петак, 26. август 2016.

School Survival Guide - Emergency Kit + DIY



- Ludim od činjenice da mi se slike sa Polyvore-a zamute kad se uveličaju. Ali dobro. Danas vam donosim post od velike koristi svakoj ženskoj osobi kada se nađe u školi. Nošenje ovih stvari, kao i ovaj trik, bukvalno su mi spasli život :).

- Na slici gore imate sve ono što ja volim da imam uz sebe u svakom trenutku u školi. Nikad ne znate kada nešto može da vam zatreba.

1. Vlažne maramice, suve maramice i maramice za skidanje šminke. Vlažne i suve maramice se podrazumevaju, ali, ako se šminkate za školu, korisno je imati i one za skidanje šminke, za svaki slučaj. Kada smo ove godine imali slikanje, ja sam stavila maskaru, iako se uglavnom ne šminkam i pogodite šta?  Istog dana sam imala užasno iskustvo sa vešticom poznatijom kao nastavnica hemije i počela sam da plačem, tako da mi se maskara totalno razmazala. I nisam imala ove maramice kod sebe, morala sam da onaj užas skinem vodom. Eto o čemu pričam.

2. Zatim mini četka (ili obična, ako može da vam stane) i šampon za suvo pranje kose. Svrha četke je jasna, a šampon možete nositi po potrebi, mada ja volim da kosu njim sredim posle fizičkog, jer sam tada primorana da je vežem.

3. Dezodorans i mali parfemčić. Apsolutno neophodni posle fizičkog. Parfem vam može koristiti i u slučaju da u nekoj učionici odvratno zaudara, a vi se pojavite, sve to isprskate i svima spasite život :). Samo pazite da ne preterate :).

4. Mentol bombone ili žvake vam koriste ako na odmoru jedete, a želite svež dah. Takođe, često pribegavam onom triku da ponesem punu i praznu kutijicu, pa kada svi navale samo kažem "Izvini, to je bila poslednja" :).

5. Ukosnice, ako imate neposlušnu kosu i par gumica ako morate ili želite da je vežete.

6. Ulošci, pošto nikad ne znate kada mogu da vam zatrebaju. Takođe, uvek ćete moći da ih pozajmite drugarici u nevolji :).

7. Dešavalo mi se da par puta zaboravim slušalice i na pola puta do škole se okrenem i trčim kući da ih uzmem. Život u školi bez slušalica je za mene potpuno nezamisliv.  Kada vam je dosadno na času, stavite slušalice, prekrijete ih kosom i pravite se da slušate, iako uživate u muzici. Ili kada vas svi iznerviraju i jednostavno morate malo da se izolujete.

8. Labelo. Iako je na slici lip butter, preporučujem labelo u stiku, jer vam u školi nisu uvek čiste ruke i ovako je mnogo više higijenski. Meni se usta zimi mnogo suše, tako da mi je labelo lifesaver :).

9. Za kraj, osnovna šminka (naravno, ukoliko se šminkate), kako biste mogli da je popravite ako nešto krene naopako.


- Sada veoma koristan trik za zavisnike od slušalica :).


- Potrebno: 
- Prazna kutijica od mint bombona
- Ukrasni papir ili washi traka
- Lepak
- Slušalice

- Sve što treba da uradite je da odlepite nalepnicu sa kutijice i umesto nje zalepite ukrasni papir ili washi traku u istom obliku i unutra umotate slušalice. Mnogo je manja šansa da će se zamrsiti, a možete na ovo dodati i privezak i zakačiti kutijicu na ranac, tako da ih uvek imate sa sobom :).


- Nadam se da vam je post pomogao :). U komentarima napišite neke vaše trikove za preživljavanje u školi ili šta vi nosite u emergency kit-u :).


Sonja, xxx



16 коментара:

  1. Slazem se, sve ove stvarcice uvek treba imati uz sebe u skoli. Super post, tvoj sam člaan :)

    smoothieglam.blogspot.com Pogledaj i učlani se ako ti se dopadne :)

    ОдговориИзбриши
  2. Navela si zaista sjajne stvarčice koje su apsolutno neophode. Bez zvaki ili mentol bombona nikada ne idem u školu iako mi ih društvo na raju sve razgrabi haha. ;) Odličan post! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se to jaako često desi, ali zato koristim pomenuti trik :).

      Избриши
  3. Fantastičan post draga! Sve stvarčice nosim sa sobom i nemogu bez njih *-*

    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako hoćeš učlani se i ti u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!Slažem se sa svim što si napisala!Sve stvarčice obično nosim u školu i definitivno ne mogu bez njih!Slike su prelepe!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. trik je zaista interesantan i bogami koristan dosta. Ja nikada nisam koristila onaj trik sa praznom i puinom tiktak kutijom, mada je to zista dobra idejica, iskoristicu je svakako! :D
    poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probaj, meni bez toga bukvalno pokradu sve žvake u roku od jednog dana :).

      Избриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Ja moram u skoli da imam sve sto mi je potrebno: labela zvake cesalj parfem dezodorans, cak i sjaj za usne ako se desi da idem negde posle skole. Ne preterujem kada kazem da cu jednog dana dovssti svoju sobu u skolu :'D odlican post pomogla si mi puno.
    Q&A : bethanyismybae.blogspot.com -nova adresa bloga Iva's special section

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :). Ja takođe uvek moram da imam emergency kit sa sobom :).

      Избриши