субота, 31. децембар 2016.

Page 366/366. Are you ready to close this book?



- Obožavam nove početke. Volim taj tračak nade koji osetim pred kraj svake godine, pogotovo neke koja i nije baš prošla kao što sam se nadala. Volim da maštam o godini koja dolazi i zamišljam sve lepe uspomene koje ću doživeti u njoj. Nova godina nam pruža šansu da počnemo ispočetka. Da ispravimo sve što nam je smetalo protekle godine. Popustiš sa ocenama i učenjem? U novoj godini možeš naći nove načine za motivaciju i poboljšati se u školi. Nisi provodio dovoljno vremena sa osobom koja ti znači? Možeš je nazvati već prvog januara i početi to da ispravljaš. Možeš sve da promeniš, samo ako se potrudiš dovoljno.

- Koliko god da obožavam Novu godinu iz navedenih razloga, mrzim novogodišnje odluke. Mrzim kada ljudi na papir stavljaju gomilu nerealnih stvari kao što su 'prestaću da jedem slatkiše' ili 'vežbaću svaki dan', iako unapred znaju da će u tome istrajati oko tri dana, ako i toliko. Ako ne možemo sebi da postavimo realne ciljeve koji su zapravo mogući (naravno, moguće je prestati jesti slatkiše i početi sa svakodnevnim vežbanjem, ali većina ljudi to ne ispuni), mislim da je bolje da ih i ne postavljamo. Ili možda da izdvojimo jednu ili dve najveće želje i fokusiramo se samo na njih. Evo dve strvari koje se nadam da ću postići ove godine.


1. Stvoriti mnogo divnih uspomena. 
- To jeste širok pojam, ali 2017. godinu želim da pamtim po divnim trenucima provedenim sa ljudima do kojih mi je stalo i želim da ih bude mnogo više nego ove godine.

2. Biti zadovoljna sobom.
- Želim da poboljšam ocene, ostvarim željeni broj poena na prijemnom i upišem se u željenu srednju školu, da budem zadovoljna maturom i mnogo češće objavljujem postove na blogu. Takođe, želim da imam mnogo više samopouzdanja.


- Nije mi teško da se oprostim od ove godine, jer, uprkos par divnih stvari koje su mi se tokom nje dogodile, ipak generalno nije bila jedna od boljih i više sam nego spremna da je ispratim. Nadam se da će nam nova 2017. svima doneti puno predivnih dana i mnogo manje onih kada nam se ne ustaje iz kreveta :). Želim vam svima sve najlepše! Volim vas!


SREĆNA NOVA GODINA! ♥♥♥



Sonja, xxx


6 коментара:

  1. Slažem se sa tobom,srecna Nova draga 👄❤❤!Ja sam neke ciljeve napisala,pa se nadam da ću istrajati ☺!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam sebi postavila cilj da vjezbam svaki dan, vec sa odradila prvi trening. Nadam se da necu biti kao i vecina ljudi ☺
    Ustvari, imam stvarno ogromnu zelju za to. To me drzi vec neko vrijeme, nadam se uspjehu.
    Post je jako lijepo napisan. Zelim ti sve najbolje u Novoj godini :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  3. Ja volim da mastam, i volim da pisem zelje na papiru, ali nikada ne stavljam bas nerealno, mada opet volim da zelim i zamisljam, nadam se i trudim se, tako da ja to radim hehe :D
    Srecna Nova, Sonjice! 💕
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, takođe! Želim ti da ostvariš sve što si zamislila :).

      Избриши