среда, 17. август 2016.

20 Weird Facts About Me



- Danas sam postala svesna činjenice da mi je poslednji post objavljen 29. jula. Zaista sam mislila da će postovi na raspustu biti mnogo redovniji, ali nadam se da mi nećete zameriti što se trudim da poslednji mesec raspusta što više provodim napolju. Takođe, pre oko nedelju dana sam se vratila iz Beča i idalje sam puna utisaka (i slika) i jedva čekam da sve to podelim sa vama u sledećem postu :). Ovaj post će biti nešto slično "50 Facts About Me" postu, ali sa mnogo zanimljivijim i luđim činjenicama :).

1. Ne mogu da podnesem rasiste i uopšte ljude koji deskriminišu druge ljude jer se razlikuju po nacionalnosti, veri, boji kože itd. Jednostavno ne shvatam kako neko može da misli da je u bilo kom smislu bolji od drugih ljudi zbog boje kože, da su oni "niža bića" i da zaslužuju manje. Jednostavno poludim kada neko u mom okruženju kaže nešto uvredljivo o nekome druge rase, vere itd. i treba mi sva snaga volje da ne počnem da besnim na tu osobu. Da, toliko je drastično.

2. Od malena imam užasnu naviku da čupkam kožu oko prstiju (pogotovo kažiprsta i srednjeg prsta). Ponekad, kada sam jako nervozna ili izstresirana, toliko preteram da taj deo počne da mi krvari i peče, ali nikada stvarno nisam prestala, osim kada su mi nokti stvarno dugi i sređeni, pa imam jak motiv da ih ne uništim :).

3. Ako pitate bilo koga od mojih bliskih prijatelja šta ih najviše nervira kod mene, verovatno će svi do jednog reći da ih izluđuje moja opsesija da pomazim bukvalno svako kuče koje sretnem :). Svi su mislili da će to prestati kada i sama dobijem kuče, ali sada je još gore hahah :).

4. Iako obožavam da čitam i jedva čekam svaki raspust kako bih mogla da pročitam što više knjiga, njih čitam isključivo kada sam mirna i opuštena. Kada sam tužna, nervozna i treba mi da na par sati zaboravim na realnost, knjige mi nikad ne pomognu, jer tako idalje mislim na svoje probleme i ne unosim se u čitanje. U takvim trenucima uvek pogledam neki film ili par epizoda serije, čak i videi na yt pomažu, ali knjige nikad, što je veoma neobično :).


5. Obožavam Dizni crtaće (one dugometražne) i bukvalno ih i sad nekad gledam i mislim da mi nikad neće dosaditi :).

6. Ja sam veliki "hejter" porodičnih okupljanja. Prosto obožavam praznike, ali volim da ih provodim u krugu uže porodice. Ne volim kada, recimo, za slavu dođe čitava gomila meni polu nepoznatih rođaka i osećam se nervozno u njihovom prisustvu. Ja sam od onih osoba koje se na takvim okupljanjima povuku u sobu i čitaju, a kasnije samo izađu da se pozdrave :).

7. Imam veoma čudnu naviku da kada prolazim pored "žive ograde" (znate ono kao žbunje što se obično sadi oko ulaza u zgradu i ima tamno zelene listiće) počupam listić i onda ga presavijam na pola dok ne postane suviše mali i onda počupam novi i tako dalje. Ne znam, tekstura tih listova je mnogo dobra za "lomljenje". Okej, ovo zvuči užasno čudno :).


8. Skoro od početka osnovne škole nikada nisam izašla iz kuće vezane kose i samo moji roditelji, sestra i jako bliski prijatelji znaju kako izgledam sa repom ili punđom :). Jedino na plesu moram da vezujem kosu, tako da me drugarice sa plesa znaju u takvom izdanju. Kada sam kod kuće ne mogu da podnesem ni minut puštene kose i  nekad vežem kosu bukvalno pre nego što se izujem :).

9. Moj najveći strah je prevremena smrt. U smislu da poginem u nekoj užasnoj nesreći ili od neke teške bolesti, a da ne stignem da proživim život kako treba i ne dočekam starost.

10. Moja najveća fizička nesigurnost i deo tela koji bukvalno mrzim je moj nos i jedva čekam da napunim 17 godina da bih mogla da ga operišem, ali se istovremeno plašim da me ne unište :).


11. Kroz detinjstvo sam se dosta namučila sa zubima. Jako rano sam ih promenila tako da sam rano i počela da nosim protezu. Mrzela sam je, kada je skinem satima su me boleli zubi, tako da sam krišom izbegavala nošenje kad god mogu i nije mi uopšte pomogla, pa sam morala da stavim fiksnu. Nosila sam i gornju i donju dve godine i za to vreme su mi se desile sve moguće komplikacije koje možete da zamislite (otpadale su mi gumice, lomile žice itd.). Kada sam je konačno skinula mislim da je to bio najlepši osećaj u mom životu hahah :). Iako sam se namučila, zubi su mi sada prelepi, tako da sam zahvalna roditeljima što nisu odustali :).
P.S. Prošlo je dve godine od tad i taman sam se ponadala da ne može više ništa da se desi, ali ne, prevremeno mi rastu osmice i u septembru idem na dve mini operacije da bih sve izvadila pre nego što izrastu :/.

12. Još u šestom razredu sam imala isplanirano sve u vezi mature, bukvalno sam znala kako će da izgleda svaki detalj od torbice, frizure, štikli, bukvalno sve. Sada, kada treba da razmišljam o tome, nemam ni jednu ideju. Čak više nisam sigurna ni da ću ići u štiklama, a najmanje u boju haljine.


13. U horoskopu sam rak i potpuno sam tipičan predstavnik svog znaka. Nikada nisam volela one dnevne i mesečne horoskope po časopisima, ali dovoljno je da zapratite neku bolju horoskop stranicu na instagramu i saznaćete skoro sve o meni :).

14. Ne postoji putovanje na kom mi se nije desilo nešto potpuno ludo :).

15. Mrzim da pozajmljujem "lične" stvari. Nikada ne delim četku za kosu, flašicu i ne volim da pozajmljujem telefon. Ukoliko nekome pozajmim nešto tako, tu osobu smatram jaako bliskom.

16. Volim da gledam ili čitam bukvalno sve žanrove osim horora. Možete mi dati ljubavni roman, neku fantastiku, gledati sa mnom krimi i misterioze serije, odvesti me u bioskop na komediju ili triler, ali nemojte ni da pokušavate sa hororima. Možete da pravite koliko god šala hoćete na moj račun, ali pre ću ispasti kukavica, nego da gledam horor :).

17. Za kratko vreme nokti mogu toliko da mi porastu da mi 90% ljudi ne veruje i misli da ih nadograđujem, iako to nikad ne bih radila u ovim godinama.

18. Kada upoznam nekog treba da prođe dosta vremena da bih se pred tom osobom potpuno opustila i mogla da budem ono što jesam. Ljudi koji se druže sa mnom, ali nisu u krugu mojih najbližih prijatelja me opisuju kao finu i povučenu, dok oni bliski znaju da sam presmešna i potpuno luda :).

19. Jedno vreme sam nosila naočare na blizinu (+), ali se, na moju sreću, dioptrija ispravila za nekoliko meseci i sada ih više ne nosim.

20. Uopšte nisam sportski tip. Na fizičkom promašim toliko lopti da sam jedna od one dece kojoj nastavnik da peticu zbog proseka, iako bi joj najradije dao dvojku. Jedini sport koji mi je ikad išao je balet (koji čak nije ni pravi sport) koji sam kao mala trenirala sedam godina i ples koji trenutno treniram.

- Nadam se da vam se post dopao i da ste me malo bolje upoznali :). Ako želite, možete u komentarima napisati neke zanimljive činjenice o vama, volela bih to da pročitam :). Za par dana očekujte post sa slikama iz Beča.


Sonja, xxx


16 коментара:

  1. Joj i mene nerviraju ljudi koji misle da su bolji zato sto su drugacijeg pola , porekla ili vere... Sto se tice ovih porodicnih okupljanja ja to volim. Jednoostavno volim da upoznajem ljude ko god oni bili i da sklapam prijateljstva. Ako govorimo o maturi nemam pjma sta bih mogla da ponesem i ne opterecujem se time. Vodim se onim mislicemo o problemu kad do njega dodje. Interesantan post :)
    mojnacindaletim.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post i mogu ti reći da smo dosta slične. I ja imam naviku da kidam koźicu oko nokta do granice bola i dok ne krene krv, takođe sam i ja opuštena sa bliskim prijateljima, dok sa onima koje sam tek upoznala sam povučena i još dosta toga je u ovom postu kao da sam ja pisala. :)xo



    http://georgiarose5.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Takodje ne mogu podneti rasiste i ljude koji diskriminisu ostale.Najgora vrsta ljudi na sveti!Takodje mrzim da drugima dajem svoje licne stvari jer je to jako nehigijenski i grozno.Odlican post odlicni factovo :)

    beautyandstylebyemma.blogsppt.com

    ОдговориИзбриши
  4. Joj ni ja ne volim porodicna okupljanja! Telefon dajem samo osobi koja je u tom trenutku pored mene, a kada podjem i u WC, vrati mi telefon. Mrzim da ga neko drugi dira i zato uvek imam knock code i niko ne znam i kako to funkcionise, a kamoli otkljucava 😃

    Misseslandy.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam zbog toga stavila najkomplikovaniju moguću šifru, haha :).

      Избриши
  5. To je to kad si toliki baksuz sa zubima. Hahaha ok, nisam ni verovala da neko stvarno nema srece sto se tice toga. Ali nadam se da je sada sve uredu (mislim verovatno ce biti posle tih operacija). ☺
    E i meni ljudi uopste ne veruju da ne nadogradjujem nokte. ☺

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post! Takođe ne mogu podneti rasiste i ljude koji diskriminišu pstale! Sve činjenice su sjajane!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Jao, i ja treba sledece ili one tami godine da vadim dve osmuce, da mu ne bi pigurale ostale zube koji su mi ravni od nisenja proteze. Delimo istu sudbinu,haha :D :((
    I da, bas si me zabavila ivim postom, dosta toga sam saznala i tebi. Jedva cekam sledeci post i slike iz Beča! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sad u septembru imam zakazano stavljanje proteze tako daa... daj šta daš, samo da imam lepe zube već jednom, haha. :)Takođe, ne brini zbog fizičkog, ima nas još smotanih ovde. ;) Jedva čekam slike iz Beča. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećno sa protezom <3! Da te utešim, meni je nošenje fiksne bilo mnogo bolje od obične :).

      Избриши