субота, 28. јануар 2017.

Happy B-day, BCreative!



- Da, došao je i taj dan u godini. Prosto ne verujem da je danas druga godišnjica od kako sam otvorila ovaj blog i koliko se za to vreme neverovatnih stvari izdešavalo. Znam da će ovaj post biti skoro bukvalno copy-paste onog od prošle godine, ali eto, šta da se radi. 

- Ako se dvoumite da li da otvorite blog, redovno čitate postove i želite da se oprobate u tome, ali niste sigurni kako bi vam išlo, uradite to. Probajte. Ništa loše ne može proizaći iz toga, a ako budete dovoljno istrajni, pomoći će vam da se izveštite u pisanju i razvijete svoju ličnost. 

-Blogeri su pozitivni ljudi koji žele da podele svoja mišljenja i stavove sa svetom i učine ga boljim i srećnijim mestom. Citat iz 'Onlajn devojke': "Imate izbor svaki put kada napišete nešto na internetu. To može biti nešto što će doneti malo sreće u ovom svetu - ili nešto što će nekoga unesrećiti." Pravi razlog zbog kojeg ja, kao i većina drugih blogera, pišemo blog, je upravo to. Ta mala količina sreće koju donesemo u svetu svaki put kada se neko obraduje našem postu, ali i ona naša, kada nam stignu lepi komentari, dokaz da neko voli da čita ono što imamo da kažemo. 

- Upravo zato mi ovaj blog toliko znači i drago mi je što nisam odustala od njega, iako ovo nije bila baš najbolja godina što se tiče redovnosti mog pisanja, kao što ste i mogli da primetite :). Ponekad, u teškim trenucima, jednostavno sam se logovala na blog i čitala vaše komentare na prethodne postove i ne možete da verujete koliko mi je to podizalo raspoloženje. 

- Ja sutra putujem i vratiću se krajem raspusta, a od tada obećavam da ću se truditi iz petnih žila da ova treća godina bloga bude uspešna, jer mislim da stvarno to dugujem svima koji me podržavaju, a i u poslednje vreme mi je pisanje stvarno nedostajalo. Želim vam da se opustite i provede ovaj raspust radeći ono što volite i ne razmišljajući o školi :). 

- P.S. Postavljajte mi neka zanimljiva pitanja ovde za rođendanski Q&A koji objavljujem čim se vratim :). Do sledećeg posta!




Sonja, xxx






6 коментара:

  1. Sjajna si blogerka i zaosta zasluzujes sve najbolje. Srecna ti godisnjica i zelim ti naprednu i lepu trecu bligovanja! ♡
    1.Kakva si u kuhinji? :D
    2. Kakvi su tvoji utisci iz Beca?
    3. Koliko ti treba u proseku vremena za pisanje teksta za post?novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam ti drugu godišnjicu bloga i nadam se da će ih biti još mnogo! :)

    Kakve postove najviše voliš da pišeš?
    Koju srednju želiš upisati?
    Koju knjigu bi preporučila da pročitamo?
    Koji žanr knjiga najviše voliš da čitaš?

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam, sa malim zakašnjenjem, za 2 dana je i mom blogu rodjendan, ali prvi. Neverovatno je kako vreme brzo prolazi! Želim ti još veći uspeh u narednom periodu, i da ostanes svoja! <3
    Moj blog u slučaju da želiš da pogledaš: http://mrsdebela.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam ti draga, nadam se da ćeš se nastaviti baviti i redovno posvećivati pažnju blogu, kao što si to i do sad radila.

    Da li si ponosna na sebe sa dosadašnjim radom na blogu?

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши