субота, 12. новембар 2016.

When Your Fave Disney Movie is Getting an Adaptation ♥



- Mislim da svi možemo da priznamo da, iako mnogi smatraju da smo prestari za Dizni filmove, iste gledamo veoma često, ušuškani u ćebe i sa šoljom mleka u ruci. Jednostavno je predivno vratiti se u rano detinjstvo u tih sat, dva i uživati u onome u čemu ste uživali pre mnogo godina, plakati na scene koje su vas i onda rastuživale i pevati uz vesele Dizni pesmice :). Iako verovatno nema svako samo jedan omiljeni, moj je oduvek bio Lepotica i zver (mada sam zaljubljena u Frozen, ali mislim od ovih starijih). 


- Uvek sam mogla da se poistovetim sa Bel, devojkom kojoj je glava stalno u knjizi i koja se ne oseća kao da u potpunosti pripada selu u kojem je odrasla. Takođe, ova ljubavna priča mi je oduvek bila omiljena jer mislim da nosi stvarno snažnu poruku, da fizički izgled ne znači apsolutno ništa i da se jedino što je zapravo važno nalazi u nama. 


- Mnogi originalni Dizni animirani filmovi već su dobili svoje igrane adaptacije i ja sam ih uvek gledala sa radošću. Omiljeni među njima mi je 'Maleficent', koji verujem da je većina vas gledala. Ali zamislite moje oduševljenje kada sam pre nekoliko dana, želeći da odgledam Lepoticu i zver po milioniti put, nabasala na članak koji govori o novom posteru za 'Beauty and the Beast' film. Bukvalno sam skakala od sreće :). 


- Naravno, tada sam odustala od ponovnog gledanja filma koji znam napamet i odlučila da saznam što više informacija o novoj, igranoj adaptaciji. Film izlazi u martu 2017., što i nije tako daleko, kad pogledamo koliko brzo je proletelo prvo tromesečje. Glavnu ulogu glumi prelepa Emma Watson (Hermione ♥) i mislim da nisu mogli da nađu bolju glumicu za ulogu Bel. Sve u svemu, mislim da će film biti savršeno urađen i eto još jednog razloga zbog kojeg ne mogu da dočekam novu godinu :).

- Da li ste čuli za ovaj film i koje je vaše mišljenje? Takođe, napišite u komentarima svoj omiljeni Dizni film :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx





8 коментара:

  1. Takođe jedva čekam mart, pošto mi Lepotica i zver spada u najomiljenije filmove.☺ A glumicu zaista bolju nisu mogli da izaberu.♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Dizni cratće i filmove, to je nešto najbolje! Mnogo si me obradovala ovim postom. Naročitoj jer ove godine moja drugarica radi kostim iz tog crtaća, to je tako divno. Pozz

    http://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno, od pvih filmova samo sam Maleficent gledala :D I pdusevljema sma njime. :)
    Lepoticu i zver znam samo kao crtani, ali bilo ni divno pogledati ga i u formi filma. Sjajno napisamo, jako originalno odradjeno! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Lepotica iz ver mi je zaista najomiljeniji Diznijev film i malo je reći da se i sama radujem izlasku ovog filma sa, da kažemo 'pravim glumcima'. :) Sigurna sam da će Ema sjajno odigrati ulogu. :) <33 Sjajan post, draga <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши