уторак, 14. фебруар 2017.

Birthday Q&A



- Evo ga i najavljeni Q&A. Prošli put sam ga radila za prvi rođendan bloga i sada sam dobila originalna i zanimljiva pitanja, tako da se nadam da će biti zanimljivo :).

1. Kakva si u kuhinji?

- Volim da pravim palačinke i razne vrste kolača, znam da napravim dosta slatkih stvari, ali od slanog bukvalno znam da napravim samo sendvič :'). Dobro, znam i jaja da ispržim.

2. Kakvi su tvoji utisci iz Beča?

- U Beču mi je bilo zaista predivno, to je jako prijatan grad pun divnih ljudi, znamenitosti, divne muzike i ukusne hrane :).

3. Koliko ti treba u proseku vremena za pisanje teksta za post?

- Mislim da se pod ovim ne podrazumeva slikanje, editovanje slika i slično. Za samo pisanje mi je u proseku potrebno oko pola sata (manje-više).

4. Kakve postove najviše voliš da pišeš?

- Nemam omiljeni tip posta, ali najviše volim kad se šetam, u školi sam, ili radim nešto drugo i iznenada dobijem inspiraciju za post, pa sednem da kucam čim dođem kući :).

5. Koju srednju želiš upisati?

- IX Beogradsku gimnaziju, društveno-jezički smer.


6. Koju knjigu bi preporučila da pročitamo?

- Da li si svesna koliko ovaj odgovor može da potraje :)? Ovako... Ako volite uzbudljive knjige sa elementima trilera i romantičnim momentima, bilo koja od Musoa, stvarno su fenomenalne. Onda Džon Grin (konkretno TFIOS i 'U potrazi za Aljaskom', ostale nisam čitala, ili mi se nisu dopale), 'Onlajn devojka' 1. i 2. deo, 'Amor delirija' od Loren Oliver, Hari Poter svi delovi itd.

7. Koji žanr knjiga najviše voliš da čitaš?

- Generalno volim knjige koje spadaju u tinejdž kategoriju, ali čitam od svega po malo :).

8. Da li si ponosna na sebe sa dosadašnjim radom na blogu?

- Naravno, ponosna sam što nisam odustala i što sam dogurala do ovde :).

9. Da li te bff podržava u blogovanju?

- Da :).

10. Koje je najdraže mesto koje si posetila?

- Beč, ofc :).

11. Crna ili bela?

- Zavisi od mog raspoloženja i perioda u životu. Do skoro je to bila bela, skoro da nisam imala majicu koja je druge boje, ali sada više volim crnu :).

12. Jesi li zadovoljna svojim blogom?

- Jesam, ali nisam baš zadovoljna svojom aktivnošću protekle godine :/.


13. Jesi li ikada razmišljala da prestaneš pisati, zašto?

- Imala sam dosta momenata kada mi je inspiracija bukvalno presušivala na mesec dana, čak i duže, ali nikada stvarno nisam razmišljala da odustanem.

14. Koje bi mesto volela posetiti?

- NJUJORK. Moja opsesija Njujorkom prevazilazi sve granice, što je mogao da primeti svako ko me prati na Pinterestu (sonjas27) :). Takođe i Pariz i Rim ♥.

15. Najlepši grad u kojem si bila?

- Hmm... Beč hahah :).

16. Znaju li tvoje prijateljice za blog, i ako da kako su reagovale kad si im rekla?

- Zna samo nekoliko najbližih drugarica i one me podržavaju :).

17. Najružniji san?

- U poslednje vreme uglavnom ne sanjam ništa, a i ako sanjam obično se ne setim sna ujutro. Onih starih se stvarno ne sećam :).

18. Horori ili romantični filmovi?

- Mrzim horore i nikada nijedan nisam odgledala do kraja, tako da, romantični filmovi :).


19. Tri osobine koje najviše ceniš kod ljudi? Zašto?

- Iskrenost, odanost i požrtvovanost. Mislim da nam svima u životu treba bar jedna osoba koja će nam uvek sve govoriti i neće pokušavati da ulepša istinu, nikada nas neće napustiti, ma šta se dogodilo i koja bi učinila sve za nas.

20. Tri osobine koje te najviše nerviraju? Zašto?

- Dvoličnost, osuđivanje drugih i sažaljevanje sebe. Ne mogu da podnesem ljude koji se pretvaraju da te vole, a ogovaraju te čim okreneš leđa, ili bilo koji drugi oblik dvoličnosti. Takođe, mrzim kada neko osuđuje ljude zbog vere, boje kože, načina na koji se oblače ili marke telefona koji imaju, iako se nikada nisu ni potrudili da ih upoznaju. Svi imamo probleme i jednostavno se ništa neće promeniti ako ideš okolo i sažaljevaš svoju 'sudbinu'. Uzmi svoj život u svoje ruke, popravi ono što možeš i prihvati ono što ne možeš. Drugi ljudi imaju svoje probleme i često ne žele da slušaju tebe kako se žališ (osim najboljih drugarica, naravno :) ).

21. Neki moto koga se držiš?

- Ukoliko nešto stvarno želiš, ne možeš samo sedeti i maštati o tome, a očekivati da se ostvari. Moraš se potruditi i dati sve od sebe da bi ostvario svoje snove.

22. Omiljeni predmet?

- Srpski i engleski, iz oba idem na takmičenje :). Rođena sam jezičarka, hahah :).

- To bi bilo to, nadam se da ste uživali u čitanju, meni je bilo jako zanimljivo dok sam odgovarala :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Hvala i na odgovorima na moja pitanja, draga :)
    Takođe,zaista bih jako volela da posetim Njujork, može li iti jedan grad biti magičniji od njega? xD
    pS Prećno na takmičenjima! <33

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga, hvala ti sto si odgovorila na moja pitanjcaa <333! Fotke su divne!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. sadržajno i interesantno!
    sviđaju mi se i odgovori i pitanja :D
    isto sam ti jezičarka, go go languanges! hahaha :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  4. Jedan od boljih pistova ovakve vrste, svaka cast, uzivaka samcitajuci tvoje odgovore. I sama sam hteka da ti postavim koje pitanje, medjutim nisam imaka vremena, iako mi je tvoj post bio otvoren, jedan od ostalih 20ak google kartica. No nema veze, sledeci put :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши