недеља, 25. септембар 2016.

How to get COZY



- I evo ga i prvi post jesenje serije :). S obzirom na to da je vikend, odlučila sam da vam malo pomognem da ga iskoristite na najbolji način i maksimalno se opustite pred još jednu radnu nedelju :).


- Prvo, skuvajte sebi omiljeni napitak za opuštanje. Ako ste coffee loveri, u jesen vam preporučujem da u svoju kafu dodate marshmallow-e, tako će kafa biti ukusnija, a i izgledaće više tumblr, ako planirate da fotkate za instagram :).


- Zatim, odaberite omiljeni kutak za uživanje. To može biti vaš krevet, fotelja, ili bilo koje drugo mesto. Izvadite najtoplije ćebe iz ormara, zajedno sa gomilom mekanih jastučića i namestite sve dok ne budete spremni da utonete u njih i ne izađete nikad :).



- Nezaobilazni detalj - čupave čarapice :). Obožavam da ih nosim, pogotovo po kući. Takođe, presvucite se u najudobniju odeću koju imate. 


- Mirišljave sveće su nam svima postale nezaobilazne tokom jeseni. Potražite neku sa jesenjim mirisom i pustite je da gori dok se opuštate. U DM-u imaju da se kupe veoma povoljne sveće predivnih mirisa, moja miriše na cimet, pomorandžu, kolač i još nešto što ne mogu da odredim hahah, ali ozbiljno, opsednuta sam.

- Za kraj, dograbite omiljenu knjigu ili laptop i uživate u maratonu filmova ili omiljene serije do iznemoglosti :).


- Ove godine sam shvatila da mi mnogo lakše pada da posle škole napravim samo kratku pauzu i odmah uradim sve što treba za sledeći dan, a posle, čitam, kucam postove i radim ostale stvari u kojima uživam. Kada se odmaram pre učenja, sve obaveze mi stoje nad glavom, samo razmišljam o tome da li ću sve stići i nikada ne uspem do kraja da se opustim. Možda nekom odgovara obrnuto, ali ovo je moj trenutni sistem :).



- Nadam se da ste uživali :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx



9 коментара:

  1. Aiii, malo je reći da sam uživala, svaka čast na ovom postu, Sonjice <33 Oborila si me sa nogu ovim fotkicama i definitivno naterla da odmah odem da skuvam sebi čaj. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, zaista sve divno napisano. Stvorila si nam pravu cozy atmosferu. Takođe, moram da kažem da ti sistem uopšte nije loš. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post <33 fotke su prepredobree i baš obožavam to "cozy" *-* Definitivno nastavi pisati ovakve postove <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post draga,slike kao da su preuzete sa tumblra <33!Slazem se sa tim tvojim sistemom mnogo je lakse tako <33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, mislim da mi je to "kao da su preuzete sa tumblra" najlepši komplimenti ikad, haha <33.

      Избриши
  5. Sonjice, uzivala sam u postu! Mada, ovaj put necu komentarisati dian tekst, vec cu paznju skrenuti na divne slike koje si nam pokazala. Zaista oslikavaju cozy jesen, tumbler si, i sto je najbitniej, ti si ta koja se znatno popravila u fotografisanju! Svaka cast! :*
    Poseti :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши