среда, 31. август 2016.

Radost zbog početka škole?!



- Eh, da. Znam da ste zbunjeni naslovom :). U poslednjih nekoliko dana sam sve više iznervirana zbog početka škole i sve o čemu mislim je to koliko je još dana ostalo do prvog septembra. Pokušavam sebe da nateram da mislim pozitivno, ali činjenica da od trenutka kada kročim u školsko dvorište kao osmakinja, više nema povratka i čeka me godina puna pritiska, ne napušta moj mozak. Ali nekako sam morala da nađem način da ovih poslednjih par dana raspusta provedem kako treba. Odlučila sam da napravim listu stvari koje se dešavaju na početku školske godine (relativno, možda do kraja oktobra) i kojima se veoma radujem. 

- Tokom raspusta kupila sam novi ranac i pernicu. Potpuno sam opsednuta i ne mogu da dočekam da sa njima odem u školu, tako da je to prvi razlog da budem uzbuđena (sreću čine male stvari) :).

- Osmi razred donosi sa sobom pritisak i dosta odgovornosti, ali ima i par lepih strana. Nije loše biti najstariji u školi :). I naravno, MATURA!!! Šta može biti veći razlog za uzbuđenje? Biranje haljine, cipelica, zakazivanje frizera i moje prvo ozbiljno šminkanje. Evo, već me obuzela euforija :).



- Ja sam bukvalno na svim kalendarima crvenom hemijskom zaokružila 22. septembar, aka. počinje trinaesta sezona Grey's Anatomy! Nadam se da među vama ima fanova, podelite sa mnom svoje uzbuđenje u komentarima :).

- Moja kuca početkom septembra treba da se okoti i imaću pet preslatkih štenića! Mislim da ću ih udaviti od češkanja i slikanja u svakoj mogućoj prilici :).



- Koliko god da volim leto, vreme je da počne jesenja euforija :). Prosto ne mogu da dočekam sve te fall-ish videe i postove, kao i sopstvenu jesenju seriju. 



- Zatim, tu je i ukrašavanje sobe u jesenjem duhu. Kupovina novih mekanih jastučića i uživanje pod ćebetom posle škole sa šoljom vruće kafe u ruci :).

- Iii... Najbolje za kraj. SAJAM KNJIGA!!! Mislite da sam luda, ali ovo mi je jedan od omiljenijih dana u godini. Iako se održava tek u oktobru, moje uzbuđenje već polako raste, kao i ušteđevina koju skupljam posebno za tu priliku :).

- Ovaj spisak sam okačila na vrata svoje sobe i iščitavam ga svako jutro kako bih podsetila sebe da početak škole ima i svoje dobre strane. Nadam se da vas je ovaj post inspirisao da i sami napravite sličnu listu, verujte, stvarno pomaže :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx



14 коментара:

  1. Odličan post! Mislim da cu i ja napraviti ovakvo nešto.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Mislim da cu i ja napraviti ovakvo nešto.

    ОдговориИзбриши
  3. Jaooo, i ja se mnogo radujem fallish videima i postovima, i sopstvenoj seriji, i euforiji i cebicima i knjigama, o sajam knjiga. Ja sam godinu dana mlađa o tebe, pa nemam bas to uzbuđenje, ali se plasim da ce mi osmi prebrzo proci :) (zivim u CG)
    Divan post Sonjice :)
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoces pogledaj: simonasdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jaooo, i ja se mnogo radujem fallish videima i postovima, i sopstvenoj
    seriji, i euforiji i cebicima i knjigama, o sajam knjiga. Ja sam godinu
    dana mlađa o tebe, pa nemam bas to uzbuđenje, ali se plasim da ce mi osmi
    prebrzo proci :) (zivim u CG)
    Divan post Sonjice :)
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoces pogledaj: simonasdiary.blogspot.com


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno <3! Ja sam se dosta brinula oko sedmog (osmog u CG) razreda, ali na kraju sam shvatila da su to samo preuveličane priče :).

      Избриши
  5. I ja jedva čekam Sajam knjiga, o bože koliko ga sam obožavam, haha. :) I da, nemoj da se sekiraš oko osmog razreda, on uvek ispadne najlepši razred u osnovnoj školi. Možda ti prijemni sada izgleda kao neka stresna priča, ali videćeš da ćeš se vremenom dosta opustiti i da uopšte nije toliko strašno. :)

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nadam se da će biti tako <3:). Jao, ja sam već počela da skupljam pare za Sajam, haha :).

      Избриши
  6. Divan post draga Sonja,jako si me inspirisala i dala mi neki podstreh ne znam <333!Jedva preeecekam(znam da ta rec ne postoji) Sajam knjiga,ustedjevina se polako povecava a spisak samo raste haha <333 :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da te je post inspirisao :). jao, slažemo se u vezi sa sajmom <3:).

      Избриши
  7. Odličan post, ja ću napraviti isto to. I ja obožavam knjige!
    Članica sam tvoga bloga jer je zaista predivan! Bila bih presretna kada bi pogledala moj blog i rekla što o njemu misliš! Q&A---------->http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/09/q.html
    Ako ti se sviđaju moji postovi, uzvrati:D

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista je divna ideja napraviti lepih stvari koje nas očekuju i kojim teškim trenucima. Sajam knjiga je prva stvar koja bi se nasla na jednoj takvoj mojoj listi. Originalno! supe post, srećno u osmom razredu! PPoseti, novi post:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши