субота, 20. август 2016.

The Magic Of Vienna ♥


- Pre oko nedelju dana sam se vratila iz Beča i ne mogu da vam opišem koliko sam se dobro provela. Leto se bliži kraju i stvarno se trudim da poslednje dane maksimalno iskoristim, što sam uspela za ova tri predivna dana provedena u Beču. Slikala sam mnogo i nadam se da ćete uživati u postu :).





































- Pošto smo putovale autobusom (moja mama, sestra, kuma i ja), u Beč smo stigle za oko 9h i, mada smo bile iscrpljene od puta, bio je dovoljan jedan pogled kroz prozor autobusa da nam da potpuno novu energiju za obilazak. Vreme je bilo oblačno, što je bila olakšavajuća okolnost, pošto su obilasci po vrućini jedna od gorih stvari koja može da vam se desi na ovakvom tipu putovanja. Tog prvog dana smo obilazili centar sa vodičem i ja sam postala potpuno opčinjena ovim gradom. Imala sam utisak da sam u srednjovekovnom gradu, a ne u prestonici 21.-og.











- Sledeći dan započele smo dolaskom u centar i prvo smo odlučile da prošetamo "Stadt Park"-om, punom predivnih drvoreda i leja sa cvećem. Slika gore mi je jedna od omiljenih, ovaj sat zapravo radi :).











- Uspele smo i da slučajno upadnemo na festival sladoleda, koji se održavao u drugom delu parka :).











- Tokom dana smo obišle i jedan predivan muzej. Nalazio se u dvorcu Hofburg i bio je posvećen poznatoj bečkoj kraljici Elizabeti. Imali smo audio vodiče preko kojih smo slušali priču, dok smo razgledali odaje u kojima je kraljica nekada živela. Naravno, slikanje nije bilo dozvoljeno, pa ne mogu da vam dočaram unutrašnji izgled.





















- Ušle smo u katedralu Sv. Stefana, a zatim se uputile u Mariastrasse, najpoznatiju šoping ulicu u Beču :).
















- Tamo sam pokupovala par stvarčica, ali nismo znale da se u Beču subotom sve prodavnice zatvaraju u 6h, pa nismo stigle sve da obiđemo, ali smo zato sele na čuvenu austrijsku Saher tortu :).













- Sledeći dan bio je rezervisan za dva izleta i vreme je bilo apsolutno savršeno. Prva destinacija bio je dvorac Šenbrun, nadomak centra, letnja rezidencija pomenute kraljice. Bila sam potpuno opčinjena raskoši unutrašnjosti, ali pravo iznenađenje je sledilo kada smo završili obilazak izložbe i uputili se u "zadnji deo". Veličinu "dvorišta" ovog dvorca najbolje mogu opisati ako kažem da je najveći zoološki vrt u Evropi otprilike samo petina svega :). Takođe, postoji staza koja vodi do vidikovca sa kojeg se vidi ceo grad.








- Posle Šenbruna krenuli smo u Prater, najveći Bečki zabavni park. Bilo nam je stvarno predivno (i ludo :) ), ali baterija na mom aparatu je polako crkavala, pa imam samo dve sličice :(.





- Nadam se da ste uživali u sličicama! Do sledećeg posta :).


Sonja, xxx



13 коментара:

  1. Fotke su preeelepe. Ja sam zaljubljena u ovu poslednju na kojoj je prater, stvarno sjajno. :) <33

    Novi post -> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Apsolutno su ti savršene slike! Nadam se da si se super provela jer meni grad izgleda zaista predivno.. :D <3

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Preedivan post draga Sonja,drago mi je da si se t predivno provela <33!Slike samo docaravaju sve to,a i one su savrsene <333!Divno zaista,imamm veliku zelju da posetim Bec :) <33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Želim ti da ti se uskoro ukaže prilika da ga posetiš, uživala sam u svakom minutu <3:).

      Избриши
  4. Fotografije su odlicne!Zelim da posetim Bec i zelela bih i da idem na univerzitet u Becu jer mi se jako svidja njihova kultira i izgled grada 💗 jos jednom slike su predivne 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Jao haha ne mogu da verujem, o tome sam i ja razmišljala :).

      Избриши
  5. Toliko bih zelela da odem u Bec, a ti si moju zelju sami znatno pojacala ovim divnim slikama! Sabavni park i dvorci se cine velicanstvenim apsolutno! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Fotografije su božanstvene! Sve je prelepo <3 .


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Po slikama vidim da si se divno provela! Stadt park je PRELEP, imala sam tu priliku da sviram tamo pa znam kako je grad ocaravajuc :)

    ОдговориИзбриши