среда, 11. јануар 2017.

TFIOS - Booktalk #2



- Prvi post u novoj godini je još jedan u kojem ću malo pisati o knjizi koja je ostavila veliki utisak na mene. Pošto mi je ponestalo knjiga sa sajma, dugo sam se odlučivala koju knjigu da ponovo pročitam dok ne nađem vremena da odem do knjižare i za oko mi je zapala svima dobro poznata 'knjiga koja je rasplakala svet', kako piše na poleđini. Mislim da čak iako niste pročitali knjigu, sigurno ste gledali film, pa ste upoznati sa radnjom.

- Kada je izašlo srpsko izdanje pre oko dve godine, ja sam bukvalno samo prebrojala džeparac i otrčala do najbliže knjižare. Dugo sam slušala kako je hvale ljudi po stranim blogovima i yt kanalima, a znala sam da je i film jako popularan, pa sam, kao i uvek, želela prvo da pročitam knjigu. To je prva 'ozbiljnija' knjiga koju sam pročitala i za nju me vežu lepe uspomene, pa je bilo lepo preživeti je ponovo :).



- Ova knjiga ima dva značajna dela priče i mislim da su oba odrađena fenomenalno. Prvi, život tinejdžerke koja boluje od teškog oblika raka, napisan je iz perspektive Hejzel, pa je tako mnogo razumljiviji i mislim da sam više saznala o ovoj bolesti čitajući knjigu, nego na časovima ili školskim predavanjima posvećenim tome. Takođe, jedna od važnijih poruka je da čak i kada mislimo da nam život ne može biti gori, uvek u njemu postoji bar jedna lepa stvar koja nas tera da ne odustajemo i svaki dan ustajemo iz kreveta.

- Drugi deo, predivna ljubavna priča Hejzel i Ogastusa je, uprkos tragičnom kraju, jedna od mojih omiljenih. Ima toliko predivno opisanih trenutaka, od piknika u parku kod muzeja, telefonskih razgovora, do onih par dana u Amsterdamu. Kraj me je, kad sam čitala prvi put, iskreno iznenadio, jer se kroz celu knjigu očekuje da se nešto desi Hejzel, a ne obrnuto, pa mi se i taj obrt svideo, iako sam, koliko god kliše zvučalo, ljubitelj srećnih krajeva :).


Pronašla sam ovu sliku sa svim značajnim momentima knjige :).

- To bi bilo to od mojih razmišljanja o ovoj knjizi i volela bih da je pročitate i vi koji niste, iako ste možda gledali film :). Do sledećeg posta!


Sonja, xxx





4 коментара:

  1. Prije godinu, dvije ova knjiga je bila potpuni hit, mislim da nema osobe koja ju nije pročitala i koja nije rekla da je dlična, ja sam gledala film i mogu reći da sam poprilično zadovoljna. Vjerujem da je knjiga još i bolja. Odlična recenzija

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam pročitala ovu knjigu, ali djeluje mi jako zanimljivo i mislim da ću je svakako pokušati pronaći :)

    MMara

    ОдговориИзбриши