субота, 02. јул 2016.

To-Do List (Summer 2016.)



- Nekako su mi uvek letnje to-do liste bile draže od onih novogodišnjih, jer u leto imam mnogo više vremena i postavim sebi realne ciljeve koje obično ispunim, dok sam prvih dana nove godine sva puna optimizma kako će te godine sve biti drugačije i samim tim pokušavam sve da menjam iz korena. Evo moje liste stvari koje bih želela da uradim ovog leta :).

- Pošto sam gotova sa Uvodom u anatomiju (najbolja serija IKAD), želela bih da do kraja raspusta pogledam još jednu seriju. Još nisam smislila koju, tako da, ostavite predloge :).


- Ovo će zvučati veoma štreberski ali zacrtala sam da ću tokom raspusta uraditi ovogodišnju zbirku za prijemni iz srpskog, jer mi jako dobro ide i svake godine idem na takmičenja, pa to ne bi trebalo da mi pravi neki problem, a tako ću tokom školske godine moći više vremena da posvetim matematici i predmetima sa kombinovanog testa.


- U avgustu idem u Beč, tako da mi je veoma bitna stavka na spisku da uštedim što više para do tad, kako bih mogla da kupim sve što sam naumila :).

- Ja sam tip osobe koji uvek drugima voli da pomaže i ume da daje korisne savete, ali, nekako, nikad ne uspe da ih primeni na sebe. Volela bih da steknem više samopouzdanja i da ne dozvolim da me tuđa mišljenja pogađaju u tolikoj meri, jer, svi smo mi posebni na svoj način i treba da prihvatimo sebe sa svim svojim vrlinama i manama :).

- Želela bih da promenim nešto što se tiče moje kose. Volim svoju kosu (pogotovo boju :) ), ali mislim da je prošlo veoma dugo otkad sam napravila neku drugačiju frizuru (kosu stalno nosim puštenu) ili promenila dužinu. Tokom raspusta ću malo istraživati različite tutorijale i isprobati razne frizure, mislim da će biti zabavno :).

- Naravno, želja mi je i da pročitam što više knjiga, ali to je nešto što želim svake godine, tokom cele godine :).

- Dugo nisam menjala izgled svoje sobe, tako da ću je dekorisati u letnjem duhu, biće i takvih DIY postova na blogu :).

- Stvarno bih volela da se svakodnevno bavim nekom fizičkom aktivnošću, npr: vožnja bicikla, trčanje ili jednostavno vežbanje kod kuće uz jutjub. Kanal koji sam skoro otkrila i ima stvarno dobre fitnes tutorijale i savete je Blogilates, a devojka koja pokazuje vežbe je jako pozitivna i motiviše vas da ne odustajete :).


- Znate onaj citat "When was the last time you did something for the first time?"? Jedan od mojih omiljenih, mislim da stvarno gađa poentu :). Želim da isprobam što više novih stvari, da doživim što više avantura i doživim mnogo predivnih trenutaka koje ću dugo pamtiti :).

- To bi bilo to što se tiče mojih letnjih ciljeva. I da, vratila sam se sa mora, tako da očekujte dosta postova :).


Sonja, xxx


18 коментара:

  1. Sjajni ciljevi, Sonja. :) Držim ti fige, verujem da ces uspeti sve da ih ralizujes. :) Definitivno sam i ja ovog leta zagrejana za filmove i knjige. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :). Za filmove, serije i knjige sam zagrejana preko cele godine i nekad mi se dešavalo da se toliko zarazim serijom, da tog dana zaboravim da učim i tako su uglavnom nastajale moje lošije ocene ove godine... :).

      Избриши
  2. Obavezno pogledaj Vampirske dnevnike i Prvobitne, ako već nisi. Ozbiljno nećeš znati da kažeš koja serija je najbolja :D

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  3. Želim ti da ostvariš sve svoje ciljeve za ovo leto! Ja sam počela da gledam Grey's anatomy pre oko dve nedelje i sada sam na trećoj sezoni. Obožavam seriju, ali kontam da ću je još više zavoleti kako budem prelazila sa sezone na sezonu. Biće to definitivno moja letnja serija :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ja je prosto obožavam! I da ti ne pričam koliko sam puta plakala u kasnijim sezonama... Spremi se :).

      Избриши
  4. Predivan post nadam se da ces ostvariti svoje ciljeve <33!Meni je lista jako slicna,a od serija ti mozda mogu preporuciti Internat,zaista je prezanimljiva <3!Divnoo <33 :)!JEdva cekam DIY projekte koje si spomenula :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ciljevi. I ja ih imam puno, pa se nadam da cemo i ti ja uspeti da ih sve postignemo. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Ja takodje imam puno ciljeva u zivotu,tako da se nadam da ces ti svoje ostvariti :)
    Volela bih da vidim DIY projekte :)
    pogledaj moj blog i postani clan ako zelis,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja takodje imam puno ciljeva u zivotu,tako da se nadam da ces ti svoje ostvariti :)
    Volela bih da vidim DIY projekte :)
    pogledaj moj blog i postani clan ako zelis,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi put sam na tvom blogu i mogu reci da si me odusevila. Izgled bloga ti je fenomenalan, svaka cast za uredjivanje. I moji ciljevi su dosta slicni, voljela bih da isprobavam frizure, porbam nesto novo, pravim dosta diy projekata, ali i da vjezbam fiziku jer idem na takmicenje i voljela bih sebi da olaksam. Ne zvuci streberski 1!!11! U svakom slucaju, sjajan, blog, svaki clan je zasluzen i postala sam 118!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo na lepim rečima ♥. Želim ti puno sreće u ostvarivanju ciljeva!

      Избриши
  9. Želim ti da realizuješ sve svoje ciljeve. Sjajan post!♥

    56# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Super su ciljevi i smatram da ćeš ih sve uspjeti ostvariti uz trud. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши