петак, 24. јун 2016.

EyeEm - Perfect App for Photography Lovers!



- Okej, moram da vam ispričam šta mi se upravo desilo. Kao što već znate, ja sam na moru (uspela sam da ponesem laptop i pronađem pristojan wi-fi) i vreme nas je savršeno služilo sve do danas. Noćas je počeo vetar i jaki talasi koji su zamutili vodu i sa sobom doneli sve i svašta (!). Pošto je i dalje toplo, odlučila sam da pokažem svoj avanturistički duh (ha) i malo skačem po talasima. I pošto nisam videla gde gazim nekim čudom sam pronašla jadnog ježa donetog talasima. Da. Zgazila sam na ježa. Imala sam pet bodljica zabijenih u gornji deo stopala i morala sam da idem kod doktora (koji je, sva sreća, jako blizu) i bodljice su mi vadili iglom. Užasno je bolelo i neopisivo sam ponosna na sebe što sam preživela.

- Dakle, da se vratimo na temu posta :). Bacila sam se na slikanje okoline (ovde je preeedivno) i očekujte moje slike čim se vratim, ali sam odlučila da vam ipak ubacim jedan post sa preuzetim slikama jer imam jednu veoma zanimljivu preporuku za vas :). 

- Photography lovers, spremite se! Ukoliko ste zaljubljeni u fotografiju i želite da pokažete svoj talenat, EyeEm je savršena aplikacija za vas. Ja sam je otkrila pre oko mesec dana i prosto sam raspamećena. Pošto napravite svoj nalog, biće vam ponuđeni razni popularni tematski albumi i profili ljudi koje možete da zapratite. Takođe, odmah možete početi da kačite sopstvene slike i moja preporuka je da od početka stavljate što više hashtagova koji ljudima mogu pomoći da pronađu vašu sliku, a samim tim otkriju vaš profil i zaprate vas, ako im se svidi. Koristite specifične, ali i uopštene hashtagove.

- Stvar koja je mene oduševila su takozvane "misije" na različite teme o kojima ćete biti obavešteni i koje obično traju oko dve nedelje. Svaka misija ima posebnu temu, a učestvujete tako što na svoju sliku te teme postavite traženi hashtag koji je naglašen u objašnjenju misije. Pobednici mogu osvojiti vredne nagrade, ali iz najbolje namere vam kažem da se ne zanosite previše, jer tamo ima profesionalnih mindblowing fotografa, već da to shvatite kao zabavan način da pokažete svoj talenat.

- Postoji mogućnost prodaja fotografija, gde zaista možete nešto i da zaradite, ali nije preporučljivo da to radite pre neke 17., 18. godine, ili i ranije, ali sa odobrenjem roditelja. Takođe imate jako dobar editor, tako da možete lepo da sredite sliku u samoj aplikaciji, ne morate instalirati poseban editor.

- Eto, to je to. Sigurna sam da će se aplikacija dopasti svima koji žele da pokažu svetu svoje fotografije i da pritom budu zatrpani inspiracijom :). Moj nalog je @photosbysonia, pa me možete zapratiti, da razmenjujemo sličice :).


Sonja, xxx


10 коментара:

  1. Predivan post,zao mi je zbog jeza i moja sestra se ubola pre neke dve godine i bilo je gadno <333!Instaliracu ovu aplikaciju cim budem mogla izgleda jako zanimljivo <333!

    GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nikad pre nisam čula za ovu aplikaciju/sajt tako da ću posetiti. Moj lični favorit što se tiče sajtova za ljubitelje fotografija je Tumblr. :) Možda je kliše, ali meni on nikada neće dosaditi! ☺

    Girly world
    Novi post na mom blogu☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obožavam Tumblr, ali sam takođe oduševljena i ovom aplikacijom :).

      Избриши
  3. Ova aplikacija mi se čini zaista interesantnom, moraću da instaliram. :) Inače, jedva čekam da se vratiš sa mora, pa da vidimo sve te divne fotkice. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post kao i blog. Aplikacije mi se čini zanimljivom tako da ću prvom prilikom intalirati.
    Učlanila sam se. Nadam se da ćeš uzvratiti.

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ni znala da ovo postoji, ali iz tvog posta sam zakljucila da je odlicna, i probacu je. ☺
    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши