недеља, 21. август 2016.

Poslednja godina osnovne škole i moje mišljenje o svemu tome




- Čini mi se kao da sam juče bila uplašena i istovremeno uzbuđena jedanaestogodišnja devojčica koja je sa nestrpljenjem odbrojavala dane do početka famoznog petog razreda. Sve je bilo novo: nastavnici, menjanje kabineta, deca koju ćemo sretati po hodnicima i potpuno novi školski sprat. Za razliku od mnoge dece, jako dobro sam se snašla u svemu tome.

- Sećam se da sam zamišljala ove dane i mnogo maštala o osmom razredu. Uvek smo osmake gledali nekako sa poštovanjem. Obožavala sam da sa drugaricama svake godine odlazim na maturu i posmatram doterane i uzbuđene osmakinje i zamišljam sebe na njhovom mestu.

- E pa znate šta? Ta godina je došla. Godina kada ćemo postati najstariji u školi i samim tim preuzeti najviše odgovornosti. Godina puna ostajanja do jutra uz obaveznu šolju kafe da me drži budnom kako bih naučila sve što treba za nadolazeće testove. Godina pretraživanja Pinteresta u nedogled kako bi se pronašao savršeni model haljine, odgovarajuće cipelice, frizura i makeup look. Zatim jurcanje po radnjama po celom gradu kako bi se našlo nešto slično. Pronalaženje starih udžbenika i ponavljanje svih lekcija kako mi ništa ne bi promaklo na prijemnom. Mnogo odluka o upisu. Predomišljanje.

- Nekako se, bez obzira na sve, osećam veoma spremno za ovu poslednju godinu osnovne. Sa krajem sedmog razreda završila sam i muzičku, što znači neuporedivo više slobodnog vremena u osmom razredu, koje će mi mnogo značiti. Znam da ću na vreme početi pripreme za prijemni, jer svakako ne želim da upadnem u manje od druge želje. A i verujem da ću, na proleće, potpuno iznurena od obilaženja butika, ući u jedan i samo vrisnuti od oduševljenja. Uz pomoć roditelja i slušajući iskustva, odabraću školu i nadati se da ću se uklopiti. 

- Ovu godinu ćete preživeti zajedno sa mnom i obećavam da ću vas obaveštavati o svim novostima :). Ovim postom započinjem mini BTS seriju (postova neće biti puno).


Sonja, xxx




14 коментара:

  1. Jao koliko sam ja bila uzbuđena na početku 5. razredaa. :D Tebi želim mnogo sreće u sedmom razredu, svi oko mene govore da je mnogo teško i iskreno, plašim see 7. razreda hahah. :)


    http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, ja sad krećem u osmi :). Sedmi sam uspela da preživim i teško je, ali, iskreno, sve je to malo preuveličano :).

      Избриши
  2. Sećam se da sam u petom razredu bila prestravljena osmacima i smatrala ih nekim višim bićima koja su mnogo starija od mene (o bože, Marijana haha), a onda kada sam došla u osmi razred shvatila sam da se i dalje osećam kao da mi je dvanaest godina i da nije to baš tako veliko uzbuđenje haha. :) Želim ti svu sreću u osmom razredu, sigurna sam da ćeš se odlično snaći. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3. I ja se bukvalno osećam isto kao u petom, haha :).

      Избриши
  3. Mi smo na početku govorili kako nam neće biti žao što se rastajemo ali kada smo došli do kraja plakali smo kao kiša!Za nas završna godina nije bila teška,teži nam je bio 8. razred (7. ako niste iz Bosne) a završnu godinu smo baš brzo prošli i brzo nam je prošla.

    Kampanja je na mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Peti razred... Secam se da smo osmake posmatral sa celikim postovanjem, a sada sm ja prva godina srednje skole. Sta reci... :D
    Srecno u osmim razredy, ja verujem u tebe! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Predobar post <33!Ove godine sam zavrsila osmi razred i sada krecem u gimnaziju :)!Zelim ti mnogo srece i nemoj se puno sekirati oko prijemnog samo kreni na vreme da se pripremas i sve ce biti u redu <33!Mislim da je velika vecina nas,pa i ja,osecala strahopostovanje prema osmacima tokom mladjih razreda <33 :)!

    ОдговориИзбриши
  6. Kazu da je osmi najlaksi i najlepsi razred. Mislim da su tu nekako djaci najslobodniji , provode se vise , uzivaju , zabavljaju... Srecan polazak u skolu <3
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, Sonja! :)
    Slažem se uglavnom sa svime što si napisala. Ja sada krećem u sedmi i jednostavno sam prestravljen. Uvek mi u septembru to izgleda tako daleko, da mi je neko još juče rekao da ove nedelje krećem u sedmi, ne bih mu poverovao.
    Želim ti svu sreću i da ostvariš svoje ciljeve u novoj školskoj godini! :)

    Inače imaš sjajan blog, učlanio sam se, ukoliko želiš uzvrati:
    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post.
    Želim ti da sa srećom završiš i taj famozni osmi razred ( koji je vjeruj mi, dosta lakši od sedmog bar u mom slučaju ) i upišeš željenu srednju školu. ☺

    ОдговориИзбриши