петак, 06. мај 2016.

4 Useful Beauty Hacks



- Konačno je kiša prestala, a sa njom i moje loše raspoloženje. U školi idalje traje haos, dovoljno je da kažem da sledeće nedelje imam 2 završna testa, 1 kontrolni i 2 ispitivanja (verovatno još nešto, ako uspeju da nam ubace). Za danas sam vam spremila 4 veoma korisna trika koji vam mogu pomoći prilikom svakodnevnog šminkanja i sređivanja.

- P.S. Nekoliko komentara ispod prethodnog posta odnosili su se na vreme izlaženja srpskog izdanja knjige "Girl Online On Tour" i, moram da vas obradujem, u prodaji je od sutra u svim Laguna knjižarama :)!


1. Svi imamo neku staru, suvu maskaru, koju više ne koristimo ali je, iz nekog nepoznatog razloga, nikada nismo bacili. Vreme je da je upotrebite! Trebaće vam samo četkica, tako da drugog dela možete da se otarasite. Četkicu dobro operite, kao i dršku, tako da ne ostane trag maskare. Može vam poslužiti kao četkica za obrve i, iskreno, meni je bolja od prave.


2. Ozbiljno mi nije jasno zašto ovaj korektor na slici izgleda toliko narandžasto, ali okej. Dakle i ja sam do skoro živela u velikoj zabludi i korektor na podočnjake nanosila u obliku polukruga (crtež 1), ali istina je da je mnogo bolje i efikasnije ako ga nanesete u obliku trougla (crtež 2). Korektor će bolje prekriti podočnjake i izgledaće prirodnije.


3. Mislim da je ovaj trik opšte poznat, ali sam ga ubacila za svaki slučaj, ukoliko neko ne zna, pošto mi je jedan od omiljenih :). Ako želite da vam kosa ceo dan miriše na omiljeni parfem, naprskajte ga na četku pre češljanja i potom se očešljajte :),


4. Što se tiče one stare maskare pomenute u prvom triku, imam i drugo rešenje :). Napunite čašu toplom vodom, potopite maskaru i ostavite je tako oko 1h. Kada je izvadite biće kao nova :). Naravno, mislim na maskare koje su se pomalo osušile, a ne na one što stoje godinu dana, ne verujem da bi njima išta pomoglo :).

- Nadam se da će vam ovi trikovi biti korisni, želim vam da preživite sledeću nedelju (ako je moguće i uživate u njoj (u mom slučaju nikako)) i čitamo se sledećeg petka!

- P.S. Molim vas da koliko god je moguće zanemarite moje užasne umetničke sposobnosti na drugom crtežu.


Sonja, xxx


19 коментара:

  1. Za drugu i treću ideju sam znala, a verovatno su super i druge dve :D

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  2. Sve trikove sam vec probala i odusevljena sam! Kao što potopimo staru maskaru, može i tako za lakove. Baš lako se posle otvori. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super postt.divni hackovi koji su od pomoci <3!Ja ne mogu da ti opisem koliko sam srecna sto sam saznala kada izlazi knjiga pocela sam da skacem bukvalno <333!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prvu ideju ću definitivno morati da probam još danas, stvarno odlični saveti! :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja moram da dobro očešljam obrve da bi izgledale lepo, tako da me je to bukvalno spasilo :).

      Избриши
  5. Super su saveti, pogotovo nacini da se iskoristi stara maskara. :D
    Ako zelis, postavu neko pitanje za Q&A. ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo za kosu mi je baš zanimljivo, ali isto tako su i ostali saveti korisni :)
    Hvala ti što si ih podelila sa nama :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Hi dear! You blog is very nice..so, I follow you now with GFC(n. 110). Follow me back, please?
    Have a nice day..Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  8. Već sam znala za prvi i treći, a preostala dva mi izgledaju ubedljivo. Inače, prelepo pišeš, zaista. Učlanila sam se u tvoj blog. <3

    nova sam ovde, pa ako neko želi, može pročitati moj prvi post:
    http://introvertna-holandjanka.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Post je odličan.
    Učlani se u naš blog jer je to Blogger Balkan News. Jedini i prvi pravi balkanski blog za promovaciju svih bloggera. Zaprati nas :*
    http://blogger-balkan-news.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post imaš odličan blog. Najviše mi se sviđa ideja s četkom i parfemom , ali sve su odlične. I ne nemaš grozne umjetničke vještine , jako lijepo crtaš.
    Samo jedno pitanje , ako može follow for follow?
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши