петак, 21. октобар 2016.

Get Ready for Book Fair with Me! (making fun of myself)



- Pošto nam se voljeni Sajam knjiga opasno približava (još 2 dana do početka), odlučila sam da napišem jedan post o pripremama za pomenuti Sajam i nadam se da će vas nasmejati :).

1. Pažljivo razmotrite koji od ponuđenih 7 dana Sajma vam najviše odgovara i kada možete odvojiti najviše vremena za detaljno ispitivanje svih štandova uzduž i popreko, a da vam guranje kroz gužvu ne oduzme previše vremena namenjenog za zanimljivije stvari. Kada ste odabrali datum, zaokružite ga sto puta crvenim flomasterom i pored napišite SAJAM KNJIGA! (velika slova i uzvičnik su obavezni).

*shelf goals*

2. Nađite malo slobodnog vremena za iskopavanje džeparca iz svih nemogućih mesta na koja ga strpate kada ga dobijete. Uvek uzmite malo više nego što če vam zapravo trebati jer ne želite da se nađete u 'Izašao je nastavak moje omiljene knjige ali sam potrošila sve pare' situaciji.

3. Ukoliko želite da u guranju kroz gužvu izgubite što je manje moguće vremena, pre Sajma morate sesti u fotelju i dobro proučiti sajtove vaših omiljenih izdavača, a zatim skrinšotovati sve što planirate da kupite. Ukoliko kad pregledate slike shvatite da bi vam za sve te knjige trebao kamion i čitavo bogatstvo (iz iskustva znam da vam se ovo može desiti), krenite da ih sortirate kao one koje apsolutno morate da kupite što pre i one koje mogu da sačekaju, a zatim proverite da li imate dovoljno novca za upravo sastavljeni spisak.


4. Naoružajte se savetima za preživljavanje po dolasku na Sajam. Evo najkorisnijih: 

* Ponesite malo veću torbu ili ranac jer kese u kojima dobijete kupljene knjige jako lako pucaju.

* Obavezno obucite jaknu (ipak je hladno napolju) ali se trudite da ne bude mnogo glomazna jer je u halama vruće i biće vam teško da tako nešto nosite prilikom kupovine.

* Nemojte ići na potpisivanje knjiga ukoliko za tog autora ne biste umrli. Na tim potpisivanjima se čeka satima i em će vam noge otpasti em će vam propasti užitak Sajma.

- Nadam se da ćete mi se pridružiti u ovim opsesivnim pripremama i da ćete uživati na Sajmu sledeće nedelje! 


Sonja, xxx




16 коментара:

  1. Jako zanimljiv post!
    Ne idem na Sajam ove godine,ali obožavam da čitam!♥
    Nadam se da ću imati prilike naredne godine da odem. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post. Možda i ja ove godine odem na Sajam, pošto obožavam čitanje. Ubiti, ovo je jako realistično - ali za one koji ne čitaju, ovo zvuči suludo. Super post i blog.
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odliiičan post,pošto idem na sajam u subotu sledeću,ovi saveti će mi definitivno pomoći,prošle godine sam se 90% vremena samo gurala u gužvi i jedva dolazila do štandova haha , nadam se da će ove godine biti bolje <3 <3 <3

    g i v e a w a y Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Aaaa divan post! Ja prosto ne mogu da verujem da sajm počinje kroz par dana, zašto je ovaj oktobar tako brzo prošao? Uh... Inače, ja se već pripremam za tone knjiga, i doslovno jedva čekam, a nekako mi se čini da ću se oe godine posvetiti malo ozbiljnijoj književnosti. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je post,slazem se sa poslednjim savetima hahah <33!Divno draga,jedva cekam sajamm!!!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Iako ove godine ne idem na sajam knjiga zbog škole, bloga i ostalih obaveza ići ću sto posto sljedeće godine *-* Savjeti su odlični!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  7. Slažem se sa svim savetima. Divan post! ☺❤

    Kako sklopiti saradnju sa online prodavnicom? > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako originalba tema za pisanje! Ja jedva cekam dan kada cu ici na sajam :D
    Slasem se za isjopavane dzeparca po dzepovima i slicni hehe ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши