четвртак, 21. јул 2016.

Essence Metal Glam Eyeshadow - Review


- Evo, upravo gledam koliko postova u pripremi imam i prosto ne verujem da nijedan nije objavljen. Svi zahtevaju dosta priprema i slikanja, pa svaki dan završim neki deo i obećavam ih uskoroo :). Do tada, evo preporuke za jedan proizvod koji me je oduševio. Uživajte!





- Ovu Essence senku iz linije Metal glam dobila sam na poklon, uz Cosmopolitan i u početku mi se nijansa nije svidela, prvenstveno jer mi je delovala previše šljokičasto, a i mislila sam da mi neće stajati ova sjajna bakarna nijansa. Sve dok je nisam probala. Dakle, senka je mnogo blaža i manje upadljiva kada je zapravo nanesete na kapke, nego u kutijici. Savršeno izgleda preko celog kapka i nema potrebe da se kombinuje sa drugim senkama da bi izgledala lepo. Ima lepu teksturu i veoma lako se nanosi. Ukoliko idete na neku proslavu ili svečanost i želite da se našminkate ali da ipak izgledate primereno za svoje godine, zgrabite ovu senku iz najbliže drogerije :). 




 

- Znam da je post bio kratak, ali kao što sam obećala, slede duži i zanimljiviji :).


Sonja, xxx



18 коментара:

  1. Super recenzija i predobre slike! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepo izgleda. Mozda ne bi bila ni losa kao bronzer ili tako nesto, naravno ne preterivati jer ima dosta sljokica, mozda samo lagano preci preko obraza.
    Zapratila sam te ❤

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Cini se jako lepo. :)

    btw, post o MIRU na mom blogu, posetite: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo je lepa senkica! Ja sam pre nekog vremena kupila Essence senkicu, čini mi se da je nijansa br. 17, onako braonkasta, i prelepa mi je za svaki dan :) Iznenadila sam se tim mono senkiama, baš su lepe ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Divna senkica. Moracu da potrazim metal kolekciju :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Ova senkica izgleda fenomenalno, a kako ja obozavam zemljane tonove definitivno cu morati da je isprobam. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super sto nije tamna na ocima, ja osto ne volim previse tamno i sljokiasto. :)Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam takođe na početku mislila da jeste, ali prijatno me je iznenadila :).

      Избриши
  8. Obožavam essence,a pogotovo njihove senke,jer su zaiista kvalitetne,a ova boja je perfff *oo*
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepo izgleda! Čim odem do DM-a ili Lily-ja potražiću je.☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши