada znam resenja. Izgubljeno oko 5-6 bodova. Iskreno, za srpski sam se najmanje spremala pa ne ocekujem nesto ali ako tu prodjem, ici cu na sva opstinska od takmicenja na koja sam prijavljena. Tebi želim mnoggoooo sreće, meni je 6. marta gradsko iliii opštinsko iz istorije i biologije, kako već?

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja idem na takmičenje iz matematike ovaj tjedan, a zatim iz biologije za nekoliko mjeseci. Nedavno sam počela pratiti PLL i opsjednuta sam tom serijom, a Uvod u anatomiju nikad nije loš izbor.. :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. PLL je moja prva ljubav i ništa ga ne može zameniti, ali Grey's Anatomy volim skoro podjednako :).

      Избриши
  7. Drago mi je sto si nam se vratila! :D
    Srecno na takmicenju! :*
    Ja ove godine idem samo na latinski,jee imam isuvise skolskih obaveza da bih isla na jos neko. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te potpuno, s obzirom na to da si u srednjoj školi :).

      Избриши
  8. Drago mi je da si se vratilaa :D
    Sretno na takmičenju <3

    Plz posjeti ovaj blog i preplati se :)
    funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Uvod u anataomiju je moja opsesija! Seriju pratim već dugi niz godina i da te obradujem 12. sezona nije poslednja.☺ A kreativna blokada je i mene spopala... Krenem da pišem post i nekako ne ide... :/ Držim ti fige za srpski!☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam takođe postala potpuno opsenuta serijom :). Hvala ti ♥.

      Избриши