среда, 16. новембар 2016.

Kako se osloboditi stresa?


- S obzirom na to da svi u ovo doba godine proživljavamo velike količine stresa prouzrokovane školom, želela sam da podelim sa vama neke svoje cake za opuštanje koje mi pomažu u ovom periodu :).


1. Ukoliko imate kadu, brzo idite do obližnje drogerije, kupite mirišljavu kupku, napunite kadu i uskočite :). Još je efikasnije ako ponesete telefon i slušalice sa sobom, pojačate muziku i tako sprečite mozak da razmišlja o problemima.



2. Kad smo kod muzike, ako ste sami kod kuće možete napraviti sopstvenu žurku, pustiti muziku na najjače i igrati, pevati i skakati po krevetu dok na isti ne padnete od umora :). Tako ćete se osloboditi negativne energije i bićete super raspoloženi :).

3. Ako niste previše umorni, brzo navucite jaknu i patike i krenite u šetnju. Bilo da ste sami ili sa nekom drugaricom, čist vazduh će vam prijati i osećaćete se mnogo bolje i svežije posle šetnje.

4. Ne želim puno da se ponavljam (svesna sam da sam ovo rekla preko 100 puta), ali čitanje ili gledanje omiljenog filma ili serije je po meni najefikasnije. Čak i ako ste je gledali više od 5 puta, samo par epizoda omiljene serije je dovoljno da zaboravite na sve i malo se nasmejete (ili isplačete, zavisi šta volite :) ).



 5. Dokazano je da prijatni mirisi opuštaju mozak, tako da mislim da je to savršen izgovor kako biste svoju mirišljavu sveću držali upaljenu 24 sata :).

6. Vreme je da zaboravite na sve dijete i počastite sebe omiljenom hranom, ma koliko bila nezdrava. Naravno ovo ne treba raditi svaki dan :).

- To je to od mojih saveta za opuštanje, nadam se da će vam pomoći :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx





13 коментара:

  1. Baš mi je bio potreban ovaj post,zato što stalno imam stres oko škole.Brinem se kako ću stići sve da naučim,kako ću uraditi test,pa mi je ovaj post dobrodošao.♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Iako za sada nemam stresa vezano za školu, uskoro stiže, zato si ovaj post napisala točno na vrijeme *-* Savjeti su ti kao i inače super!
    Ako imaš pitanja koja mi želiš postaviti, napiši to u novom postu sa najavom za Q&A - This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da su super savetii, i jako krisni! :D Svaka cast, sjajan post, Sonja!
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, saveti su korisni:))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični savjeti ❤


    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni saveti, svidja mi se post! :))

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno,bravo!!!♥

    ako imas vremena poseti moj blog i ujedno me zaprati: http://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши