четвртак, 10. новембар 2016.

Christmas Fever On?!


*slike su preuzete sa Pinteresta*

- Prolazim tako pre neki dan jednom od mnogih ulica u svom okruženju i primetim nešto čudno. Novogodišnji ukrasi koji Beograd obasipaju svetlošću i divnim raspoloženjem nekako su dospeli i na obližnje bandere. Stojim i osmehujem se predivnom prizoru ulice pune svetlećih zvezdica i shvatam kako uopšte nisam ni pomislila koliko se praznici bliže.

- Da li je sada pravo vreme da nas uhvati čuvena praznična groznica ili je još uvek malo prerano? Odgovor sam dobila već sledećeg dana, prolazeći autobusom kroz centar grada i upijajući očima svaki pedalj Knez Mihajlove ulice, koja mi ove godine deluje lepše nego ikada. Sve zamislive i nezamislive vrste novogodišnjih ukrasa koje čine da centar grada prosto pršti od svetiljki i silnog šarenila našle su se na jednom mestu, mameći i turiste i Beograđane u večernje šetnje.
- Zalepljena za zamagljeno staklo, počinjem da osećam ono uzbuđenje koje nisam osetila od ovih dana prošle godine i dobijam naprasnu želju da izađem na sledećoj stanici i pretrčim sve preostale kilometre do kuće, povadim kutije pune ukrasa i bacim se na posao :). Naravno, ovo će morati da sačeka još par nedelja, ali željno iščekujem taj trenutak.


- Nadam se da ste uživali u ovom kratkom postu i volela bih da komentarišete svoje mišljenje na ovu temu :). Do sledećeg posta! 


Sonja, xxx



14 коментара:

  1. Odličan post, već sada me hvata zimska groznica, pošto sam već počela sa kupovinom ukrasa. :) <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam ukrase od preošle godine tako da sam uskraćena toga :(. Hvala ♥.

      Избриши
  2. Odličan post draga! Ja sam osoba koja jedva čeka blagdane i svo to vrijeme *-* Tako da si me baš obradovala ovim postom!
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Grad je bukvalno magičan, baš malopre sam prepešačila ceo centar trudeći se da što više uživam u toj divnoj idiličnoj atmosferi. :) Takođe, i sama se radujem predstojećim praznicima,a li moram priznati da me plaši činjenica da vreme tako brzo leti. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post draga moja Sonja,i ja sa bas skoro setala i odusevila se <33!Sve je jos lepse nego prosle godine <33!Divno draga!!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post Sonja!
    Praznici nam se približavaju i ja sam tako uzbuđena!Zima mi je omiljeno godišnje doba,a obožavam kada je grad ukrašen različitim lampicama,izgleda magično!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sve vreme kukam kako je tek početak novembra, a oni su sve ukrasili, ali u sebi se radujem kao malo dete. Zaista volim prazničnu sezonu.☺♥

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajn pot! Iskreno, jos uvek sam u fazi izradjivanja kesenjih diueva, takida ja ne planiram jos da uletim i tu orsznicnu atmosferu, bar ne dok je novembar u toku. :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam još opsednuta jesenjim dekoracijama, ali trenutno me hvataju obe groznice istovremeno, pa što da ne :).

      Избриши