понедељак, 16. јануар 2017.

Less Known but Helpful Study Hacks!



- Trenutno smo svi u haosu zvanom kraj polugodišta i mislim da novih ideja nikad nije na odmet. Ja sam dosta istraživala na ovu temu u potrazi za novim, manje poznatim trikovima koji pomažu za bolju koncentraciju i učenje, prvenstveno za sebe, jer sam u najgorem trenutku izgubila svu motivaciju, a i da bih pritekla u pomoć svima koji se trenutno isto osećaju :). 

-Saveta ima deset, neki su manje, a neki više poznati, ali nadam se da će svako pronaći bar neki koji će mu koristiti. Da počnemo :).


1. Prepisivanje prepričane lekcije ili njenih važnih delova u neku drugu svesku se, koliko god besmisleno zvučalo, pokazalo kao veoma efikasno. Ja ovo radim još od 5. razreda, a skoro sam pročitala da je jedanput prepisana lekcija jednako 3 ili više čitanja iste (zavisi koliko ste koncentrisani).

2. Koliko god da je internet preplavljen neon markerima kao najboljim trikom za brže učenje, ispostavilo se da neon markeri svojim preupadljivim bojama odbijaju mozak od njima podvučenog gradiva. Ja sam ih dugo koristila i tek sam skoro saznala da je zapravo bolje za podvlačenje koristiti flomastere koji nisu u neon bojama. 

3. Čokolada dosta pomaže pri koncentraciji i obavezno pojedite bar neku kockicu pre nego što se bacite na ozbiljno učenje. Takođe, može vam kockica čokolade posle svake lekcije ili paragrafa biti dobra motivacija :).

4. Ukoliko u kući nemate bar nekoliko različitih samolepljivih blokčića, brzo idite do najbliže knjižare :). Na njima napišite formule, ključne reči, definicije itd. i polepite ih na svako mesto gde provodite dosta vremena. Na primer, ako često sedite za kompjuterom, nekoliko ceduljica zalepite na zid odmah iznad njega, ili na radni sto, zid pored kreveta itd. Takođe, možete osmisliti i kreativnija mesta, recimo na unutrašnjoj strani frižidera :). Tako ćete ih čitati više puta na dan i mnogo ćete ih brže zapamtiti.


5. Pokušajte da nađete osobu kojoj ćete objašnjavati lekcije koje trenutno učite. Iako je možda ne znate baš najbolje, lekcija će vam se dosta razjasniti u pokušaju da je objasnite nekom drugom. Čudno zvuči, ali radi :).

6. Ovo je nešto dosta poznato, ali ipak :). Kada radite predmete poput matematike, fizike, ili hemije, dok rešavate zadatke probajte da slušate muziku za koncentraciju na jutjubu. Nekim ljudima je ovo korisno, dok drugima smeta, ali obavezno probajte jer nekada dosta pomaže.

7. Naravno da svi na pauzama od učenja odmah zgrabimo telefon i to je u redu, ali ako recimo, tokom učenja imate tri pauze, odvojite bar jednu za neku fizičku aktivnost. Bilo da igrate po kući ili radite prave vežbe, posle toga će vam koncentracija biti bolja.

8. Pre učenja obavezno sredite radni sto, kako vas haos ne bi ometao.

9. Nemojte uvek učiti na jednom mestu. Ja sam oduvek učila samo za radnim stolom u svojoj sobi, ali skoro sam probala ovo i zaista je korisno. Možete samo nekad učiti u drugoj sobi, ili čak otići do parka ili obližnjeg kafića.

10. I uvek sve elektronske uređaje koji vas ometaju (telefon, tablet, laptop) stavite u drugu sobu :).


- Nadam se da vam se post dopao i da ćete pokušati da primenite neke od ovih saveta :). Do sledećeg posta!




Sonja, xxx



14 коментара:

  1. -Predivan post!Svi saveti su zaista korisni i veoma efikasni!Ja takođe sve prepisujem u nekoj random svesci i mnogo mi pomaže!Za markere nisam znala,hvala ti što si nam pokazala predobre savete!Fotke su kao i uvek predivne!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš je dobro što si uradila ovaj post, pomoći će i meni i mnogim drugima. Moram reći da sam za neke od hackova znala, ali da me ovaj za markere iznenadio, ali kako god ja volim povlačiti običnom olovkom, ali i makrekri mi nekad pomažu, ali istina ne koristim ove neonske već one obične, plavi i crveni za gradivo koje znam i ne znam. Još jednom fantastičan post, a i fotkice

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga! Nadam se da će ovaj post pomoći svima, a i meni. Neki hackovi su mi poznati dok neke jedva čekam isprobati *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga,baš divni saveti za neke uopšte nisam čula ❤❤!

    ОдговориИзбриши
  5. Divno, draga, zaista :) Meni je bukvalno cela soba izlepljena samolepljivim papirićima i samo mi oko glave sevaju formule: F=kQ1*Q2/E*r*r
    Stvarno, svaka čast na ovako divnim savetima, za neke nisam znala, te se radujem da ih isprobam :)
    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno na ovako savršenom postu. Nisam znala za većinu ovih hackova, vjerujem da će mi poslužiti. Fenomenalan post, ideja je vrlo originalna!♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajno je sve! Slike su predivne, kao i saveti koje si dala, bas zato sto su rerko vidjeni, a ne nrkii koje i ptice na grani vec uveliko znaju :D
    Novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, vrlo koristan. Većine se pridržavam, pogotovo što se tiče sređivanja radnog stola, jer ne mogu u haosu da učim nikako! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши