субота, 08. октобар 2016.

Balkan Blogger Fest?!


- Na početku da kažem da je ovu ideju pokrenula Nađa, sa bloga Nadja's Worldview, tako da obavezno pogledajte njen post ovde.

- Pre izvesnog vremena po Bloggeru se vrtela kampanja vezana za nepravdu koju osećaju balkanski blogeri i načinima da to promenimo. E pa, mislim da nam je ovom idejom rešenje bukvalno servirano na tanjiru. Ideja je toliko dobra da me je inspirisala da i sama napišem post na ovu temu, kako bismo se udružili i možda jednog dana i uspeli ovo da ostvarimo. Svi znamo da je BalkanTube Fest privukao ogromnu pažnju širom regiona i doneo još veću popularnost našim jutjuberima, a i ogromnu zabavu svim posetiocima. 

- Samo zamislite festival na kome učestvujemo mi, blogeri sa Balkana i otkrivamo ljudima čarobni svet blogova za koji možda nisu nikad ni čuli. Organizovali bismo panele, gde bismo mogli da razgovaramo o blogosferi i njenom napretku i  odgovaramo na sva pitanja čitalaca (i onih koji to još uvek nisu). Takođe, mogli bismo i da držimo radionice i učimo posetioce kako se pravi i uređuje blog kako bismo ih postakli da ga i sami naprave. Bile bi tu još i razne druge aktivnosti, ako bismo pokupili sve zajedničke ideje, gde bi nam bio kraj :).

- Takođe, osim što bi ovim popularnost blogova i broj ljudi koji znaju za njih nenormalno porastao, bila bi i prilika da se mi, 'kolege' iz blogosfere upoznamo i steknemo neka divna prijateljstva :). 

- Naravno da sam svesna koliko su šanse da se ovako nešto ostvari male, ali Sonja, nepopravljivi optimista, veruje da mi to možemo ako se udružimo :). Mislim da prodaja karata ne bi išla lako u početku ali postoji toliko mogućnosti za reklamiranje, što po blogovima, što drugim putem, da verujem da bismo na kraju imali dovoljnu publiku, a i cena karte bi svakako u početku bila malo niža. 

- To je to za ovaj post, nadam se da ste inspirisani idejom i podstičem sve da šire ovo jer stvarno želim da uspe jednog dana :). Do sledećeg čitanja!


Sonja, xxx





14 коментара:

  1. Predobar post,i meni samoj je ovo palo napamet posle prvog Balkan Tube Festa <33!Odlicna ideja volela bih da razvijemo ovo malo vise bilo bi predobro da uspe :) <33!

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se svidja ideja, bilo bi bas kul da imamo svoj festival ..

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  3. IDEJA JE TOP!Čitajući ovaj post,razmišljala sam kako bi to moglo izgledati sa svim BLOGERIMA. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je stvarno predobra ideja. Umrla bih od sreće da se ovako nešto organizuje a prvenstveno zbog upoznavanja "koleginica" blogerki. Odličan post! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je zaista divna ideja, ali reklo bi se, ito tako i teško ostvarljiva, na našu veliku žalost. :/ Ipak, ono što ja smatram veoma dobrim jeste mogućnost da se blogeri i jutjuberi udruže i zajedno organizuju skup. Mislim, znam da je nerealno, ali zar ne bi bilo super kada bi i bloger bili pozvani na BTF? Ajoj, haha sad sam reterala ;) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja, baš bih volela da se ostvari sve ovo što je zamišljeno, definitivno bi mi bilo drago da upoznam sve vas divne ljude ovde. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  7. Bilo bi divno organizovati ovako nesto, sto sam cec rekla ispod Nadjinog pista. Mada, i sa Marsom se jako slazem, kada bi se blogeri i jutjuberi udruzili, oa gde bi nam kraj bio? :D...
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post ,ideja je super <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши