среда, 21. септембар 2016.

Sonja's Tea Time - Osmi razred, Fall obsession, Room Makeover...



- Nedostajao mi je zvuk pritiskanja dugmića na tastaturi i ovaj osećaj pod prstima. Nedostajalo mi je pisanje postova, ali početak škole za mene znači manjak inspiracije, pa su mi ideje potpuno presušile. Na sreću, počinje nova sezona postova koja je, ako ste se pitali, moja omiljena za pisanje :).


- Celo svoje detinjstvo mi je omiljeno godišnje doba bilo leto, što zbog raspusta i mora, što zbog mog rođendana i nisam verovala da će se to ikad promeniti. Ipak, poslednjih godina se mnogo više radujem jeseni i "cozy" vremenu. Ćebe i jastučići su prebačeni preko kreveta, čupave čarape i sweatpants su ponovo u upotrebi i mirišljava sveća ponovo gori posle više meseci. Ideje za postove sa jesenjom temom se takođe nagomilavaju i nadam se da ćete uživati u njima :).

- Što se tiče samog osmog razreda, za sada se nije puno toga promenilo. Meni on pada dosta lakše od sedmog prosto zato što imam više vremena za učenje sada, kada sam završila muzičku, a i gradivo iz pojedinih predmeta mi je ove godine zanimljivije. 


- Pošto sam na raspustu navikla na svakodnevno putovanje kroz vreme sa dobrom knjigom u rukama, svaki slobodan trenutak tokom školske godine koristim za čitanje, tako da je i to delimično razlog mog neredovnog pisanja. I, da. Posle ko zna koliko godina u kojima sam istinski uživala u svoj dečijoj sobici, počela je užasno da me nervira :). Napravila sam spisak svega što treba promeniti i planiram da sve bude gotovo do mog polaska u srednju (pošto ima dosta većih izmena). Svakog dana izgubim pojam o vremenu skrolujući po Pinterestu u nedogled u potrazi za novim idejama i postala sam pomalo opsednuta :).

- Ako niste već počeli sa jesenjim opsesijama, pravo je vreme, a mi se čitamo u prvom postu jesenje serije :).


Sonja, xxx


8 коментара:

  1. Predivan post,potpuno te razumem sto se jeseni tice i ja sam dosta puta menjala misljenje i shvatila sam da volim svako godisnje doba,jer je svako posebno <33!Jedva cekam da vidim,nadam se da ces stavviti na blog,te izmene mada bi mogla i spisak svega sto planiras da promenis da napises u jednom postu,to mi se cini jako zanimljivim <33 :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sonjice, zao mi je syo ne pises cetoo, ali vaki put kad vidim tvoj npvi post,uskreno se obrafujem :)
    Ovaj je divan, i moram ti reci da i mene polako pocinje da trese ve vise i vuse ta predjesenjska groznuca! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. I ja se trenutno nesto vise radujem cozy vremenu nego letu, i tako otprilike od prosle godine. Inace, odlican post i ja sam isto osmi razred. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno, draga moja <33 Želim ti sreću upreuređivanju sobe, u potpunosti te razumem kada je izgled dečije sobice u pitanju hah :) Još jednom, srećno u osmom razredu, sigurna sam da ćeš se divno snaći. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши