понедељак, 14. март 2016.

Spring is coming to town!



- Uprkos toplim, prolećnim naletima u sred februara, sada konačno možemo da počnemo da odbrojavamo dane do pravog, kalendarskog proleća (koje, btw, dolazi za 6 dana). Ulice su posute opalim bledoroze laticama koje predstavljaju konfete, a parkovi su oživeli zvucima radosne dece i škripom ljuljaški. Ja ne mogu da dočekam da se toplo vreme ustali i da kišna iznenađenja prestanu, jer sam ja osoba koja živi za toplo vreme i jednostavno nikada ne živi punim plućima tokom hladnijih meseci. Svom fotoaparatu udahnula sam novi život i uživam u slikanju cveća i prirode kad god ugrabim vremena između škole, takmičenja i serijskih maratona. U narednim postovima očekujte puuno divnih slika, kao i dosta diy projekata vezanih za proleće i uređivanje sobe u tom duhu. Osmeh na lice, aparat u ruke i krenite da istražujete svoje okruženje i pridružite mi se u odbrojavanju do početka proleća :) (20. mart mi je dostojno obeležen na džepnom kalendaru). 







Sonja, xxx



17 коментара:

  1. Divne su ti slike. Mislim da predivno fotkas! Ja bukvalno jedva cekam prolece! To mi je nesto savršeno: osećaj kada se probudis, ono sto ljudi tada nose, priroda, sarene boje na sve strane... Divota! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ja sam potpuno opsednuta dolaskom proleća :).

      Избриши
    2. Hej nominovala sam te za jedna tag pa pogledaj ako želiš. :D

      Избриши
  2. Divne su slike!! Jedva cejam da ih bude jos!:D B
    BTW, jos sest dana do proleca??!?!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Nivi post, poseti molim te--->>
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, ni ja ne verujem da je ostalo tako malo :).

      Избриши
    2. Nominovala sam te za The Liebster Award na svom blogu, pa bi mogla da odradis, unteresantno je. :D ♡

      Teen Queen

      Избриши
  3. Slike su ti stvarno divne. Ja prolece obozavam jer tada znam da se leto priblizava kao i moj rodjendan. :) Inace divan post. ♥

    Na mom blogu je post o tome kako devojke razmisljaju, pa bi mi znacilo da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moj rođendan je na leto, kao i letnji raspust, što je dodatni razlog za iščekivanje :).

      Избриши
  4. Divan post,kao i slike <3!Jedva cekam te postove koje si pominjala,a i ja jedva cekam to prolecno vreme zima mi je poprilicno dojadila... :)

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predobre slike, jako dobar i zanimljiv blog. Ako želiš posjeti moj blog i učlani se uzvratit ću ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlične fotografije i jako lepo pišeš :)
    Ja sam, kao i ti, veliki obožavatelj proleća i lepog vremena, tako da se baš radujem njegovom dolasku :)
    Prvi put sam na tvom blogu i sve mi se dopada, zato sam se i učlanila #109 :)
    Ukoliko želiš, poseti moj blog i učlani se :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su odlične kao i početni tekst koji si divno napisala. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши