понедељак, 31. октобар 2016.

Sajam knjiga 2016.



- Na Sajam knjiga otišla sam u sredu, 27.10., ali evo, tek sada sam sela za kompjuter da sa vama malo prokomentarišem knjige koje sam kupila ove godine, zbog toga što mi je protekla nedelja bila prenatrpana kontrolnima i ispitivanjima. 
- Opšti utisak mi je, kao i uvek, da je moglo biti malo manje gužve, pa ipak sam došla radnim danom u pet popodne :). Što se cena tiče, u Vulkanu i Laguni su cene novih knjiga bile malo veće, ali se dodatni popust dobijao uz njihove kartice, a Urban Reads me je oduševio, snizivši cene svih knjiga na svega 600din. Kupila sam ukupno 7 knjiga, više nego prošle godine i ne mogu da dočekam da započnem sa čitanjem (naravno, prvo mora da se završi Hari Poter :) ). Evo šta mislim o knjigama pojedinačno.


1. Trilogija 'Smrskaj me', Tahere Mafi

- O trilogiji 'Smrskaj me' čula sam dosta i jedva sam čekala da izađe kod nas, pa da mogu da formiram i svoje sopstveno mišljenje o njoj. Reč je o sedamnaestogodišnjoj devojci Džulijet, čiji je dodir smrtonosan i njenoj borbi za koliko-toliko normalan život u zajednici u kojoj ljude sa posebnim moćima tretiraju kao čudake koje treba ubiti. Žanr je dystopian (nisam sigurna kako se to prevodi na srpski, ali istog žanra su i 'Igre gladi' i trilogija 'Divergentni').


2. 'I Sunce je zvezda', Nikola Jun

- Ovo je najnoviji roman autorke koja je napisala 'Sve, baš sve', knjigu u koju sam se apsolutno zaljubila pre par meseci (takođe u izdanju Urban Reads-a). To je priča pisana iz dva ugla: glavni ženski lik je Nataša, devojka koja veruje samo u činjenice, a ne u snove, sudbinu ili bilo šta što ima veze sa tim. Danijel je uvek bio dobar đak i poslušan sin i radio je sve što su roditelji od njega očekivali. Sve će se promeniti kada se upoznaju.

3. 'Zato što te volim', Gijom Muso

- Morate pročitati neku knjigu od Musoa. Morate barem pokušati. Ovo je jedna od njegovih knjiga koje želim da pročitam odavno, s obzirom na to da su sve njegove knjige koje sam pročitala relativno nove. Nadam se da će me ostaviti bez daha podjednako kao i sve prethodne :).


4. 'Odabrana', Kira Kes

- 'Odabrana' je prva knjiga u serijalu 'The Selection' koji ima 4 ili 5 knjiga (ne znam tačno) i koji prati Ameriku Singler koja pokušava da se snađe u Odabiru koji organizuje njena država i koji sve devojke osim nje shvataju kao životnu šansu da pobegnu životu koji im je predodređen u mnogo glamurozniji. Amerika samo želi da nastavi sa svojim životom, ali primorana je da učestvuje i ni ne sluti šta će joj Odabir doneti.


5. ' Šetnja za pamćenje', Nikolas Sparks

- Ovo je jedan od mojih omiljenih ljubavnih filmova i jednostavno nisam mogla da se suzdržim i ne kupim knjigu koja je, nadam se, još bolja. Ako tražite predivan ljubavni film koji će vas nasmejati, ali i dobro rasplakati, ovo je moja preporuka :). Inače, original se zove 'A Walk to Remember'.


- To je to što se tiče mog ovogodišnjeg ulova :). U komentarima mi napišite kako ste se proveli na sajmu :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx



23 коментара:

  1. Ne zivim u Beogradu, a ni u njegovoj blizini, tako da nikad nemam prilike da posjetim tako sjajan sajam knjiga. Onaj u Podgorici je mnogo manji i nemam baš neki ulov tamo :( Drago mi je sto si ti kupila knjige koje ti se dopadaju jeftino.
    Ako budes imala vremena pogledaj novi post na mom blogu --> DOUBLE Yankee scented candle review | Dostupne u Srbiji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što nemaš prilike da posetiš beogradski sajam, ali svakako se sjajne cene mogu naći i po knjižarama :).

      Избриши
  2. Sajam knjiga je jedan od mojih omiljenih dogadjaja u BG-u (zanemarićemo gužvu i guranje, ovogodišnji sajam je prešao sve rekorde. Sviđaju mi se knjige koje si čitala i kupiću ih prvom prilikom, hvala na savetima :*
    Ako želiš možeš da posetiš moj blog i vidiš šta sam ja to uzela na sajmu, pozzz http://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Od svih ovih knjiga, čitala sam samo "Zato što te volim" i utisci su fenomenalni, jako dobra knjiga :)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam imala prilike da odem na Sajam,ali nadam se da ću sledeće godine.Gledala sam film " Walk To Remember",a jako želim i knjigu da pročitam.Od Musoa sam čitala samo "U jednom trenu"

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Film je predivan ❤. I ja imam 'U jednom trenu', mada su me neke oduševile i više od te :).

      Избриши
  5. Predivan post,sve knjige izgledaju bas zanimljivo <33!I ja sam kupila dosta knjiga,valjda cu se nakaniti da napisem post haha <33!

    ОдговориИзбриши
  6. Čitala sam samo knjigu šetnja za pamćenje pa ću ti reći moje utiske. Mislim da znači nešto ako kažem da sam je pročitala za dan ipo, a obično volim da čitam malo po malo. Fenomenalna je, a i film isto :)
    Super post i lep izbor knjiga. SLike su extra!

    Novi post: bethanyismybae.blogspot.com (Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  7. Koliko divnih naslova, draga moja! :) Moj ovogodiđnju ulov je nešto manji, ali sam zaista prezadovoljna svime što sam kupila, jedva čekam da pročitam sve te divne knjižice. :) Inače, fotkice su genijalne! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čitala sam i tvoj post, sve knjige deluju stvarno zanimljivo :). Hvala ti puno ❤.

      Избриши
  8. Sjajann post! Moja bff je kupika Odabranu, a ja jedva cekam da je pozajmim od nje i procitam 😉Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post i drago mi je da si kupila knjige koje si želela. :)
    "Šetnja za pamćenje" spremno čeka na red da bude pročitana, tako da me baš zanima kakav će utisak ostaviti na mene. :)

    www.littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Čitala sam od navedenih samo Šetnja za pamćenje i jakoo je dobra knjiga! Super post! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super su ti fotografije! :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши